09-01-2011, 17:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2011, 17:29 PM ja muutjaks oli meli666.)
Nii, sula käes ja paraku probleemid ka taga. Küll mitte ummistumisega.
Esiteks kipub mootor nõrgaks jääma. Muidugi see väiksem viga, saab alati võimsama panna. Ise mõtlesin, et kui lääne mootor juba osta, siis piisava varuga, näiteks nagu see: http://www.hortulus.ee/index.php?lang=es...ct_id=1300 või siis rahakotisõbralikum lahendus oleks leiutada edasiveo ülekannet kuidagi aeglasemaks. Läheb ikka kole nobedasti edasi. Kui sarvedest tagasihoidmisega kiirust piirata kuskil poole võrra on mootoril jõudu jälle ilm ja maa. Videosid vaadates lähevad lääne puhurid edasi ikka väiksel teosammul, kui lastakse sulalund. MB1-l aga esimene käik ikka tunduvalt kiirem- vaata et 4-5 km/h.
Puhuril on ka üks jama küljes, mis sai ise sinna leiutatud. Nimelt see sama roosade joontega tähistatud alla keevitatud plaat. Pandud sai ta selle mõttega, et kui suusad lähevad kahelt poolt kõrgemat eset, siis ei löö viskekoppasid ega teo spiraale kõveraks. Nüüd aga see probleem, et plaadi alla ja peale kipub lumi kinni kleepuma ja puhur hakkab toimima sahana. Samuti, kui see sulanud lumi peaks külmuma, siis plaat ilmselt jääb ka takistuseks. Ära ka võtta nagu teda ei tahaks, kuna eelmisel omanikul teda ei olnud ja spiraalid ja viskekopad olid omajagu kõverad. Alles nüüd ma arvan, et saan pihta, miks kaheastmeline on etem. Tal käivad need etteveo spiraalid tunduvalt aeglasemalt ja takistusega kohtudes ei ole asi nii valus. Peab ka vist kaheastmelise peale hakkama mõtlema. Üks MF70 puhur oleks saada, aga kui see ka ei toimi korralikult, siis ei teagi, mis saab. Täitsa jama kohe.
See aasta tegelt isegi sellest hea, et pole sula pikka aega olnud.
Esiteks kipub mootor nõrgaks jääma. Muidugi see väiksem viga, saab alati võimsama panna. Ise mõtlesin, et kui lääne mootor juba osta, siis piisava varuga, näiteks nagu see: http://www.hortulus.ee/index.php?lang=es...ct_id=1300 või siis rahakotisõbralikum lahendus oleks leiutada edasiveo ülekannet kuidagi aeglasemaks. Läheb ikka kole nobedasti edasi. Kui sarvedest tagasihoidmisega kiirust piirata kuskil poole võrra on mootoril jõudu jälle ilm ja maa. Videosid vaadates lähevad lääne puhurid edasi ikka väiksel teosammul, kui lastakse sulalund. MB1-l aga esimene käik ikka tunduvalt kiirem- vaata et 4-5 km/h.
Puhuril on ka üks jama küljes, mis sai ise sinna leiutatud. Nimelt see sama roosade joontega tähistatud alla keevitatud plaat. Pandud sai ta selle mõttega, et kui suusad lähevad kahelt poolt kõrgemat eset, siis ei löö viskekoppasid ega teo spiraale kõveraks. Nüüd aga see probleem, et plaadi alla ja peale kipub lumi kinni kleepuma ja puhur hakkab toimima sahana. Samuti, kui see sulanud lumi peaks külmuma, siis plaat ilmselt jääb ka takistuseks. Ära ka võtta nagu teda ei tahaks, kuna eelmisel omanikul teda ei olnud ja spiraalid ja viskekopad olid omajagu kõverad. Alles nüüd ma arvan, et saan pihta, miks kaheastmeline on etem. Tal käivad need etteveo spiraalid tunduvalt aeglasemalt ja takistusega kohtudes ei ole asi nii valus. Peab ka vist kaheastmelise peale hakkama mõtlema. Üks MF70 puhur oleks saada, aga kui see ka ei toimi korralikult, siis ei teagi, mis saab. Täitsa jama kohe.
See aasta tegelt isegi sellest hea, et pole sula pikka aega olnud.