01-02-2011, 20:00 PM
(01-02-2011, 19:16 PM)meli666 Kirjutas: Sellises olukorras on mõtekam starteri peale konstrueerimiseks kuluv aeg pühendada hoopis mootori korda tegemisele.
Kuna mul neid põkasid(MB1) on kuuri alla siginenud juba kolm tükki, siis omast kogemusest ütleks, et vene mootorite kohta käivituvad nad ikka suht hästi. Muidugi, suur loto ka, milline trehvab.
Samas MF70 suurimaks probleemiks on vist niiskeks minev süütemähis, mis peab enne käivitust ahjuotsast läbi käima. Ja sellisel juhul ei aita starter ka, kui mähis ikka niiske ja sädet pole, siis ta käima ei lähe, ketra palju tahad.
Arvan samuti, et kui asi ikka väga visa käivituja on, siis peaks selle kala üles otsima selle asemel, et sinna midagi lisaks kompunnima hakata.
Enda kaks MF-i lähevad ka pärast pikka seismist kuuri all reeglina hiljemalt teisest tõmbest. Kuigi ühel neist oli see staadium, kus käivitamine oli pikem närvesöövam tseremoonia. Sai mootor ära remonditud ja enam mitte mingit jama. Magneetodega pole ka mingit jama olnud, ainult originaal kondekaga.
Kahe töökaaslase MB-1d samuti. Ei ole kumbki neist kuskil kuivas ja soojas, vaid seisavad lihtsalt kuuri all.
Muidugi on elektristarter tore lisa, aga katsuge enne moto häälde panna. Ja kui mootor käib nagu mõte, aga hing ihkab endiselt starterit, siis andke minna. Iseenesest veel uhkem on tunne ju, kui mootor starterist hoobilt ärkab, selle asemel et üles keeramist vajaks.