20-05-2011, 23:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2012, 20:37 PM ja muutjaks oli meli666.)
Jätkan siit MB rootorniiduki teemat edasi, kuna siin on kirjutatud lisadest ja jutt läheb rohkem selle teemaga kokku.
Plaanis ikka miskit raideri sarnast ära teha. Äkki keegi oskab öelda, kas see keskelt pööramine oleks mõtekas teha tunduvalt esiratastest kaugemalt või siis kohe pärast esirattaid. Mõtlen just seda, et oleks võimalikult kerge pöörata ja sarved istujast väga kaugele ei jääks. Ise teeks vist võimalikult esirataste taha.
Samas sellel pildil oleval on see aga juppmaad tagapool.
Inseneri mõtlemist ka napib. Äkki keegi aitab?
Veel sai vene foorumeid sorides leitud selline huvitav asi, nagu diferentsiaal MB1 rattavõlli otsa. Kirjeldav tekst selle kohta niisugune: Позволяют разворачивать мотоблок без применения физических усилий на угол до 240 градусов Устанавливается на выходной вал мотоблока МБ-1Д1М.
Huvitav, mis põhimõttel see töötab? Ühte pidi on lihtne, siis nagu starteri pendiks. Aga kui asi peab ka tagurpidi töötama. Või ei töötagi? Üks pilt ka sellest olemas.
Ksf "nunu" äkki kirjeldaks või saaks lausa mõne pildi äkki panna oma rattavõllide otsa tehtud kärust-osadest. Eriti huvitaks, kuidas on lahendatud kahelt poolt rattavõllide otsa kinnitus.
Ja viimaks küsiks, kas keegi on leidnud head lahendust terade asenduse kohta. Originaal 1 tera eest tahetakse saada 8EUR, mis on ikka kuidagi kole palju. Seda enam, et terade materjal on ka kehv, tavaline vene viil võtab tõugates suure vao sisse.
Tavarootori tera saaks alla 1EUR kätte, aga kas seda kannatab väiksemaks jälle lõigata?
Plaanis ikka miskit raideri sarnast ära teha. Äkki keegi oskab öelda, kas see keskelt pööramine oleks mõtekas teha tunduvalt esiratastest kaugemalt või siis kohe pärast esirattaid. Mõtlen just seda, et oleks võimalikult kerge pöörata ja sarved istujast väga kaugele ei jääks. Ise teeks vist võimalikult esirataste taha.
Samas sellel pildil oleval on see aga juppmaad tagapool.
Inseneri mõtlemist ka napib. Äkki keegi aitab?
Veel sai vene foorumeid sorides leitud selline huvitav asi, nagu diferentsiaal MB1 rattavõlli otsa. Kirjeldav tekst selle kohta niisugune: Позволяют разворачивать мотоблок без применения физических усилий на угол до 240 градусов Устанавливается на выходной вал мотоблока МБ-1Д1М.
Huvitav, mis põhimõttel see töötab? Ühte pidi on lihtne, siis nagu starteri pendiks. Aga kui asi peab ka tagurpidi töötama. Või ei töötagi? Üks pilt ka sellest olemas.
Ksf "nunu" äkki kirjeldaks või saaks lausa mõne pildi äkki panna oma rattavõllide otsa tehtud kärust-osadest. Eriti huvitaks, kuidas on lahendatud kahelt poolt rattavõllide otsa kinnitus.
Ja viimaks küsiks, kas keegi on leidnud head lahendust terade asenduse kohta. Originaal 1 tera eest tahetakse saada 8EUR, mis on ikka kuidagi kole palju. Seda enam, et terade materjal on ka kehv, tavaline vene viil võtab tõugates suure vao sisse.
Tavarootori tera saaks alla 1EUR kätte, aga kas seda kannatab väiksemaks jälle lõigata?