27-05-2011, 18:50 PM
Sain kokku ühe mehega, kes rääkis, et vene ajal oli tema oma silmaga näinud, et kaks MB1 motoblokki oli pandud sabapidi kokku ja tehtud keskelt keeravaks nagu T150K. Iste oli asunud siis keskel pöörangu koha peal ja juhtimiseks oli kasutatud mingit roolikarpi. Juhtsarved olid üldse ära kaotatud. Olevat olnud ülihea pöörderaadiusega ja lisaks nelikveoga siis. Kuidas ühe põka pealt teise peale ülekanne oli, seda ei mäleta enam.
Mõtlesin, et teen vist endale ka sellise. Paraku, kuna rege rautatakse suvel ja vankrit..., siis see aasta enam seda valmis ei jõua ehitada, kui siis järgmiseks hooajaks.
Algatus on tehtud, sai veel juurde muretsetud kaks MB1. Üks heas korras, teisel aga mootor kinni jäänud. Keegi äkki oskab soovitada, kuidas saab kolvi jälle liikuma?
Eelmisel omanikul ka on olnud huvitavad lahendused. MB1 alla on pandud mingid suured rattad. Igastahes teise käiguga läheb juba nõks üle 20km/h. Aga veojõudu on nendega meeletult. Kus tavalised rattad läbi libisevad, seal nendega ei ole veel mingeid probleeme. Ilmselt määravaks saab rataste suurus ja raskus.
Lisaks on saanud vist villand starteri nööri purunemisest ja selle asemele on pandud hoopis 3mm terastross.
Kaasa sain veel mingi imeliku käru ja raudrattad. Tundub, et need vist MB1-ga seotud pole. Kas need MF 70 omad?
Kui kellegile need huvi pakuvad (kaks viimast pilti), siis annan need vanaraua hinnaga ära, kuna endal taolised asjad olemas juba. Käru roostes, kuid plekk kuskilt mäda pole ja rehvid korralikud, ilma mõradeta.
Mõtlesin, et teen vist endale ka sellise. Paraku, kuna rege rautatakse suvel ja vankrit..., siis see aasta enam seda valmis ei jõua ehitada, kui siis järgmiseks hooajaks.
Algatus on tehtud, sai veel juurde muretsetud kaks MB1. Üks heas korras, teisel aga mootor kinni jäänud. Keegi äkki oskab soovitada, kuidas saab kolvi jälle liikuma?
Eelmisel omanikul ka on olnud huvitavad lahendused. MB1 alla on pandud mingid suured rattad. Igastahes teise käiguga läheb juba nõks üle 20km/h. Aga veojõudu on nendega meeletult. Kus tavalised rattad läbi libisevad, seal nendega ei ole veel mingeid probleeme. Ilmselt määravaks saab rataste suurus ja raskus.
Lisaks on saanud vist villand starteri nööri purunemisest ja selle asemele on pandud hoopis 3mm terastross.
Kaasa sain veel mingi imeliku käru ja raudrattad. Tundub, et need vist MB1-ga seotud pole. Kas need MF 70 omad?
Kui kellegile need huvi pakuvad (kaks viimast pilti), siis annan need vanaraua hinnaga ära, kuna endal taolised asjad olemas juba. Käru roostes, kuid plekk kuskilt mäda pole ja rehvid korralikud, ilma mõradeta.