30-05-2011, 01:03 AM
Praegusel ajal värske rohu niitmisel tõepoolest mingit ülekoormust rihmale ei tohiks olla. Sead osa, mida tihti niidan, lasen praegu MB2 teise käiguga ja kõik on OK. Õnneks pole MB2'l ka mingi kandurit, mille vastu rihm võiks kuluda.
Hoopis teine asi oli siis, kui juulis vanale ja pikale heinale, kus ka kulu sees, peale sõitsin. Siis oli oluline, et kõik terad sees ja niita tuli MB2 kõige aeglasema käigu ja suhteliselt kõrgete pööretega. Sellele vaatamata tegi mootor vahest üsna jämedat häält ja originaalrihm hakkas nagu tatt venima. Võtsin kasutusele kõrgendatud, hammastusega rihma AVX13-0950 (profiil 13x11) - selle saab ka originaalpingutiga õige pinge alla ja ei kipu libisema.
Kuna niidan ka heina, siis ilmselt sellist plekkpõlle ette panna ei saa, hein ei mahu alt läbi, hakkab sahka mängima, aga kummist / presendist kardin selles kohas poleks vist tõesti halb mõte. Õnneks Subaru mootori jahutusõhu avasid väga kinni ei mätsi - seda kontrollisin esimese asjana.
MB2 on pööramise koha pealt mugavam, sest tal saab vasaku ratta ära lahutada (sinine kang parema käe all).
Hoopis teine asi oli siis, kui juulis vanale ja pikale heinale, kus ka kulu sees, peale sõitsin. Siis oli oluline, et kõik terad sees ja niita tuli MB2 kõige aeglasema käigu ja suhteliselt kõrgete pööretega. Sellele vaatamata tegi mootor vahest üsna jämedat häält ja originaalrihm hakkas nagu tatt venima. Võtsin kasutusele kõrgendatud, hammastusega rihma AVX13-0950 (profiil 13x11) - selle saab ka originaalpingutiga õige pinge alla ja ei kipu libisema.
Kuna niidan ka heina, siis ilmselt sellist plekkpõlle ette panna ei saa, hein ei mahu alt läbi, hakkab sahka mängima, aga kummist / presendist kardin selles kohas poleks vist tõesti halb mõte. Õnneks Subaru mootori jahutusõhu avasid väga kinni ei mätsi - seda kontrollisin esimese asjana.
MB2 on pööramise koha pealt mugavam, sest tal saab vasaku ratta ära lahutada (sinine kang parema käe all).