06-06-2011, 13:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2011, 13:22 PM ja muutjaks oli nunu.)
Kuna mul niidu peal palju timutit sees ja viimane oli pikaks kasvanud, siis tegin oma suurel heinamaal esimese niitmise laupäeval ära. Võtsin ratasliidesel kasti maha ja lühikesena osutus hämmastavalt manööverdamisvõimeliseks. Aga jah, kui täisnurga all pöörata tahtsin, siis oli mugavam korraks istmelt maha hüpata ja selle aja kõrval kõndida. Siis sai vabalt mõlemale poole pöörata, ilma et "käed lühikeseks" jääksid. Lõppkokkuvõttes siiski isiklik energiakulu kordades väiksem, kui eelmsel aastal, kui kogu aeg niiduki taga vantsisin. Kallakute peal (kuni 25%) külgstabiilsus kah piisavalt hea ja ülesmäge ronimisel probleeme ei olnud.
Arendaks natuke edasi ksf! Isapulli pakutud lahendust.
Kui vaja tõepoolest keskelt pööramise juurde jääda, siis mina kasutaks ketihammasrattaid. Suurem on siis nagu auväärne ksf! soovitab jäigalt esimese raamiosa küljes, väiksem puksi sees pöörleva võlli küljes, mille ülemises otsas nupuga/vändaga rool umbes nii, nagu sellel visandil
Pöördliigend tuleks sellisel juhul tõsta natuke tahapoole või veel mõistlikum, panna tagasild kiige peale.
Juhtsarved võib eemaldada ja käikude trossid ühendada pedaalidega.
Minu mõte, et pöörama panna tagarattad oligi seotud sellega, et siis saab masina veel lühemaks teha. Jalad toetad "esikahvli" peale, rooli kinnitaks umbes sinna samasse. Rooli pööramise kannaks jalgrattaketiga taha, kus siis roolipendliga muudaks pööramise suunda. Kett lisab muidugi natuke loksu, aga ega see roolimine nii täpne kah ei pea olema.
Parimat
Arendaks natuke edasi ksf! Isapulli pakutud lahendust.
Kui vaja tõepoolest keskelt pööramise juurde jääda, siis mina kasutaks ketihammasrattaid. Suurem on siis nagu auväärne ksf! soovitab jäigalt esimese raamiosa küljes, väiksem puksi sees pöörleva võlli küljes, mille ülemises otsas nupuga/vändaga rool umbes nii, nagu sellel visandil
Pöördliigend tuleks sellisel juhul tõsta natuke tahapoole või veel mõistlikum, panna tagasild kiige peale.
Juhtsarved võib eemaldada ja käikude trossid ühendada pedaalidega.
Minu mõte, et pöörama panna tagarattad oligi seotud sellega, et siis saab masina veel lühemaks teha. Jalad toetad "esikahvli" peale, rooli kinnitaks umbes sinna samasse. Rooli pööramise kannaks jalgrattaketiga taha, kus siis roolipendliga muudaks pööramise suunda. Kett lisab muidugi natuke loksu, aga ega see roolimine nii täpne kah ei pea olema.
Parimat