18-04-2008, 00:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2010, 17:13 PM ja muutjaks oli ryblik1.)
ei rauge ka minu arm senatori nime kandavate autode vastu.seega nikerdasin viimse lume ja närviliste aegade,korralike ebaõnnestumiste vahele ka oma kauaotsitud diisli valmis.
tegu on siis senatorite esimese põlvkonna facelift mudeliga mida tähistati indeksiga A2 ja auto paistab kaua eestis olnud kuna registrinumbrid on ilma reflekteeruvata ja tähed on ACY ehk siis peaks suht vana kombinatsioon olema.
auto on ostetud 2007a septembris tartust ühe mammi käest kes teda eeskujulikult viimased kaks aastat garaazis hoidis ja leidis mu otsingukuulutuse kuldsest börsist.
auto sai omandatud pisut enama kui vanaraua hinnaga,väärtuseks pidasin tervet ninaosa ja komplektset autot dokumentidega.ostsin nii et isegi mootori hääli ei katsetanud.
kui ükskord katsetasin siis selgus et klappides oli seline kolin sees et seal vist juhtpukse enam küll pole.ja kuna omast käest oli võtta töökorras sama põlvkonna mootor siis sai mootor vahetatud kuskil oktoobris vist.
siis kahtlemata tuli piduriosa üle käia .selgus et üks pool töötab veatult ja teine pool on jumala tuksis.jälle lattu ja ühe poole sadulad ja tagaketas ja jupid vahetatud ja ka piduritoru eest ja kui õhutatud siis oli selge et nyyd on okei.auto pidurdab kenasti.
siis väike paus.
nyyd enne viimast lund sai auto kähku garaazi tagasi aetud ja kibedalt liigutama hakatud kuna enne oli paberile pandud mis vaja teha siis läks asi tegusalt.juhikülje uksed maha.tiib vahtusse.uksed vahetusse.tised uksed külge karbivahetus.tagatiivaääre vahetus nii seest kui väljast.kõik detailid oma laost ja võimalikult korralikud.
taganurga tule osa vahetasin ka välja kuna see on kunagise avarii tagajärjel suht kõver ja roostes ja takistas tule sirget istumist.
siis otsisin korralikumad suunakad ja teised stanged.siis tulid ühest kastist ja välja 6 alumist udutuld mis kõik kuskilt otsast vigased.lappisin kokku 2 korralikku ja need stangele külge.
kogu kere eeltöö võttis kahemehe tiimina aega pisut üle nädala.kõik detailid said silumist.kerele kogukattev krunt selga ja auto värvimisse.
värvi valisin neli korda.ja lõpuks ikkagist õnnestus.ookrikarva värv on kusjuures kahekihiline ja seega jube jama värvida.
aga siis uus teema et auto kokkupanek.enne seda sai tehtud ka armatuuri vahetus kuna vana oli rikutud igasugu kruviaukudega ja pealeselle potisinine.siis sai vahetatud ka potisinised vaibad ja uksepiidatihendid.omast käest kõik tihendid ja asjad.pagasniku tihendiks läks mazda 323f tagaluuugi tihend kärbitud kujul.uus armatuur on tumehall ja konsool ka.põhjavaibad on nyd siis musta värvi ja korralikud karvased mitte mistratüüpi.
algsed istmed mis olid mingist naljakast sinisest riidest,neist vabanesin ja asemele kruvisin pärnumaalt kaubeldud nahksisu mis on üpris haruldane nähtus vanadel senatoritel.igataes on see ka ainuke orig nahksalong mida ma ise eestis olen näinud senator a põlvkonna juures.tegu on ilmselt omaaegse kalli lisaga ja mida meie maile veel eriti vähe jõudnud on.istmete paigalduse juures oli suur probleem kuna istme relsid olid ära rikutud eelmise omaniku käes atost välja kangutamise teel.lisaks selgus et samasuguseid relsse ei kasuta opeli originaalistmed üldse.seega ei jäänud muud üle kui istme küljest kogu jura lahti ja need relsid sirgu toksida ja käima panna.istmete alt siis tuli välja kirjake recaro.jus siis selle firma toodang.vähemalt hea teada.
aga igatahes siis said istmed sisse ja valitud kolme esiklaasi hulgast kõige korralikum ja ette ,kõik ülejäänud klaasid said ka üle vaadatud ja üks kriibitud tagakolmnurk välja vahetatud.uksepiidad ja aknaraamid mattmustaks ja taha natuke toonitud klaase kuna teine kord on ka vaja autosse privaatsust natuke....
kuna kõik on enamvähem koos siis sai pildirida kokku pandud ja almbum.ee ülesse riputatud.valmis autost paraku on viluda ilma pildid seega natuke ei näita välja värvi effekti.aga see eest on tühja kere piltidelt näha kogu kompott.ps arvee sain passis tumesinine ja märkustes lisana mitmevärviline.suve ootustes sai ka alla kruvitud eelmine suvi ostetud valuveljed 16kord 8 veljed .veljed leidsid tee minuni ise.ja paremaid ma sinna ei oleks osanud leida.nad ei ole toralt modernsed ega ka ülepakutud.on lihtsalt kirsiks jäätise peale.originaalsed 14 tolli veljed mis olid jubekoledad leidsid oma otsa emexis ja sain nende eest 800 eeki.vahepeal olid all haruldased 15 tolli opeli veljed.mis on disaini poolest kõige levinumad hoopis 14 tolli mõõdus.15 veljed on koos koralike talverehvidega jäänud varudesse ootele.hapuks nad ju ei lähe.
kõik iluliistud said vahetatud ja valitud mitmete komplektide vahelt parimad.
eile ja täna tehtud proovisõitudel on selgunud et veermik on täiesti korras vaatamata pikale seismisele.ja ei kolise ega nagise.amordid on säilinud ja töötavad tip top.näis mis ülevaatusel saab.
auto kogu ide ja projekti konseptsioon oli custom touch ja mitte tjuuning.sest ühtki kleepekat tiiba spoilat ja muud jama pole lisatud.ainus mis on on väheke väiksem rool kuid kuna ta on 90 alguse toodangust pärit sprotrool siis ta ei paku ka üle ja on tohutult mugavam käes kui originaal.
ning lisaks veel et miks jändasin diisliga siis põhjus:hea varustaja biodiisliga mille liitrihind pole kirves ja saab kilomeetreid mõõta soodamalt ja stiilsemalt kui enamiku muude kulguritega samast vanusest.
auto on siis nyyd valmis ja pilte leiate siit,kuigi väheke vales järjekorras.aga arusaate ikkagist.
pildid: http://www.album.ee/album/30018480/50103158
tegu on siis senatorite esimese põlvkonna facelift mudeliga mida tähistati indeksiga A2 ja auto paistab kaua eestis olnud kuna registrinumbrid on ilma reflekteeruvata ja tähed on ACY ehk siis peaks suht vana kombinatsioon olema.
auto on ostetud 2007a septembris tartust ühe mammi käest kes teda eeskujulikult viimased kaks aastat garaazis hoidis ja leidis mu otsingukuulutuse kuldsest börsist.
auto sai omandatud pisut enama kui vanaraua hinnaga,väärtuseks pidasin tervet ninaosa ja komplektset autot dokumentidega.ostsin nii et isegi mootori hääli ei katsetanud.
kui ükskord katsetasin siis selgus et klappides oli seline kolin sees et seal vist juhtpukse enam küll pole.ja kuna omast käest oli võtta töökorras sama põlvkonna mootor siis sai mootor vahetatud kuskil oktoobris vist.
siis kahtlemata tuli piduriosa üle käia .selgus et üks pool töötab veatult ja teine pool on jumala tuksis.jälle lattu ja ühe poole sadulad ja tagaketas ja jupid vahetatud ja ka piduritoru eest ja kui õhutatud siis oli selge et nyyd on okei.auto pidurdab kenasti.
siis väike paus.
nyyd enne viimast lund sai auto kähku garaazi tagasi aetud ja kibedalt liigutama hakatud kuna enne oli paberile pandud mis vaja teha siis läks asi tegusalt.juhikülje uksed maha.tiib vahtusse.uksed vahetusse.tised uksed külge karbivahetus.tagatiivaääre vahetus nii seest kui väljast.kõik detailid oma laost ja võimalikult korralikud.
taganurga tule osa vahetasin ka välja kuna see on kunagise avarii tagajärjel suht kõver ja roostes ja takistas tule sirget istumist.
siis otsisin korralikumad suunakad ja teised stanged.siis tulid ühest kastist ja välja 6 alumist udutuld mis kõik kuskilt otsast vigased.lappisin kokku 2 korralikku ja need stangele külge.
kogu kere eeltöö võttis kahemehe tiimina aega pisut üle nädala.kõik detailid said silumist.kerele kogukattev krunt selga ja auto värvimisse.
värvi valisin neli korda.ja lõpuks ikkagist õnnestus.ookrikarva värv on kusjuures kahekihiline ja seega jube jama värvida.
aga siis uus teema et auto kokkupanek.enne seda sai tehtud ka armatuuri vahetus kuna vana oli rikutud igasugu kruviaukudega ja pealeselle potisinine.siis sai vahetatud ka potisinised vaibad ja uksepiidatihendid.omast käest kõik tihendid ja asjad.pagasniku tihendiks läks mazda 323f tagaluuugi tihend kärbitud kujul.uus armatuur on tumehall ja konsool ka.põhjavaibad on nyd siis musta värvi ja korralikud karvased mitte mistratüüpi.
algsed istmed mis olid mingist naljakast sinisest riidest,neist vabanesin ja asemele kruvisin pärnumaalt kaubeldud nahksisu mis on üpris haruldane nähtus vanadel senatoritel.igataes on see ka ainuke orig nahksalong mida ma ise eestis olen näinud senator a põlvkonna juures.tegu on ilmselt omaaegse kalli lisaga ja mida meie maile veel eriti vähe jõudnud on.istmete paigalduse juures oli suur probleem kuna istme relsid olid ära rikutud eelmise omaniku käes atost välja kangutamise teel.lisaks selgus et samasuguseid relsse ei kasuta opeli originaalistmed üldse.seega ei jäänud muud üle kui istme küljest kogu jura lahti ja need relsid sirgu toksida ja käima panna.istmete alt siis tuli välja kirjake recaro.jus siis selle firma toodang.vähemalt hea teada.
aga igatahes siis said istmed sisse ja valitud kolme esiklaasi hulgast kõige korralikum ja ette ,kõik ülejäänud klaasid said ka üle vaadatud ja üks kriibitud tagakolmnurk välja vahetatud.uksepiidad ja aknaraamid mattmustaks ja taha natuke toonitud klaase kuna teine kord on ka vaja autosse privaatsust natuke....
kuna kõik on enamvähem koos siis sai pildirida kokku pandud ja almbum.ee ülesse riputatud.valmis autost paraku on viluda ilma pildid seega natuke ei näita välja värvi effekti.aga see eest on tühja kere piltidelt näha kogu kompott.ps arvee sain passis tumesinine ja märkustes lisana mitmevärviline.suve ootustes sai ka alla kruvitud eelmine suvi ostetud valuveljed 16kord 8 veljed .veljed leidsid tee minuni ise.ja paremaid ma sinna ei oleks osanud leida.nad ei ole toralt modernsed ega ka ülepakutud.on lihtsalt kirsiks jäätise peale.originaalsed 14 tolli veljed mis olid jubekoledad leidsid oma otsa emexis ja sain nende eest 800 eeki.vahepeal olid all haruldased 15 tolli opeli veljed.mis on disaini poolest kõige levinumad hoopis 14 tolli mõõdus.15 veljed on koos koralike talverehvidega jäänud varudesse ootele.hapuks nad ju ei lähe.
kõik iluliistud said vahetatud ja valitud mitmete komplektide vahelt parimad.
eile ja täna tehtud proovisõitudel on selgunud et veermik on täiesti korras vaatamata pikale seismisele.ja ei kolise ega nagise.amordid on säilinud ja töötavad tip top.näis mis ülevaatusel saab.
auto kogu ide ja projekti konseptsioon oli custom touch ja mitte tjuuning.sest ühtki kleepekat tiiba spoilat ja muud jama pole lisatud.ainus mis on on väheke väiksem rool kuid kuna ta on 90 alguse toodangust pärit sprotrool siis ta ei paku ka üle ja on tohutult mugavam käes kui originaal.
ning lisaks veel et miks jändasin diisliga siis põhjus:hea varustaja biodiisliga mille liitrihind pole kirves ja saab kilomeetreid mõõta soodamalt ja stiilsemalt kui enamiku muude kulguritega samast vanusest.
auto on siis nyyd valmis ja pilte leiate siit,kuigi väheke vales järjekorras.aga arusaate ikkagist.
pildid: http://www.album.ee/album/30018480/50103158