H4 lambipirnidest
#1

.............................................
Vasta
#2

No kui "s_tt keeb", siis tee avaldus Tarbijakaitseametisse, koos kirjeldusega mis sulle ostmisel öeldi ja mida ei öeldud ning pakendiga (kus siis ilmselt pole midagi kirjas?). Ma isiklikult arvan, et peaks ostjat teavitama küll, aga juriidiliselt pole võib-olla kõige tugevam kaasus.
Vasta
#3

Isiklikult väga ei usu, et tegu oleks rämpstootega. Üldjuhul ei ole ühelgi tootel kõiki häid omadusi, a`la eriti hea pidamisega rehv kulub märksa kiiremini jne.
Samas ei usu ka seda, et tarbijakaitse midagi teha saab, välja arvatud juhul, kui pirni ostes müüja kinnitas, et pirni eluiga on sama pikk, kui tavapirnil.
Seda, et igasugused +30% jne pirnid tunduvalt vähem vastu peavad, kui tavalised H4`d, on ka omal kogetud, seetõttu kasutan tänapäeval hoopis "longlife" märgistusega Osrameid.
Vasta
#4

antud pirni (h4) lähituli pidi olema see-eest ikka tunduvalt parem, võrreldes "tavalisetga", kaugtuli on aga samal tasemel "tavalistega". Mul endal kasutuses H1 lampidena kaugtuledes nightbreakerid, talvel oli ikka teine tera sõita küll. lähituledesse panin talvel need eelmise generatsiooni osrmaid, silverstarid (osrami müügimees lihtsalt rääkis augu pähe Big Grin), nendest 1 on mul nüüdseks läbi põlenud, teine töötab juba üle poole aasta edasi. Aga edasi panen läbipõlevate asemele neid "tavalisi" edasi, niikaua kuniks vaja jälle uued osta, siis ilmselt jääb nightbreaker edasi, sest tundub et lambil ja lambil on ikk avahe vahel küll Toungue

p.s. eluiga on väikseks läinud tänu wolfram traadi maksimaalsele ärakasutusele, see lihtsalt aetakse nii peeneks, et raputused mõjuvad tunduvalt rohkem.
Vasta
#5

No kui tulede parandamisest üldiselt rääkida, siis nr1 tegevus võiks olla mõõta ära tuledeni jõudev pinge ning kui see jääb märgatavalt alla 12V, siis kohendada kogu elektrisüsteem selliseks, et ette nähtud vool ka pirnideni jõuaks. Tehastes kiputakse selliste asjade pealt kokku hoidma, 100 kroonine sääst ja 1000 autot päevast tähendab firmale aastas kümneid miljoneid kroone kokkuhoidu. Liigutus nr 2 on ajapikku tuhmunud reflektorite ja tuleklaaside vahetus värskete vastu.

Pole küll nii lihtne ja odav kui uute pirnide sisse viskamine, aga efekt on oluliselt suurem kui eri pirnidel, Soome TM tegi katse ja sai sedasi minu mälu järgi 40% lähitulede ulatust juurde.
Vasta
#6

Tegelikult kui nüüd seda karpi lähemalt uurida siis on seal peal märgitud, et pirni eluiga on poole lühem tavalisega võrreldes. Kuigi ega need mingid imepirnid just ka ei ole, kui ikka lambid kehvad on siis see pirn ka mingit erilist märgatavat valgusvõimsust juurde ei tekita. Variant on ka veel see miks sul pirnid ruttu läbi kipuvad minema on tingitud ka sellest kui pirnideni jõudev vool on suht suur, mis uuematel autodel valgusvõimsuse parandamiseks on pahatihti ette võetud tehasest juba.
Vasta
#7

Müüja võiks soovituse juurde panna et kasutada ainult autodel millel on päevasõidutuled või midagi taolist. Nendega võrreldes kes päeval xenodega sõidavad oli see siin küll väike kulutus.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#8

Tegelane5 Kirjutas:Nendega võrreldes kes päeval xenodega sõidavad oli see siin küll väike kulutus.
samas mõnel mudelil on vahetamise "põhikulutuseks" vahetusprotsess ise. Niiet ilma masina anatoomiat tundmata ei ole väide kindel.
pirnivahetuse kohta on ka foorumis üks teema, kus peaasjalikult moodsaid väikeautosid siunatakse Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne