07-05-2008, 00:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2008, 00:34 AM ja muutjaks oli denis23.)
26 autot ja mootorratta on ikkagi üsna vähe.
Esitleks, latt on päris kõrge. Näiteks, minu neljast uunikumist kõik neli jäävad napilt kvalifikatsiooninõuetele alla.
Teine asi on hindamise põhimõtetest.
Näiteks praegu, reeglite kohaselt, ma võin tuua hindamiskomisjoni suvilakooperatiivi naabri 1983 vla VAZ-2105 ning saada musta numbri - vanus 25 a, originaalsus on 95%, palju uusi osi, värvitud ainult 3 korda, läbisõit on alla 100 000)))).
Paari aasta pärast on võimalik musta numbri taotlema juba W124 kerega Mersule.
Aga Normandia dessandi üle elanud Dodge WC52 (ainus Eestis) suure tõenäolisusega musta numbri ei saa - ei ole restaureeritud sellele tasemele.
Esitleks, latt on päris kõrge. Näiteks, minu neljast uunikumist kõik neli jäävad napilt kvalifikatsiooninõuetele alla.
Teine asi on hindamise põhimõtetest.
Näiteks praegu, reeglite kohaselt, ma võin tuua hindamiskomisjoni suvilakooperatiivi naabri 1983 vla VAZ-2105 ning saada musta numbri - vanus 25 a, originaalsus on 95%, palju uusi osi, värvitud ainult 3 korda, läbisõit on alla 100 000)))).
Paari aasta pärast on võimalik musta numbri taotlema juba W124 kerega Mersule.
Aga Normandia dessandi üle elanud Dodge WC52 (ainus Eestis) suure tõenäolisusega musta numbri ei saa - ei ole restaureeritud sellele tasemele.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.