20-09-2008, 10:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2008, 10:21 AM ja muutjaks oli denis23.)
PlyVal64 Kirjutas:Kui rahast jutt, siis on ju 400K UUE Caddy eeest ikka sitaks vähe makstud... Tegu on siiski autoga, mida saaks ülimugavalt igapäevaselt kasutada. Tänastest sama raha eest müüdavatest käkkidest on ta igal juhul parem Nii tulebki uunikumi restaureerimist võtta. Kas osta "moodne" lagunev käkk 200K eest või restaureerida igapäevakasutusse midagi hingele 150K eest. Näiteks selline superluks apastraat: http://www.blocket.se/vi/17742232.htm?ca=11_s
ausalt öeldes, ei pea isegi 200k kulutada.
olen ostnud Kurtna laadal korralikult taastatud w116 mersu, kordades odavama hinnaga. Sõitsin viimasega ca üle 10 000 km, ning kestmise poolest ei ole mingeid etteheiteid. Aga jah, "viimse kui seibini uutest detailidest koostatud" see ei olnud, ning pealegi, nii ost, kui ka taastamine jäi aiajärku, millal tööhinnad olid oluliselt madalamad, kui tänasel päeval.
Üldiselt aga, arvan mina, et siiski 400k eest taastatud musta numbri autoga igapäevaselt meie tingimustes ringi ei sõida, v.a. väga rikkad inimesed, kelle jaoks see 400k pole
Kusjuures, asi ei ole rahas. 400k maksev uus auto kaotab oma väärtust palju kiiremini, kui igapäevaselt sõitev 400k maksev uunikum. Küsimus on pigem selles, et ühel hetkel hakkab uunikumist kahju. Eriti siis, kui tegemist on mitte nullist taastatud vaid heas originaalkorras säilinud isendiga.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.