14-02-2020, 15:04 PM
(14-02-2020, 14:34 PM)zazik Kirjutas: Natuke veider tundub nende nõuete sidumine konkreetsete aastanumbritega. Tundub loogiline, et originaalsuse nõuded muutuks leebemaks sõiduki vananedes, mitte ei jääks aegade lõpuni samaks.
Aga eks targemad kommenteerivad kui vajalikuks peavad.
Jah, peaks nagu kommenteerima...Inimesed on erinevad, tunded ja arvamused samuti. Ja Teil on veel lood hästi, minule tundub veider ja arusaamatu, et miks peavad üldse olema igasugused nõuded, protsendid, eksperdid ja komisjonid? Kas ei piisaks sõidukiomaniku enesetundest ja nägemusest, et kuulutada oma sõiduriist "tunnustatud vanatehnikaks"? Mille ta siis fikseerib vabas vormis paberinfokandjale ja kinnitab oma digiallkirjaga? Musta numbri xalmistaks samuti ise, valge numbri olemasolul saab seda teha lihtsalt musta ja valge markeri abil.
Näiteks vanajalgratta alases tegevuses on midagi sellist ammu kasutusel, lgp. ksf! Valdo kordab iga-aastase vanajalgrattasõidu väljahõikamisel alati, et kas osavõtja jalgratta puhul on tegu "vanajalgrattaga" või mitte, see on iga osaleja sisetunde küsimus.
Ilmselt pole mõtet ka üle korrata, et sõidukid alates 1970 ja nooremad ei olegi tegelikult üldse "vanasõidukid", vanasõidukid on teatavasti äärmisel juhul enne 1963 aasta märtsi toodetud masinad. Tegelikult pole mina isiklikult autosid üldse kunagi õigeteks vanasõidukiteks pidanud...