Mis autoga on tegu!?
#1

Isa müüs kunagi sarnase mersu maha, ise ka ei tea... Lihtslat tunnen huvi... Mis ajastust see auto võib pärit olla, mootor, mugavused!? http://pildid.com/show/album=16281&photo=316779
Tänud!
Vasta
#2

170V peaks mudelinimetus olema, moto kubatuur ka 1,7l, oli üsna levinud mudel enne IIWW. Toodeti Saksamaal alates `35 ja pärast sõda uuesti veel isegi 50`ndatel(kuni `53?), aga arvan ,et Eestis siiski ennesõjaaegsed masinad olid/on. Samas võis reparatsioonide käigus ka mõni pärastsõja-aegne masin siia sattuda nagu EMW-d.
Vasta
#3

mossepower Kirjutas:170V peaks mudelinimetus olema...


Siiski ei. See, et 1930ndate teise poole "Mersud" on kere üldkujult, st stiililt ja proportsioonidelt üksteisega veidi sarnased, ei tee neist veel sama margi masinaid!

Ehk siis arutluse tekitanud pildil, mis asub aadressil http://pildid.com/show/album=16281&photo=316779 on kujutet siiski MB 290-t (Eesti vanatehnikaringkondades väga tuntud autot muide), mitte MB 170V-d.

MB 170V näeb välja enam-vähem sarnane, ainult veidi väiksem. Kinnise kerega 170V sõjaeelset varianti vt nt http://www.mercedes-benz-klub.sk/images/...MB170V.jpg

Ja lõpuks, sarnaste proportsioonidega on ka üliluksuslik, ülihinnatud ja üliharuldane MB 770 Grosser (selle Pullmann-variant) - http://www.eag.unicweb.ee/Varia/mob/M-B7...llmLim.jpg Ainult et mõõtmetelt VÄGA PALJU suurem Smile

mossepower Kirjutas:Samas võis reparatsioonide käigus ka mõni pärastsõja-aegne masin siia sattuda nagu EMW-d.

Ei. Erinevalt EMWde ühest tootmistehasest Eisenachis, mis jäi Nõukogude okupartsioonitsooni (ja hilisema Ida-Saksa aladele), jäi mersu "peakorter" Stuttgardis Lääne sektorisse ja ei olnud nõukogude organite kontrolli all.

Niipalju veel taustateabeks, et Eestis sõja järel vuranud 1930ndate MBd jäid ülivaldavad enamikus N.Liitu sõja käigus. Mitmed neist sattusid Eestisse 1950ndatel, mil N.Liidu tipplinnades (Moskva, Leningrad jms) ei tohtinud enam Lääne sõiduautot omada/pidada ja need müüdi/toodi siia.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Selge, mul on üks must-valge pilt ka temast(kuidagi sisse skännima). Isa tegi omalt poolt talle nii öelda tuuningu... Lõikas tagant jupi maha ja sobitas gaz21 pagasiluugi. Kui tema selle auto sai oli talle juba teist sorti "tuuning" tehtud: volga sillad, molotovi mootor. Rattad esitiibadel, lipu vardad esitiibadel virutas mingi idioot sisse. Ühed tiivad siiamaani alles, mitu aastat vedelevad väljas, ei roosteta maha ka kuratBig Grin
Originaal ta poleks olnud nii või naa, aga silma iluks ikka!

Teine isend oli vanaisa opel super 6(1938), mis müüdi umbes 10 aastat tagasi mingil kahtlasel põhjusel juppideks(originaal)Sad Müüdi veel alla vanaraua hinna, ainult raam ja käigukasti korpus on alles... Kõnnid raamist mööda ja klomp tuleb kurku, kahju on.

Isa volga(21, mis sest et pole originaal) ümbert peksan kaikaga rahvast laialiSmile Tutkit ma juppe kruvin, ise tahan korda tehaSmile
Vasta
#5

No tõmba siis pilt sisse ja saab siis ka täpse mudeli tuvastada.

Dad.
Vasta
#6

Ennem mainiutud, tagaosa on ümber ehitatud...
Mersu => http://img260.imageshack.us/my.php?image...001pu3.jpg
Vasta
#7

Silvo465 Kirjutas:Ennem mainiutud, tagaosa on ümber ehitatud...
Mersu => http://img260.imageshack.us/my.php?image...001pu3.jpg

Arvan, et see on MB 230. Aga kas mudel W143 või W153, peavad juba paremad asjatundjad ütlema.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#8

w143 ja w153 ei ole see kohe mitte.

w21 lang või isegi w18 aga sealt edasi täpsustamine eeldab eestpolt pilti.

Üks mis kindel, et tegemist on 6-se mersuga ja 36 või vanema mudeliga.

Dad.
Vasta
#9

Ainult see pilt on, kadunud kõik muu.
Isa jutujärgi pidi ta sõjaaegne olema, kuna kapotil mersumärk ja autopassis hoopismiski renault...
Vasta
#10

Siis on täpset mudelit raske tuvastada, kuna seal on väga palju vastukäivaid detaile, nt esiklaas ja kapott, tiibade kuju jms. Kapoti järgi ütleks w21 200 lang, aga tiivad on imelikud ja esiklaas peaks olema ühes tükis, pildil paistab seal keset klaasi üks triip.

Dad.
Vasta
#11

Nii on nende autodega, peale sõda. Kõigest võimalikust kokku kombineeritud.
Vasta
#12

Esimesel pildil oleva sinise MB sarnane auto asus veel 80-ndatel Harjumaal "Nõiakaevu" vastas olevas majas, kuhu see hiljem müüdi ei tea, masinal olid ka mõningased ümberehitused.
Vasta
#13

Seda pildil olevat autot nägi mu ode umbes kymme aastat tagasi(endises hallis, kuid läikivas kuues) veel tartus liikumas, mingi uunikumide kokkutulek soitis läbi. Rohkem pole näinud...
Vasta
#14

Lp.Silvo465! See pildil olev sinine Mercedes kuulub lugupeetud Unic-Moto liikmele ja liigub tihti üritustel. Omanik soovib teda restaureerida. Edu ja jõudu1
Vasta
#15

miilits Kirjutas:Esimesel pildil oleva sinise MB sarnane auto asus veel 80-ndatel Harjumaal "Nõiakaevu" vastas olevas majas, kuhu see hiljem müüdi ei tea, masinal olid ka mõningased ümberehitused.

"Nõiakaevu" vastas oli MB 200 lang 4-uksega limusiin, seda autot müüdi korduvalt edasi-tagasi ja lõpuks läks ka minu vaateväljast kaduma.

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne