Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

(26-06-2009, 21:34 PM)PETSS Kirjutas:  
(21-06-2009, 21:53 PM)helitehnik Kirjutas:  Täna sattusin peale Eesti Televisiooni ülekande või muule tehnilisele poolhaagisele. Huvitav millal ja milleks see kasutusel oli. Vabandan pildi kvaliteedi pärast, mobla paremat ei tee ja rohkem pilte ei saanud ka teha, kuna aku sai tühjaks.

[Pilt: 052169509e751e.jpg]
See Tartu stuudio ülekandejaam ehk "KROOKUS" mida wedas KAMAZ.
See oli äge peravaunu `, olen isegi poisikesena seal sees istund!! Järlik tegi saadet "Nädal parteikomitees!" See asi vääriks säilitamist!! Järva jaani?

(26-06-2009, 08:33 AM)speedsta Kirjutas:  Läheb ka enamvähem teemasse- vanemat sorti liiklusmärk

[Pilt: P6210115.jpg]

Ma tean, kus sarnane (järsu kurvi) märk 1950ndatest on veel kunagise tee ääres püsti, kuigi väljast roostes. Ja seisab veel puitpostil, nagu tollal kombeks, mis läheb alt laiemaks.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

(27-06-2009, 21:30 PM)valdo Kirjutas:  
(26-06-2009, 08:33 AM)speedsta Kirjutas:  Läheb ka enamvähem teemasse- vanemat sorti liiklusmärk

[Pilt: P6210115.jpg]

Ma tean, kus sarnane (järsu kurvi) märk 1950ndatest on veel kunagise tee ääres püsti, kuigi väljast roostes. Ja seisab veel puitpostil, nagu tollal kombeks, mis läheb alt laiemaks.
Kogu Eesti on taolisi liiklusmärke täis, Tallinast muidugi eriti ei leia enam, aga kes otsida viitsib, siis maakohtades ja väikelinnades täiesti igapäevane. Alles paar kuud tagasi leidsime ühe raudteeülesõidu hoiatussildi, kakskeelne ja helkuritega Cool oli teine päris põõsasse kasvanud. Isegi tausvalgustusega silte on veel lademetes, ühel ristmikul sain pildile lausa 4, kõrvalrismikul oli 3. Kõige levinum on ülekäigurada, aga on muudgi huvitavat kaamera ette jäänud...

(22-06-2009, 16:39 PM)Regardman Kirjutas:  Samuti televisiooniteemaline postitus. Tundub, et Kamaz-Ajokki päevad on loetud - homme olevat Vabaduse väljakul juba uus "Iris." Eks ole näha, palju sellele hammast ihuma hakatakse...
Lipupäevalt oli ülekanne veel Kamaz Ajokkiga. Vilksatas korra kaadris.
(26-06-2009, 23:26 PM)guits112 Kirjutas:  
(26-06-2009, 21:34 PM)PETSS Kirjutas:  
(21-06-2009, 21:53 PM)helitehnik Kirjutas:  Täna sattusin peale Eesti Televisiooni ülekande või muule tehnilisele poolhaagisele. Huvitav millal ja milleks see kasutusel oli. Vabandan pildi kvaliteedi pärast, mobla paremat ei tee ja rohkem pilte ei saanud ka teha, kuna aku sai tühjaks.
See Tartu stuudio ülekandejaam ehk "KROOKUS" mida wedas KAMAZ.
See oli äge peravaunu `, olen isegi poisikesena seal sees istund!! Järlik tegi saadet "Nädal parteikomitees!" See asi vääriks säilitamist!! Järva jaani?

Kui ta "Krookus" on siis niipalju, et pärineb aastast 79 ja üks esimesi suuri töid oli tal moskva olümpiamängude vahendamine. Minuarust vääriks asi kindlasti säilitamist. Ei ole kuulda olnud, et mõni sellest vanem ülekandejaam säilinud oleks.

M408-65, GAZ24-77, UAZ, RAF
http://www.garaaz.eu/

[Pilt: 001ezw.jpg]

[Pilt: 002rgw.jpg]

[Pilt: 003xjo.jpg]

1985 Lada 1300 SL

(27-06-2009, 22:29 PM)Martti Kirjutas:  Kogu Eesti on taolisi liiklusmärke täis, Tallinast muidugi eriti ei leia enam, aga kes otsida viitsib, siis maakohtades ja väikelinnades täiesti igapäevane. Alles paar kuud tagasi leidsime ühe raudteeülesõidu hoiatussildi, kakskeelne ja helkuritega Cool oli teine päris põõsasse kasvanud. Isegi tausvalgustusega silte on veel lademetes, ühel ristmikul sain pildile lausa 4, kõrvalrismikul oli 3. Kõige levinum on ülekäigurada, aga on muudgi huvitavat kaamera ette jäänud...
Parandus, eile fotografeerisin ristmiku, millel on 36!! taustvalgustusega liiklusmärki. Nii et 100% kindlusega võib lugeda need "ülimasslevinuks".
Tallinnas olevad saab muidugi kahe käe sõrmedel kokku lugeda, aga ega Tallinn pole siis kogu Eesti...

(01-07-2009, 20:44 PM)Martti Kirjutas:  
(27-06-2009, 22:29 PM)Martti Kirjutas:  Kogu Eesti on taolisi liiklusmärke täis, Tallinast muidugi eriti ei leia enam, aga kes otsida viitsib, siis maakohtades ja väikelinnades täiesti igapäevane. Alles paar kuud tagasi leidsime ühe raudteeülesõidu hoiatussildi, kakskeelne ja helkuritega Cool oli teine päris põõsasse kasvanud. Isegi tausvalgustusega silte on veel lademetes, ühel ristmikul sain pildile lausa 4, kõrvalrismikul oli 3. Kõige levinum on ülekäigurada, aga on muudgi huvitavat kaamera ette jäänud...
Parandus, eile fotografeerisin ristmiku, millel on 36!! taustvalgustusega liiklusmärki. Nii et 100% kindlusega võib lugeda need "ülimasslevinuks".
Tallinnas olevad saab muidugi kahe käe sõrmedel kokku lugeda, aga ega Tallinn pole siis kogu Eesti...

Näita pilte.
'63 Volga
[Pilt: 052884717e6d27.jpg]

[Pilt: 0528847219bf33.jpg]

[Pilt: 05288472301d2b.jpg]

[Pilt: 0528847277e3f7.jpg]

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/21...98ca55.jpg

Link SR.org foorumi teemasse

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.

Sellest alates neli uut pilti - http://fotoalbum.ee/photos/tsaar/53289049

Vaatan su hoovi, kui selja keerad.
Midagi trendihuntidele - meeste ja naiste käekellad http://www.watchme.ee

(29-06-2009, 01:32 AM)helitehnik Kirjutas:  
(22-06-2009, 16:39 PM)Regardman Kirjutas:  Samuti televisiooniteemaline postitus. Tundub, et Kamaz-Ajokki päevad on loetud - homme olevat Vabaduse väljakul juba uus "Iris." Eks ole näha, palju sellele hammast ihuma hakatakse...
Lipupäevalt oli ülekanne veel Kamaz Ajokkiga. Vilksatas korra kaadris.
(26-06-2009, 23:26 PM)guits112 Kirjutas:  
(26-06-2009, 21:34 PM)PETSS Kirjutas:  
(21-06-2009, 21:53 PM)helitehnik Kirjutas:  Täna sattusin peale Eesti Televisiooni ülekande või muule tehnilisele poolhaagisele. Huvitav millal ja milleks see kasutusel oli. Vabandan pildi kvaliteedi pärast, mobla paremat ei tee ja rohkem pilte ei saanud ka teha, kuna aku sai tühjaks.
See Tartu stuudio ülekandejaam ehk "KROOKUS" mida wedas KAMAZ.
See oli äge peravaunu `, olen isegi poisikesena seal sees istund!! Järlik tegi saadet "Nädal parteikomitees!" See asi vääriks säilitamist!! Järva jaani?

Kui ta "Krookus" on siis niipalju, et pärineb aastast 79 ja üks esimesi suuri töid oli tal moskva olümpiamängude vahendamine. Minuarust vääriks asi kindlasti säilitamist. Ei ole kuulda olnud, et mõni sellest vanem ülekandejaam säilinud oleks.
100% nõus.Iseasi palju sealt seesmiselt alles on.Kamaz-Ajokki pole ka enam see ,mis ta alguses oli. Aga mida ette wõtta ,et too Tartu jaam säiliks? ETV muuseoum waevalt tollest huwitatud oleks kuigi püüan asja uurida.Weel olemas Ringhäälingu muuseoum Türil.Eitawa wastuse korral näeks asja tõesti seismas JJ Warjupaigas või siis sealses Kinomuuseomis.Kaasalööjaid kindlasti oleksEriti loodan just Mrali ja martinmanniku abile.Eks ka ise aitaks asjale kaasa..

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.

(03-06-2009, 18:28 PM)tsaar Kirjutas:  Mõned tähelepanekud Tallinnast. Äkki meeldib mõni Teilegi. Ma ei otsi 100% haruldusi, vaid pigem mitte igapäev sõidus/seismas nähtavaid aparaate.

http://fotoalbum.ee/photos/tsaar/sets/774131

Huvitab viimase pildi buss. PM welcome!

Sai nähtud mingit bussilaadset riistapuud. Tegijamad võiks öelda, millega tegu.


   

(06-07-2009, 15:58 PM)youngmoney Kirjutas:  Sai nähtud mingit bussilaadset riistapuud. Tegijamad võiks öelda, millega tegu.

TA-6-1. Soojakuks veidi ümber ehitatud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

(06-07-2009, 20:48 PM)valdo Kirjutas:  
(06-07-2009, 15:58 PM)youngmoney Kirjutas:  Sai nähtud mingit bussilaadset riistapuud. Tegijamad võiks öelda, millega tegu.

TA-6-1. Soojakuks veidi ümber ehitatud.
No ei ole. Paistab mitme masina "koostöö" olema.

http://kodu.pri.ee/ta/?cat=24&action=baas&ID=433 Paistab küll sama olema

1) Esiakna ja külgmise akna vahe on laiem, kui TA-l.
2) Katuseäär jookseb ühtlaselt (vt. TAd).
3) Mingisugused marðruudiaknad on üleval, TAle mitte omane.
4) Iluliistud paistavad originaalsed olema, TAdel iluliistud puudusid.
5) TA külgmise esiakna alumine äär on ühel tasandil teiste küljeakendega, sellel bussil aga nii pole.

Meenutab väga RAF-251, kuid mitte 100%.

RAF-251 ei ole ta kohe kindlasti. Siin puhul toetan Regardman'i mõtet, et masin on ümberehitatud. Muuseas, lihtsalt mõttena, ega tegu ei või olla TA-6-1 katsemudeli või muu sarnasega?

Julgen väita, et tegu pole ja pole ka olnud Ta 6-1ga. Sellele viitavad kõigeenam rattakoopad. TA-del on nad suhtelisel ümarad, antub bussil aga pealt sirged, vaevalt keegi neid selliseks ümber on ehitanud, ikka tehasetöö.

Üritasin eile otsida pilte igasugustest Tsernigovitest jms (eestis) vähemlevinud gazoonipõhistest bussidest, aga ei leidnud eriti. Eks ma täna jätkan.

Minu meelest on kõige enam tegu pisut "tuunitud" Tðernigoviga, mille reisijateuksest ettejäävat esiosa on "tuunitud" TA-6-1 (ja vb ka KAG-i) plekkidega. Vt ka http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=163 - Tðernigovile vihjavad küljeaknad, reisijauks, marsruudinäitaja, rattakoobaste kuju, samuti on youngmoney pildil oleval bussil eemaldatud tilgakujulised suunatuled katuseservadel.

GAZ-i põhiste kolhoosibusside (TA, Kuban, Tðernigov, KAG, PAG, Gorizont jne) pilte võib omajagu leida RCForumist, teemad "Avtobusõ remzavodov..."

Ma ütleks, et katus on tunduvalt kõrgem ja rohkem punnis kui Tðernigovil, samuti tundub reisijauks olema kitsam.

Üldsegi tundub buss kaunikesti tervikliku lahendusena, et olla julmalt ümber ratsitud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne