Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

(19-07-2009, 17:40 PM)mrali Kirjutas:  Kubanets U1A moodi tõesti. Seni teadsin ise vaid ühte isendit Peipsi ääres.
See masin asub Võrumaal. Arvelt on see masin maha võetud. Perenaise sõnul pidavalt masin kaubeldav olema.

Üks selline oli veel eelmine suvi Vormsi saarel. Pilti kahjuks ei ole näidata.

(19-07-2009, 17:57 PM)MANKS Kirjutas:  
(19-07-2009, 17:40 PM)mrali Kirjutas:  Kubanets U1A moodi tõesti. Seni teadsin ise vaid ühte isendit Peipsi ääres.
See masin asub Võrumaal. Arvelt on see masin maha võetud. Perenaise sõnul pidavalt masin kaubeldav olema.
Käisid Krabil kala püüdmas? Hiljaga saad ikka masina asjus kaubale. Mosse 407 mootoriga traktor on ka seal päris lahe aretus. Enda lapsepõlv möödunud tolle roolis.

Vana Audi 100 ja veel kahe uksega - sellist ei näe iga päev. Kohatud Rakveres.

   
   

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Sai ka ringi liigutud ja nähtud sellist huvitavat Moskvitsi:
http://fotoalbum.ee/photos/Albu-tbh/54985497

Lisaks oli tore leida üks veel veneaja märgiga ZIL-130 (jõusöödaveok, on ka Punases Raamatus!?):
http://fotoalbum.ee/photos/Albu-tbh/54985491

Aga ennekõike oli minu jaoks lausa ülim leida üks teistele ammugi teada, aga mul veel ise nägemata LAZ-695N, täitsa komplektne ja puha.
http://fotoalbum.ee/photos/Albu-tbh/54989073
Vaikimisi on see juba broneeritud teatud ettevõtmiseks, aga sest lähemalt siis kui õige aeg.

(24-07-2009, 21:25 PM)Albu Kirjutas:  Sai ka ringi liigutud ja nähtud sellist huvitavat Moskvitsi:
http://fotoalbum.ee/photos/Albu-tbh/54985497

Kas see, selline kaheukseline, mitte tuunitud Olympia/Kadett ei võinuks olla?


(24-07-2009, 21:25 PM)Albu Kirjutas:  Aga ennekõike oli minu jaoks lausa ülim leida üks teistele ammugi teada, aga mul veel ise nägemata LAZ-695N, täitsa komplektne ja puha.
http://fotoalbum.ee/photos/Albu-tbh/54989073
Vaikimisi on see juba broneeritud teatud ettevõtmiseks, aga sest lähemalt siis kui õige aeg.

Lassifännidel omad teemad ajada...Smile 5+

loll on loll olla.

see mosse küll päris huvitav, meenutab seda valget isearetist mis varjupaika kunagi tariti. See paistab korralikum kõvasti, ehk isegi mõtlemisainet järva jaani see masin organiseerida
Tiivad tunduvad üldse 53-e vms omad olema.
Võre võõras, stanged uuema mosse omad.
Tundub nagu 401 kerele oleks 403/407 ninaosa aretatud. esiosa on kõvasti pikendatud. tagumine stange isegi alupärane, küll pagasiluuk aretatud ja sellel veel volga jupid küljes.



(24-07-2009, 21:25 PM)Albu Kirjutas:  Sai ka ringi liigutud ja nähtud sellist huvitavat Moskvitsi:
http://fotoalbum.ee/photos/Albu-tbh/54985497
See on Opel Olympia mitte Kim-10

Selline elukas jäi täna pildile:
http://fotoalbum.ee/photos/tsaar/55136721
http://fotoalbum.ee/photos/tsaar/55136739
http://fotoalbum.ee/photos/tsaar/55136755

(telefoni kvaliteet...)

tsaar

Vaatan su hoovi, kui selja keerad.
Midagi trendihuntidele - meeste ja naiste käekellad http://www.watchme.ee

(19-07-2009, 15:36 PM)MANKS Kirjutas:  Oskab keegi öelda, mis masin esimesel pildil on, kellegi omalooming? Külje triip on kuidagi väga võõras.

Sai selle ajalugu pisu uuritud: See isend oli Võru viimase partei sekretäri (Haga) auto - mille ta viina võtmise käigus maha müüs.

(24-07-2009, 22:18 PM)Jossu Kirjutas:  see mosse küll päris huvitav, meenutab seda valget isearetist mis varjupaika kunagi tariti. See paistab korralikum kõvasti, ehk isegi mõtlemisainet järva jaani see masin organiseerida
Tiivad tunduvad üldse 53-e vms omad olema.
Võre võõras, stanged uuema mosse omad.
Tundub nagu 401 kerele oleks 403/407 ninaosa aretatud. esiosa on kõvasti pikendatud. tagumine stange isegi alupärane, küll pagasiluuk aretatud ja sellel veel volga jupid küljes.

See ei ole siiski Mosse, vaid Opel pigem.
Tiivad on Moskvits 402/407/403 omadest aretatud. Pakiruumiluuk võib samuti olla mosse omast lõigatud, käepide luugil on tõesti II põlve M-21 oma.

Igatahes huvitav masin, tõeline Nõukogude Inimese Auto.

Njah. Naabrimehel seisab Raf (Latvija) buss. Istmetega variant. Originaal värvi all. Aga asja point on selle läbisõit milleks on 7 kilomeetrit. Ei ole vaja üle küsida SEITSE kilomeetrit.

(29-07-2009, 03:58 AM)Mart69x Kirjutas:  Njah. Naabrimehel seisab Raf (Latvija) buss. Istmetega variant. Originaal värvi all. Aga asja point on selle läbisõit milleks on 7 kilomeetrit. Ei ole vaja üle küsida SEITSE kilomeetrit.
Seda ei ole samas teada, kas ta on Riias kapitaalis käinud või mitte? Muidu pildid oleks huvitavad.

(29-07-2009, 03:58 AM)Mart69x Kirjutas:  Njah. Naabrimehel seisab Raf (Latvija) buss. Istmetega variant. Originaal värvi all. Aga asja point on selle läbisõit milleks on 7 kilomeetrit. Ei ole vaja üle küsida SEITSE kilomeetrit.

Pilte!!! Pilte!!! Pilte!!!
Veteran.

Nädalavahetusel teen pildid. Antud buss ei ole Riias kapitalis käinud. Punane "nahksisu" on ka nagu uus.

Sisu sisuks ja kapitaal kapitaaliks, aga odomeetri näit ei kujuta endas alati absoluutset tõde. Kui bussi läbisõit on 7km, siis sooviks teada kuidas see sai selle koha peale kus ta praegu seisab.

(29-07-2009, 22:11 PM)oxygen Kirjutas:  Sisu sisuks ja kapitaal kapitaaliks, aga odomeetri näit ei kujuta endas alati absoluutset tõde. Kui bussi läbisõit on 7km, siis sooviks teada kuidas see sai selle koha peale kus ta praegu seisab.
Antud buss toodi suht vene ajal lõpul ühe asutuse bussiks. Seisis garaazis kuna vana buss veel liikus. Ning kui antud asutus laiali läks siis endine direktor ostis selle endale ja sõitis sellega lihtsalt koju - mis asub 7 km kaugusel.

(30-07-2009, 00:28 AM)Mart69x Kirjutas:  
(29-07-2009, 22:11 PM)oxygen Kirjutas:  Sisu sisuks ja kapitaal kapitaaliks, aga odomeetri näit ei kujuta endas alati absoluutset tõde. Kui bussi läbisõit on 7km, siis sooviks teada kuidas see sai selle koha peale kus ta praegu seisab.
Antud buss toodi suht vene ajal lõpul ühe asutuse bussiks. Seisis garaazis kuna vana buss veel liikus. Ning kui antud asutus laiali läks siis endine direktor ostis selle endale ja sõitis sellega lihtsalt koju - mis asub 7 km kaugusel.

Raske uskuda, et see buss otse konveierilt treila peale aeti ja sinna asutuse garaazi veeti. Suurelt kodumaalt toodi massinaid ikka "omal jalal".

Siis see peab olema samas(või veel paremas?) korras kui see Lada(kolmas postitus) http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthrea...734&page=8

(30-07-2009, 00:37 AM)Tommike Kirjutas:  Raske uskuda, et see buss otse konveierilt treila peale aeti ja sinna asutuse garaazi veeti. Suurelt kodumaalt toodi massinaid ikka "omal jalal".

Mitte alati.

Esiteks oli tollal ülilevinud raudteetransport. Ja teiseks... võidi säärast pisikest asja transportida (nt autojuhtide kokkuhoiu mõttes) mingi suurema asja kastis, eriti juhtumitel, kui see polnud sõidukorras. Seda, et uus asi pole sõidukorras, tuli nõukaajal palju ette - mingi detail jäi külge panemata, varastati laoplatsil ära, tuled (mis muide saadi sõidukist eraldi ja tuli ise külge panna) jäid saamata või saadi poolikult vms. Pluss veel suuremad rikked. Täiesti vabalt võis asutuse juht või "jupijumal" otsustada, et võtame uue, kuid mitte sõidukorras oleva asja niiviisi ära, et toome ta endale teise liikuri kastis.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne