Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

sel suvel Läänemaal, Seliste lähedal võsas

(09-09-2010, 13:55 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  Tegu pole Ikarus Lux-iga vaid Ikarus 55-ga. üle värvitud. Kohaliku "musta numbri" registrisse jõuab ühelepoole heal juhul kahe aasta jooksul. Seniks palume varuda kannatust. Täpsem info bussi kohta tuleb peatselt välja ka kodulehele http://www.sebe.ee/ajalugu-ja-tipphetked

Minu tedmatus, et LUX iks pidasin.
Aga siiski, et kui soomest tuua nn. mustanumbriga museoreg. auto ei tähenda see seda, et see sõiduk saab automaatselt ka eestis musta nr.


Sry:OT

Herr Väravamehaanik teab mustast numbrist ja selle saamisest nähtavasti päris palju....

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Sellele konkreetsele Ikarus 55-le piisaks Eestis "musta numbri" saamiseks ka domestose tõrjest ja kosmeetikapaketist. Samas on meie vabariigis piisavalt head võimalused vanaaegsete busside restaureerimiseks www.busland.ee näol ja arvestades kohalikku kompetentsi, tehnilisi võimalusi ja keskmisest kõrgemat entusiasmi, siis ei tasu asju võtta ette liiga lihtsalt. Minu viimase aasta kogemus on näidanud, et valdav enamus Euroopa vanabussidest on korrastatud käepäraste vahenditega ja täismahus renoveerimise juhtum on üldiselt väga harukordne ka suurettevõtetest omanike puhul, rääkimata kodustest bussirestauraatoritest. Eesti võiks olla selles osas ülejäänud Euroopast parem ja teha asju korralikult.

Tõnu Piibur
5116265

Loodame et keegi väga pahaks ei pane, sest midagi väga harukordset lisada pole, samas võiks kuhugi märge maha jääda. Leidsin mõned pildid sellest, mis tehnikat see suvi turgutatud sai ja siis mõni pilt ka värvitud TDT-55-st. Kuigi jah, mitmel korral on lõplikust tulemist pilt tegemata jäänud.
Esiteks siis linttraktor või nagu kutsutakse metsakas. Üks selline on samas läheduses veel, kuid nutusemas seisus, pole klaase jms küljes, kuid peaks liikuma. Pildil olev isend on paugupill ja väga heas korras.
       
Üks mahukamaid värskenduskuuri saajates oli MAZ kraana. Samuti on lõpp tulemusest pildid jalutama läinud. Kusjuures sellisele isendile on tutikas kabiin ilma poritiibateta saadaval, hinnaks 3000.- mälu järgi.
   
Parallelselt sai raipest üles turgutatud säärane tõstuk, nimeks vist Ursus. Probleemne on veel vaid starteri leidmine/ aretamine.
Mingi moment tehti ühest gaþ 53-st järelkäru, kohe peaks täitsa ametlikult registrisse saama.
       
Mingi periood oli platsil selline elukas, kuigi ega ta vist midagi ennenägematut pole.
       
Ja lõpetuseks mõni klõps T-16-st, mille tegemine kestis vist aastaid 3, kuid päris hea sai.Algul ostis vend suure hurraaga, kuid lõpuks käisime kahekesi isaga üle sellest aparaadist (sillad, mootor, pidurid, välimus).
   
Rohkem on pilte :http://fotoalbum.ee/photos/Meigo/sets/748027?page=2

Huvitav Smile
Toodetud aastal 1978, Eestis arvel alates 1978. Esimene omanik saatkond, hetkel 3 omanik.
http://www.auto24.ee/used/765145

(18-09-2010, 18:31 PM)wax Kirjutas:  Huvitav Smile
Toodetud aastal 1978, Eestis arvel alates 1978. Esimene omanik saatkond, hetkel 3 omanik.
http://www.auto24.ee/used/765145

Tagavedu peaks olema. Või on tõesti ka esiveolisi?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Jõgevamaal.
http://www.upload.ee/image/814710/IMGP2812.JPG

(18-09-2010, 18:48 PM)aavu Kirjutas:  
(18-09-2010, 18:31 PM)wax Kirjutas:  Huvitav Smile
Toodetud aastal 1978, Eestis arvel alates 1978. Esimene omanik saatkond, hetkel 3 omanik.
http://www.auto24.ee/used/765145

Tagavedu peaks olema. Või on tõesti ka esiveolisi?

Kindlasti mitte. MB S-klass oli aastaid traditsiooniliselt tagaveoline, viimased kaks mudeliseeriat on lisaks pakkunud ka nelivedu (4-Matic). Aga esivedu isegi saatkondadele mitte. Smile

(18-09-2010, 19:57 PM)emsa Kirjutas:  
(18-09-2010, 18:48 PM)aavu Kirjutas:  
(18-09-2010, 18:31 PM)wax Kirjutas:  Huvitav Smile
Toodetud aastal 1978, Eestis arvel alates 1978. Esimene omanik saatkond, hetkel 3 omanik.
http://www.auto24.ee/used/765145

Tagavedu peaks olema. Või on tõesti ka esiveolisi?

Kindlasti mitte. MB S-klass oli aastaid traditsiooniliselt tagaveoline, viimased kaks mudeliseeriat on lisaks pakkunud ka nelivedu (4-Matic). Aga esivedu isegi saatkondadele mitte. Smile

See "apsakas" näitab, et ülejäänud jutt kah suht kahtlane...

Mis saatkond oli Eestis 1978?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(18-09-2010, 22:07 PM)Aspelund Kirjutas:  Mis saatkond oli Eestis 1978?

A.
Pikaltsaatkond?

Kas see pole mitte see Mersu, ainult vasakpoolse peegliga ja Kadriorus. Roolis Vjatðeslav Tihhonov, aasta 1984, film Европейская история.
Kahjuks ei suutnud leida veel udusemat pilti ja enda mälu on ka udune. Mina sõitsin selles ainult tagapingil ja eriti muid nüansse ei suuda meenutada.

Tõnu Piibur
5116265

Rida mootor ja pikkipidi. Mersu sedaan ja esivedu? No vabandage.

Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35

Talvesõiduk mootorrattast:

[Pilt: 16587111a9b8b9_l.jpg]

[Pilt: 1658711932f8fa_l.jpg]

Do'nt panic

(20-09-2010, 09:52 AM)giordanobruno Kirjutas:  Talvesõiduk mootorrattast:

[Pilt: 16587111a9b8b9_l.jpg]

[Pilt: 1658711932f8fa_l.jpg]

Päris huvitav hübriid IZ-49, IZ-56 ja Pannonia ratastest. Kus sellist masinat näha saab ning mis plaanid selle aparaadiga omanikul on? See aparaat sobiks kenasti JJ varjupaika teiste iseehitatud aparaatide hulka.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.

(18-09-2010, 22:59 PM)Soobel Kirjutas:  
(18-09-2010, 22:07 PM)Aspelund Kirjutas:  Mis saatkond oli Eestis 1978?

A.
Pikaltsaatkond?

NN Min-Nõukogu autobaasil oli küll kuskil sealkandis lisaks Tðaikadele ka Mersu või paar. Mina aga mäletan hoopis üht tumerohelist ??

(20-09-2010, 12:31 PM)ennww Kirjutas:  Mina aga mäletan hoopis üht tumerohelist ??

tumeroheline oli W123
[Pilt: 465.jpg]

(20-09-2010, 12:31 PM)ennww Kirjutas:  
(18-09-2010, 22:59 PM)Soobel Kirjutas:  
(18-09-2010, 22:07 PM)Aspelund Kirjutas:  Mis saatkond oli Eestis 1978?

A.
Pikaltsaatkond?

NN Min-Nõukogu autobaasil oli küll kuskil sealkandis lisaks Tðaikadele ka Mersu või paar. Mina aga mäletan hoopis üht tumerohelist ??

Min. Nõukogu baasil oli kokku 4 123-kerega MBd, 2 nendest T-mudelid ehk universaalid (tumerohelised), 1 sedaan oli miilitsavarustuses eskordimasin (kollane) ja 1 sedaan (must) vastuvõtubrigaadis. T-mudelid osteti enne 1980. aasta olümpiamänge, teised minu mäletamist mööda mõni aasta hiljem. Need autod peaks olema kusagil veel alles, müüdi nad riigivara oksjonitel 90-ndate aastate keskel erakätesse.

Mis puutub saatkondade autosid 80-ndatest, siis liikus kuuldus, et saatkonnad realiseerisid neid autosid läbi NL ametivõimude siseriiklikult ja tagasi neid eriti ei veetud. Info pärines Moskva kaasaegsetelt. Kas ja kes olid võimalikud ostjad, on teadmata.

(20-09-2010, 12:55 PM)emsa Kirjutas:  Min. Nõukogu baasil oli kokku 4 123-kerega MBd, 2 nendest T-mudelid ehk universaalid (tumerohelised), 1 sedaan oli miilitsavarustuses eskordimasin (kollane) ja 1 sedaan (must) vastuvõtubrigaadis. T-mudelid osteti enne 1980. aasta olümpiamänge, teised minu mäletamist mööda mõni aasta hiljem. Need autod peaks olema kusagil veel alles, müüdi nad riigivara oksjonitel 90-ndate aastate keskel erakätesse.

Sain kunagi infot, et see auto on ka MN autobaasist pärit (84 aasta 230E):


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne