Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

(25-03-2012, 14:23 PM)Bennet Kirjutas:  Kas seda ortofotodelt ei tuvasta? Maaamet nt mõne rakendusega abiks. Kõrval näha tee, osaliselt ka metsa+ muu. Bussikere peaks ülevalt piisavalt näha olema...
Sõltub sellest, millal need pildid tehtud on. Mets võib vahepeal maha võetud olla ja bussgi võib olla realiseerimisele saadetud. Aerofotodelt ei ole eriti kerge otsida, sest maksimaalne suurendus jääb siiski küllaltki uduseks. Idee poolest saab aerofotodelt otsida, kuid siis peab rakendama sarnaste objektide mõõtmist. Ise harrastasin sama asja Zis-154 vrakkide otsimisel. Ise-enesest tundub seal taastamiseks midagi veel olevat. Kui vaja, siis võin väljakaevamisel abiks olla, kuid ise seda taastada ei soovi.

Parempoolselt pildilt näha,et asub mingi kruusatee ääres talu juures.Valla kodulehel valla kaarti küll pole,aga vallamajast peaks kindlasti kaasiku küla piirid enam vähem teada saama.Regio kaardil ju näha kus talud asuvad,tuleb see piirkond läbi kammida ja kohalike käest inffi küsida.Vrakk ju selgelt maanteele näha ja kui see seal endiselt alles siis ei tohiks ju väga keeruline olla.
Uurisin aerofotot ja tean ühte laz bussi asukohta kuid kaardilt tuvastada ei suutnud,ümberringi hooned on aga bussi pole.

(25-03-2012, 15:15 PM)muska71 Kirjutas:  Parempoolselt pildilt näha,et asub mingi kruusatee ääres talu juures.Valla kodulehel valla kaarti küll pole,aga vallamajast peaks kindlasti kaasiku küla piirid enam vähem teada saama.Regio kaardil ju näha kus talud asuvad,tuleb see piirkond läbi kammida ja kohalike käest inffi küsida.Vrakk ju selgelt maanteele näha ja kui see seal endiselt alles siis ei tohiks ju väga keeruline olla.
Uurisin aerofotot ja tean ühte laz bussi asukohta kuid kaardilt tuvastada ei suutnud,ümberringi hooned on aga bussi pole.

Kaasiku küla on tegelikult Laitse suvilarajoon. Seega on see otsimine üpriski raskendatud. Pildid on tõesti aastaid vanad, ent buss väidetavalt eksisteerib siiani. Kahjuks eilsel otsingul ei näkanud, sest inimene, kes bussi kunagi näinud, ei mäletanud asukohta.

(25-03-2012, 12:39 PM)Regardman Kirjutas:  4pakk mehele, kes näitab näpuga selle bussi asukoha kätte! Eilsed otsingud ei kandnud vilja...
Otsimispiirkond: Kaasiku küla, Harjumaa.
Mis selle bussi mark on?

(25-03-2012, 15:42 PM)tarmo242 Kirjutas:  
(25-03-2012, 12:39 PM)Regardman Kirjutas:  4pakk mehele, kes näitab näpuga selle bussi asukoha kätte! Eilsed otsingud ei kandnud vilja...
Otsimispiirkond: Kaasiku küla, Harjumaa.
Mis selle bussi mark on?
ZIL-158.

Olemasoleva kahe foto põhjal tuleb koostada konkreetse koha skeem. Niivõrd kuivõrd see võimalik on. Mitte jälitada ainult bussikatust, mida ortofotosid varem mitte analüüsinud inimene tõenäoliselt jah, tuvastada ei suuda. Millal fotod võetud on?
Viska selle bussi gabariidid siia kirja, kui mul õhtul või homme aega on ja sa ennem ülesleidunud pole. Tegelen asjaga.

(25-03-2012, 15:58 PM)Bennet Kirjutas:  Olemasoleva kahe foto põhjal tuleb koostada konkreetse koha skeem. Niivõrd kuivõrd see võimalik on. Mitte jälitada ainult bussikatust, mida ortofotosid varem mitte analüüsinud inimene tõenäoliselt jah, tuvastada ei suuda. Millal fotod võetud on?
Viska selle bussi gabariidid siia kirja, kui mul õhtul või homme aega on ja sa ennem ülesleidunud pole. Tegelen asjaga.

Fotod aastast 2005. Natukene foorumis otsides sain asukohavihje:
158 on raudtee lähedal ringtee ääres.

Kui nüüd kaarti vaadata, siis Laitsest endast läheb tee, mis suundub pmst rallipargini välja. Järelikult selle tee ääres peab ta olema.

Nagu näha, on ETV-l (?) omaaegsed KamAZ-Ajokki'd siiani kasutuses. Pilt just praegu Delfist võetud:
[Pilt: file64154609_3cb09485.jpg]

Puruks ja pool pööret tagasi!

Põhiülekandejaam peaks ERR-il olema see Volvo poolhaakes Iiris. Mis otstarbega see Ajokki nüüd täna on, ei tea - reaalselt mõeldes vast reserv/duubelmasin.

Muudest huvitavatest tähelepanekutest: paar päeva tagasi sõitis Nõmme teel vastu üks Poola mustade numbritega, kaitsevärvi, kastis paikneva kuudiga Star 266. Ei tea, kas seotud nt ühes teises teemas viidatud kõrgepingeliini ehitajatega?

Ja Valgas õnnestus nädalavahetusel näha ühte paremrooliga MB L1113 ("seanina") tänavapühkijat töös (sarnase kabiiniga, mis JJVV Janu-Juku). Teatava linnukese andmeil see sama masin olnud varem ka Viljandis käigus.

(25-03-2012, 15:28 PM)Regardman Kirjutas:  Kaasiku küla on tegelikult Laitse suvilarajoon. Seega on see otsimine üpriski raskendatud. Pildid on tõesti aastaid vanad, ent buss väidetavalt eksisteerib siiani. Kahjuks eilsel otsingul ei näkanud, sest inimene, kes bussi kunagi näinud, ei mäletanud asukohta.

Ja mina just elan selles suvilarajoonis 1999a alates! Talusid on siin vähe, enamus suvilakoperatiivid ja neid on sadu!
Mulle pole see buss küll silma hakanud, ilmselt ei ole ta siiski suurema tee ääres, mis tõepoolest Laitse jaamast Rallypargini läheb. Neid teid on isegi kolm varianti sellel suunal! Suvilateni viivaid teid annab ikka läbi kammida!
Soovitaksin postiljonil sabast kinni võtta ja pilti näidata. Tema p e a b piirkonda tundma. Ainult Laitse postkontor pandi juba aastaid tagasi kinni ja praegu vist teenindab Kernu p.k. Olen ikka ennelõunasel ajal postiautot kohanud, kuigi minuni ei taha post enam hästi jõuda...

(30-03-2012, 10:09 AM)mrali Kirjutas:  Muudest huvitavatest tähelepanekutest: paar päeva tagasi sõitis Nõmme teel vastu üks Poola mustade numbritega, kaitsevärvi, kastis paikneva kuudiga Star 266. Ei tea, kas seotud nt ühes teises teemas viidatud kõrgepingeliini ehitajatega?
Sai ka kuu alguse poole Tallinnas ilmselt sedasama Stari nähtud, paaris sõitmas Poola numbritega Kraziga. Ühel neis oli Elteli (või miskise muu elektri ehitusega seotud firma) kleebis uksel.
Ma ise veel mõtlesin, et selle Kraziga võis ikka päris hirmus piin olla Poolast Talinnasse sõita.

Pildil paistab see tee, mille ääres buss väidetavalt asub, siiski väga kitsas ja pigem kruusatee. Bussi pikkus on kirjanduse andmetel 9,3m. Olen üritanud aerofotodelt seda bussi tabada ja analoogse pikkusega objekte mõõta, kuid siiani pole leidnud. Samas võivad metsa asemel olla juba hooned ja teegi asfalteeritud.
(31-03-2012, 22:29 PM)samodelkin Kirjutas:  
(25-03-2012, 15:28 PM)Regardman Kirjutas:  Kaasiku küla on tegelikult Laitse suvilarajoon. Seega on see otsimine üpriski raskendatud. Pildid on tõesti aastaid vanad, ent buss väidetavalt eksisteerib siiani. Kahjuks eilsel otsingul ei näkanud, sest inimene, kes bussi kunagi näinud, ei mäletanud asukohta.
Ja mina just elan selles suvilarajoonis 1999a alates! Talusid on siin vähe, enamus suvilakoperatiivid ja neid on sadu!
Mulle pole see buss küll silma hakanud, ilmselt ei ole ta siiski suurema tee ääres, mis tõepoolest Laitse jaamast Rallypargini läheb. Neid teid on isegi kolm varianti sellel suunal! Suvilateni viivaid teid annab ikka läbi kammida!
Soovitaksin postiljonil sabast kinni võtta ja pilti näidata. Tema p e a b piirkonda tundma. Ainult Laitse postkontor pandi juba aastaid tagasi kinni ja praegu vist teenindab Kernu p.k. Olen ikka ennelõunasel ajal postiautot kohanud, kuigi minuni ei taha post enam hästi jõuda...

Heameel targutada küll pole, seda enam, et ise pole siiani jõudnud seda piirkonda uurida.
On kasutada ka vanemaid ortofotosid - minu meelest oli isegi samast aastast fotod olemas sellest piirkonnast. Kõik ikka läbi maa-ameti lehe. Tavalise külaga kindlasti tegu pole, fotodel näha, et tegemist mingi suvilarajooni servaga. Vasakult poolt järgmine suvila näha. Kas tagapool mingi torni moodi asi, või miski petab pildil?
Postiljoni variant võiks ka töötada, kuid tavaliselt postiljone eriti selline tehnika ei huvita...
Kaks kasutut senti Sad

http://www.kuldnebors.ee/search/soidukid...anguage_id=

Müüki on ilmunud üks GAZ 53F. Kui see seda kunagi oli, siis ilmselt kes-teab-mitmendas "üleeelmises" elus ja enne esimest taasteremonti.

Käigukast ja ilmselt alusvanker ka on küll GAZ 53F omad,kuid muud asjad tunduvad olema uuematelt GAZ 52-53delt külge poogitud. Ilmselt on see isend ka korduvalt? kapitaalremondis olnud.


(03-04-2012, 09:42 AM)MAZ Kirjutas:  Käigukast ja ilmselt alusvanker ka on küll GAZ 53F omad,kuid muud asjad tunduvad olema uuematelt GAZ 52-53delt külge poogitud. Ilmselt on see isend ka korduvalt? kapitaalremondis olnud.
Flanagan siin!
Mehed,lõpetame pläma!
Las pubekad onavad 53F teemadel-neid masinaid lihtsalt enam pole.Kõik
Kuulutus eriti saamatu.
Vist läksin liiale,aga noorsugu-ärge elage vaid netis-lugege ka.Ma saan aru,et kuradi raske tegevus.
Sobiva kandle leidmiel,pole tegelikult mingi probleem ehitada/ tekitada 53F replika.Küll kamba peale ka need kollased "kellad" kellegi kuurist leiaks.Ja küll saaks ka kambaga samase vast kõige väärtulikum-mootori kokku nikerdada.Selle kuulutue juures vast kõige väärtuslikum/tegelikult väärtuetum / pass,või nagu nüüd öeldakse-reg.tunnistus kus kirjas 53F
Aga aataid on läinud,aastakümmneid on läinud.Aga isegi main millel võib olla passis sees,et vl a.64,siis ta mitmeid kap remonte läbinud ja tavaliselt polnud sellel autol algupäraga mingit pistmist.Peale numbri,paberite ja ämbri
Flanagan

(04-04-2012, 19:45 PM)flanagan Kirjutas:  
(03-04-2012, 09:42 AM)MAZ Kirjutas:  Käigukast ja ilmselt alusvanker ka on küll GAZ 53F omad,kuid muud asjad tunduvad olema uuematelt GAZ 52-53delt külge poogitud. Ilmselt on see isend ka korduvalt? kapitaalremondis olnud.
Flanagan siin!
Mehed,lõpetame pläma!
Las pubekad onavad 53F teemadel-neid masinaid lihtsalt enam pole.Kõik
Kuulutus eriti saamatu.
Vist läksin liiale,aga noorsugu-ärge elage vaid netis-lugege ka.Ma saan aru,et kuradi raske tegevus.
Sobiva kandle leidmiel,pole tegelikult mingi probleem ehitada/ tekitada 53F replika.Küll kamba peale ka need kollased "kellad" kellegi kuurist leiaks.Ja küll saaks ka kambaga samase vast kõige väärtulikum-mootori kokku nikerdada.Selle kuulutue juures vast kõige väärtuslikum/tegelikult väärtuetum / pass,või nagu nüüd öeldakse-reg.tunnistus kus kirjas 53F
Aga aataid on läinud,aastakümmneid on läinud.Aga isegi main millel võib olla passis sees,et vl a.64,siis ta mitmeid kap remonte läbinud ja tavaliselt polnud sellel autol algupäraga mingit pistmist.Peale numbri,paberite ja ämbri
Flanagan
Mis peaks olema kodanik Flanagan postituse iva?Big Grin
Kui jutt on sellest konkreetsest masinast,siis minul tekib küsimus,et kust leida sellele originaal esikanne ja kabiin?(teatavasti 53F kabiinil on väiksed ehituslikud iseärasused võrreldes,hilisemate 53dega).
Kabiini veel saab eestist aga kandle jaoks peab vist venemaale sõitma või lätimaale.




(04-04-2012, 19:58 PM)MAZ Kirjutas:  Kabiini veel saab eestist aga kandle jaoks peab vist venemaale sõitma või lätimaale.

Vähemalt üks 53F "kandlega" masin on siit foorumist aastat 5-6 tagasi läbi käinud. Ei usu, et ta vanarauaks on läinud. Otsing abiks.

Ja ma arvan, et neid võiks ikka veel olla, arvestades, kui uus auto ta oli ja kui palju neid siin tegelikult oli.

53F kollaseid "kellasid" on nähtud ja oma ihunäpuga katsutud korduvalt. Kunagi 3-4 aastat tagasi Mellistes oli isegi saadaval mitu komplekti kogu ürituse peale...


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

Sõites eile Järvekülast Luigele läbi Uuesalu jäi silma üks TA Buss

http://www.google.ee/imgres?q=ta+6+buss&...s:15,i:141

Midagi sarnast. Kuid küljepeal oli üks lai tumedam triip.

Kas oli see?
http://www.kodu.pri.ee/ta/?cat=24&action=baas&ID=472


(04-04-2012, 20:28 PM)kalacompany Kirjutas:  Sõites eile Järvekülast Luigele läbi Uuesalu jäi silma üks TA Buss

http://www.google.ee/imgres?q=ta+6+buss&...s:15,i:141

Midagi sarnast. Kuid küljepeal oli üks lai tumedam triip.

Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne