Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

7 aasta tagune pilt arvatavasti samast autost:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP0386

http://eag.vanatehnika.ee/m8.html
Siin kohe esimene auto see sama.

Tänased leiud. Kindlasti mõni neist läbi käinud, aga siiski...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                                                                                           

(08-06-2012, 19:29 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Tänased leiud. Kindlasti mõni neist läbi käinud, aga siiski...
Väga huvitavad pildid,mis selle kollase teehõõvli täpne mark on?

(08-06-2012, 22:39 PM)tarmo242 Kirjutas:  Väga huvitavad pildid,mis selle kollase teehõõvli täpne mark on?

DZ-99 või D-710. Tehasesildilt selgub tõde.

(13-05-2012, 21:23 PM)Regardman Kirjutas:  Ja avalikusele valmis ta ongi!
http://www.upload.ee/image/2339446/12052012254_1_.jpg
http://www.upload.ee/image/2339453/12052012256_1_.jpg
http://www.upload.ee/image/2339460/12052012252_1_.jpg

Kas seda ehitati "Helme kutseka "garaazis ???

Mis esku on CORRADOq60 esimesel pildil?

(09-06-2012, 14:47 PM)Autorehv Kirjutas:  Mis esku on CORRADOq60 esimesel pildil?

Talvel renoveeritud ja saksa E liikurniiduki "tuunitud" kabiiniga varustatud ЭО-3322 või selle modifikatsioon, julgeks pakkuda...

(09-06-2012, 01:33 AM)Assere Kirjutas:  
(13-05-2012, 21:23 PM)Regardman Kirjutas:  Ja avalikusele valmis ta ongi!
http://www.upload.ee/image/2339446/12052012254_1_.jpg
http://www.upload.ee/image/2339453/12052012256_1_.jpg
http://www.upload.ee/image/2339460/12052012252_1_.jpg

Kas seda ehitati "Helme kutseka "garaazis ???

Just.

(09-06-2012, 16:38 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(09-06-2012, 14:47 PM)Autorehv Kirjutas:  Mis esku on CORRADOq60 esimesel pildil?

Talvel renoveeritud ja saksa E liikurniiduki "tuunitud" kabiiniga varustatud ЭО-3322 või selle modifikatsioon, julgeks pakkuda...

Ma näen et sellel on mõlemal sillal topeltrattad.Mismoodi see siis üldse pööret sooritab,saan aru et rooliga nagu ratasekskavaatorid ikka,kuid küsimuseks et kuidas see keerab? Ja üks haruldane leid on Sul V10... ja muidugi ehtne kumer Laz 695,Talleksi kraavikaevaja,E304 roomikekskavaator jne

See ei ole V10. Ainult kabiin ja mootorikate on V10'lt pärit.

No mis see siis päriselt on?Smile

[Pilt: large_26847155_Aw9N.jpg]
[Pilt: large_26847157_JLGO.jpg]

Pildid kehvakesed kuna telefoniga tehtud. Kokku paistis 3 moskvitśi olema.
Asukohaks Läänemaa

http://www.auto24.ee/used/953132 Nad on müügis

...see isend on nüüd siis kah müüki pandud - näib et tehnilise probleemi tõttu, muidu oli veel hiljuti täiesti norm töökorras masin : http://www.auto24.ee/used/1036054

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

(11-06-2012, 23:39 PM)Inc1 Kirjutas:  ...see isend on nüüd siis kah müüki pandud - näib et tehnilise probleemi tõttu, muidu oli veel hiljuti täiesti norm töökorras masin : http://www.auto24.ee/used/1036054

Oleks väga kahju, kui see D-512 tõepoolest vanarauas oma lõpu leiaks (nagu omanik huviliste puudumise korral ähvardab...), aga ma ei kujuta ette, kas Eestis võiks leiduda vanatehnikahuvilist, kel oleks huvi ja võimalusi endale ehedat Eestis toodetud teehöövlit soetada.

Paar videot samast teehöövlist, filmitud 2007. aastal:

http://www.youtube.com/watch?v=nai78S5p6K0

http://www.youtube.com/watch?v=dzCodntYMRY

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

Korjandus tuleks siis jällegi teha või mingi muu asi välja mõelda et see höövel mitte ei lähe Kuusakoski

Veel pole maha löödud

(12-06-2012, 14:03 PM)Sillu Kirjutas:  Oleks väga kahju, kui see D-512 tõepoolest vanarauas oma lõpu leiaks (nagu omanik huviliste puudumise korral ähvardab...), aga ma ei kujuta ette, kas Eestis võiks leiduda vanatehnikahuvilist, kel oleks huvi ja võimalusi endale ehedat Eestis toodetud teehöövlit soetada.

Huvitav, palju selle 9,2 tonni eest vanarauas tegelikult saab? Ma ei usu, et 3000 EUR...



Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

(12-06-2012, 14:30 PM)valdo Kirjutas:  
(12-06-2012, 14:03 PM)Sillu Kirjutas:  Oleks väga kahju, kui see D-512 tõepoolest vanarauas oma lõpu leiaks (nagu omanik huviliste puudumise korral ähvardab...), aga ma ei kujuta ette, kas Eestis võiks leiduda vanatehnikahuvilist, kel oleks huvi ja võimalusi endale ehedat Eestis toodetud teehöövlit soetada.
Huvitav, palju selle 9,2 tonni eest vanarauas tegelikult saab? Ma ei usu, et 3000 EUR...
Laias laastus on asi nii:
9,2 tonni x 280 EUR = 2576 EUR. Vedu maha ja jääb umbes 2500 EUR. Võib-olla ka natuke vähem, kuid sellesse suurusjärku see hind jääb.
Reaalne ostuhind võiks jääda 2000 ja 2500 EUR vahele.

(12-06-2012, 15:21 PM)Mufff Kirjutas:  
(12-06-2012, 14:30 PM)valdo Kirjutas:  
(12-06-2012, 14:03 PM)Sillu Kirjutas:  Oleks väga kahju, kui see D-512 tõepoolest vanarauas oma lõpu leiaks (nagu omanik huviliste puudumise korral ähvardab...), aga ma ei kujuta ette, kas Eestis võiks leiduda vanatehnikahuvilist, kel oleks huvi ja võimalusi endale ehedat Eestis toodetud teehöövlit soetada.
Huvitav, palju selle 9,2 tonni eest vanarauas tegelikult saab? Ma ei usu, et 3000 EUR...
Laias laastus on asi nii:
9,2 tonni x 280 EUR = 2576 EUR. Vedu maha ja jääb umbes 2500 EUR. Võib-olla ka natuke vähem, kuid sellesse suurusjärku see hind jääb.
Reaalne ostuhind võiks jääda 2000 ja 2500 EUR vahele.
Väike parandus - ka "gabariit" raud ei maksa enam 280€/tonn, pigem jääb hind ~250€/t suurusjärku, ka tuleb selle hinna saamiseks masin tükeldada ja eraldada mitte-metallilised komponendid (hüdrovoolikud, kummid jms).
Ehk teehöövli praegune omanik võiks paremal juhul ~2000€ metalli eest saada, kui on masina tükkideks lõiganud (päev rasket tööd +gaas), komplektse masina eest Kuusakoskis vast vähemgi...

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne