Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

(12-10-2014, 23:09 PM)Qunts Kirjutas:  
(12-10-2014, 23:07 PM)Sillu Kirjutas:  Lugedes äärmise huvi ja põnevusega siinset igati asjalikku ja päevakohast arutelu, tekkis mõte üle pika aja siinset teemat ka omalt poolt täiendada. Peaks ju olema küll ühtaegu piisavalt vana ja samas ka piisavalt haruldane.

Äkki komenteerid mis kõvera toruga tankiga tegu on ?
Mina kui selline kollanokk ei tea kõike Big Grin

Sillu kutsub foorumirahva kokku ja teatab: "Homsest alates on foorumis uus teema. Keset Foorumit paigaldame suure tsentrifuugi ning täidame selle sita ja sopaga ning laseme siis täispööretel tööle. Ja kui kõik on ülepea sitased ja sopased, siis tulen mina - üleni valges..." 

(12-10-2014, 23:56 PM)Qunts Kirjutas:  
(12-10-2014, 23:46 PM)Sillu Kirjutas:  No selle väikese probleemi saame küll kohe parandada. Täitsa Eestimaal tehtud pilt!

Täitsa samasugune aiakäru kui minul maal aga see on vist ära restareeritud. (minu aiakäru seisab veel ühestükkis kuigi on vähe roostene)
Ja pildile ka jäenud jalgratas Big Grin minule on jäänud lapsepõlvest meelde, et see oli meestekas aga mis päriselt oli oskab vist ksf Kass öelda Big Grin
Mäletan ainult seda, et lapsepõlves võtsin sellelt samalt aiakärult ära need rehvid ja panin oma kokkukale alla ja sõitsin ringi ja kõik kadestasid Big Grin
Muidugi oli vanaisa väga vihane aga mis ta ikka oma lapselapsele ütles, ostis uued ja oligi kõik jälle bueno Big Grin
Kollanokka värk noh Big Grin

Restaureeritud on veits palju öeldud, aga kergelt korrastatud küll. Ja miks ainult Kass - konkreetse jalgratta omanikuna võin öelda, et see on 1988.a. Ukraina, mis küll sai kunagi üle värvitud. Nüüd ma vast ei oleks teda enam üle värvinud, ehkki hullult roostes oli ta küll, kuna mingil ajal sõitsin temaga ka talvel.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

(12-10-2014, 23:59 PM)kalacompany Kirjutas:  
(12-10-2014, 23:09 PM)Qunts Kirjutas:  
(12-10-2014, 23:07 PM)Sillu Kirjutas:  Lugedes äärmise huvi ja põnevusega siinset igati asjalikku ja päevakohast arutelu, tekkis mõte üle pika aja siinset teemat ka omalt poolt täiendada. Peaks ju olema küll ühtaegu piisavalt vana ja samas ka piisavalt haruldane.

Äkki komenteerid mis kõvera toruga tankiga tegu on ?
Mina kui selline kollanokk ei tea kõike Big Grin

Sillu kutsub foorumirahva kokku ja teatab: "Homsest alates on foorumis uus teema. Keset Foorumit paigaldame suure tsentrifuugi ning täidame selle sita ja sopaga ning laseme siis täispööretel tööle. Ja kui kõik on ülepea sitased ja sopased, siis tulen mina - üleni valges..." 
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin 

Aga üldiselt ma oma mõtete väljendamisesks suuvoodrit ei vaja.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

(13-10-2014, 00:04 AM)Sillu Kirjutas:  
(12-10-2014, 23:59 PM)kalacompany Kirjutas:  
(12-10-2014, 23:09 PM)Qunts Kirjutas:  
(12-10-2014, 23:07 PM)Sillu Kirjutas:  Lugedes äärmise huvi ja põnevusega siinset igati asjalikku ja päevakohast arutelu, tekkis mõte üle pika aja siinset teemat ka omalt poolt täiendada. Peaks ju olema küll ühtaegu piisavalt vana ja samas ka piisavalt haruldane.

Äkki komenteerid mis kõvera toruga tankiga tegu on ?
Mina kui selline kollanokk ei tea kõike Big Grin

Sillu kutsub foorumirahva kokku ja teatab: "Homsest alates on foorumis uus teema. Keset Foorumit paigaldame suure tsentrifuugi ning täidame selle sita ja sopaga ning laseme siis täispööretel tööle. Ja kui kõik on ülepea sitased ja sopased, siis tulen mina - üleni valges..." 
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin 

Aga üldiselt ma oma mõtete väljendamisesks suuvoodrit ei vaja.

Sellep'rast oligi peenikeses kirjas.

(13-10-2014, 00:01 AM)Sillu Kirjutas:  Restaureeritud on veits palju öeldud, aga kergelt korrastatud küll. Ja miks ainult Kass - konkreetse jalgratta omanikuna võin öelda, et see on 1988.a. Ukraina, mis küll sai kunagi üle värvitud. Nüüd ma vast ei oleks teda enam üle värvinud, ehkki hullult roostes oli ta küll, kuna mingil ajal sõitsin temaga ka talvel.

Miks ainult Kass=?, Kuna olen tema postitusi näinud jalgrataste teemadel ja sellest ka selline arvamus.
Aga kindlasti on paljusid ksf kes teavad sammuti ratastest palju ja nagu aru olen saanud ka sina Big Grin

(13-10-2014, 00:10 AM)Qunts Kirjutas:  
(13-10-2014, 00:01 AM)Sillu Kirjutas:  Restaureeritud on veits palju öeldud, aga kergelt korrastatud küll. Ja miks ainult Kass - konkreetse jalgratta omanikuna võin öelda, et see on 1988.a. Ukraina, mis küll sai kunagi üle värvitud. Nüüd ma vast ei oleks teda enam üle värvinud, ehkki hullult roostes oli ta küll, kuna mingil ajal sõitsin temaga ka talvel.

Miks ainult Kass=?, Kuna olen tema postitusi näinud jalgrataste teemadel ja sellest ka selline arvamus.
Aga kindlasti on paljusid ksf kes teavad sammuti ratastest palju ja nagu aru olen saanud ka sina Big Grin
Minu teadmiste kohta jalgratastest vast "palju" ei saa öelda, Kassi omade kohta aga kindlasti. Selle jalgratta aga ostsin 1988.a. uuena ja eks ma ikka mäletan ka 26 aastat hiljem, mille ma ostsin.  Big Grin

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

(13-10-2014, 00:09 AM)kalacompany Kirjutas:  
(13-10-2014, 00:04 AM)Sillu Kirjutas:  
(12-10-2014, 23:59 PM)kalacompany Kirjutas:  
(12-10-2014, 23:09 PM)Qunts Kirjutas:  
(12-10-2014, 23:07 PM)Sillu Kirjutas:  Lugedes äärmise huvi ja põnevusega siinset igati asjalikku ja päevakohast arutelu, tekkis mõte üle pika aja siinset teemat ka omalt poolt täiendada. Peaks ju olema küll ühtaegu piisavalt vana ja samas ka piisavalt haruldane.

Äkki komenteerid mis kõvera toruga tankiga tegu on ?
Mina kui selline kollanokk ei tea kõike Big Grin

Sillu kutsub foorumirahva kokku ja teatab: "Homsest alates on foorumis uus teema. Keset Foorumit paigaldame suure tsentrifuugi ning täidame selle sita ja sopaga ning laseme siis täispööretel tööle. Ja kui kõik on ülepea sitased ja sopased, siis tulen mina - üleni valges..." 
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin 

Aga üldiselt ma oma mõtete väljendamisesks suuvoodrit ei vaja.

Sellep'rast oligi peenikeses kirjas.
Sillu küsib Vanjalt:

"Arva ära, mitu Traktorit mul on? Kui õigesti arvad, saad mõlemad endale." 

(13-10-2014, 00:19 AM)kalacompany Kirjutas:  
(13-10-2014, 00:09 AM)kalacompany Kirjutas:  
(13-10-2014, 00:04 AM)Sillu Kirjutas:  
(12-10-2014, 23:59 PM)kalacompany Kirjutas:  
(12-10-2014, 23:09 PM)Qunts Kirjutas:  Äkki komenteerid mis kõvera toruga tankiga tegu on ?
Mina kui selline kollanokk ei tea kõike Big Grin

Sillu kutsub foorumirahva kokku ja teatab: "Homsest alates on foorumis uus teema. Keset Foorumit paigaldame suure tsentrifuugi ning täidame selle sita ja sopaga ning laseme siis täispööretel tööle. Ja kui kõik on ülepea sitased ja sopased, siis tulen mina - üleni valges..." 
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin 

Aga üldiselt ma oma mõtete väljendamisesks suuvoodrit ei vaja.

Sellep'rast oligi peenikeses kirjas.
Sillu küsib Vanjalt:

"Arva ära, mitu Traktorit mul on? Kui õigesti arvad, saad mõlemad endale." 

Täitsa Eestis tehtud pildid


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

Loomulikest liigitustest

 
Selgitame alul paari sõnaga nn.
loomuliku kategooria
mõistet.Veel hiljuti oldi veendunud, et liigituste ainus õige ja loogiline vorm on puukujuline hargmik: nt. sõidukid jagunevad maa-, vee- ja õhusõidukiteks, maasõidukid omakorda iseliikuriteks ja veetavateks, iseliikuridauru-, bensiini- ja elektrimootoriga sõidukiteks, bensiinimootoriga sõidukid nelja- ja kaherattalisteks,neljarattalised autodeks ja bussideks, autod sõidu- ja veoautodeks jne. Viimaste aastakümnete psühholoogias, lingvistikas ja antropoloogias tehtud leidude põhjal on aga selgunud, et inimene oma praktilises maailmaliigenduses jagab asjad kõigepealt nn.
põhitasandi
kategooriateks, mis moodustuvaderiliste
prototüüpsete
(tüüpiliste, sagedaste) tunnusekimpude põhjal: auto on selle järgi umbes ‘bensiini-või diiselmootoriga sõiduk või veok, mitte vähem kui 4 rattaga, liigub harilikult teel (st. spetsiaalseltkõvastatud ja silutud pinnal), on roolist juhitav’. Prototüüpi ei kuulu vist auto suurus ja see, mida temagaveetakse, veo- ja sõiduautod on seega auto alaliigid; bussid, samuti elektri-, gaasi- ja päikeseenergialtöötavad autod on mitteprototüüpsed autod; autorongid on autode ja rongide hübriidid; dresiinid jäävad pigem rongide kategooriasse, kuna liiguvad rööbastel ja pole juhitavad; mootorrattad ja mopeedid kuikaherattalised jäävad autode hulgast välja; ratastraktorid ja kombainid jäävad välja, kuna ei liigu tüüpiliseltteel ega ole tüüpiliselt sõidukid ega veokid, vaid tööriistad. Naturaalsed liigitused selguvad tihti olevat
radiaalsed


Arvo Krikmann

Seega Auto Ja Moto on liiklusvahend aga traktor ja kombain vaid tööriistad.... Seega pole vaja mingit pealkirja muuta kui on liiklusvahendite foorum.

Aga ma kordan veelkord, et minul ei ole mitte midagi rasketehnika vastu. Aga iga asi peab olema omas teemas.

(13-10-2014, 01:01 AM)kalacompany Kirjutas:  Loomulikest liigitustest

 
Selgitame alul paari sõnaga nn.
loomuliku kategooria
mõistet.Veel hiljuti oldi veendunud, et liigituste ainus õige ja loogiline vorm on puukujuline hargmik: nt. sõidukid jagunevad maa-, vee- ja õhusõidukiteks, maasõidukid omakorda iseliikuriteks ja veetavateks, iseliikuridauru-, bensiini- ja elektrimootoriga sõidukiteks, bensiinimootoriga sõidukid nelja- ja kaherattalisteks,neljarattalised autodeks ja bussideks, autod sõidu- ja veoautodeks jne. Viimaste aastakümnete psühholoogias, lingvistikas ja antropoloogias tehtud leidude põhjal on aga selgunud, et inimene oma praktilises maailmaliigenduses jagab asjad kõigepealt nn.
põhitasandi
kategooriateks, mis moodustuvaderiliste
prototüüpsete
(tüüpiliste, sagedaste) tunnusekimpude põhjal: auto on selle järgi umbes ‘bensiini-või diiselmootoriga sõiduk või veok, mitte vähem kui 4 rattaga, liigub harilikult teel (st. spetsiaalseltkõvastatud ja silutud pinnal), on roolist juhitav’. Prototüüpi ei kuulu vist auto suurus ja see, mida temagaveetakse, veo- ja sõiduautod on seega auto alaliigid; bussid, samuti elektri-, gaasi- ja päikeseenergialtöötavad autod on mitteprototüüpsed autod; autorongid on autode ja rongide hübriidid; dresiinid jäävad pigem rongide kategooriasse, kuna liiguvad rööbastel ja pole juhitavad; mootorrattad ja mopeedid kuikaherattalised jäävad autode hulgast välja; ratastraktorid ja kombainid jäävad välja, kuna ei liigu tüüpiliseltteel ega ole tüüpiliselt sõidukid ega veokid, vaid tööriistad. Naturaalsed liigitused selguvad tihti olevat
radiaalsed
: eristuspõhimõtteks on ‘midagi tähtsat / kõik ülejäänu’. “Kõigest ülejäänust” omakorda kumavad läbi prototüübid, mis aga pole nii võimsad ja selged kui põhiprototüüp jne. Loomulikud klassid moodustuvad tihti eri liiki tunnusekimpudena, milles osaleb läbisegisisulisi, vormilisi, funktsionaalseid jm. tunnuseid. Mingi loomuliku aine kogumit tajutakse pigem mitteloogilise süsteemina, mille kõik liikmed leiavad oma koha mingisse tähtsusjärjekorda pandudtunnusetasandite plaanis, vaid kogumina, kus leidub esileküündivaid ja olulisi asju, mis on selgelt “midagi”, ja teisi, mis pole eriti “midagi”. Folkloor kui süsteem meenutaks selle vaateviisi järgi klimbisuppi, kusleidub mingi hulk suuri tihkeid klimpe, sellest suurem hulk väikesi püdelaid klimpe ja eriti suur hulk  prototüüpidest kõrvale jäävat ebamäärast “püreed”. Kõik me tunneme nalju nagu: “Meie klassi õpilased jagunevad sportlasteks, tüdrukuteks, punapeadeks ja tuupuriteks.” Asjaolude sobival kokkusattumisel võibselline naturaalne rühmitus olla parim ja selgeim rühmitus

See uunikum peaks igati selle liigitusega sobima.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

(13-10-2014, 01:05 AM)Sillu Kirjutas:  
(13-10-2014, 01:01 AM)kalacompany Kirjutas:  Loomulikest liigitustest

 
Selgitame alul paari sõnaga nn.
loomuliku kategooria
mõistet.Veel hiljuti oldi veendunud, et liigituste ainus õige ja loogiline vorm on puukujuline hargmik: nt. sõidukid jagunevad maa-, vee- ja õhusõidukiteks, maasõidukid omakorda iseliikuriteks ja veetavateks, iseliikuridauru-, bensiini- ja elektrimootoriga sõidukiteks, bensiinimootoriga sõidukid nelja- ja kaherattalisteks,neljarattalised autodeks ja bussideks, autod sõidu- ja veoautodeks jne. Viimaste aastakümnete psühholoogias, lingvistikas ja antropoloogias tehtud leidude põhjal on aga selgunud, et inimene oma praktilises maailmaliigenduses jagab asjad kõigepealt nn.
põhitasandi
kategooriateks, mis moodustuvaderiliste
prototüüpsete
(tüüpiliste, sagedaste) tunnusekimpude põhjal: auto on selle järgi umbes ‘bensiini-või diiselmootoriga sõiduk või veok, mitte vähem kui 4 rattaga, liigub harilikult teel (st. spetsiaalseltkõvastatud ja silutud pinnal), on roolist juhitav’. Prototüüpi ei kuulu vist auto suurus ja see, mida temagaveetakse, veo- ja sõiduautod on seega auto alaliigid; bussid, samuti elektri-, gaasi- ja päikeseenergialtöötavad autod on mitteprototüüpsed autod; autorongid on autode ja rongide hübriidid; dresiinid jäävad pigem rongide kategooriasse, kuna liiguvad rööbastel ja pole juhitavad; mootorrattad ja mopeedid kuikaherattalised jäävad autode hulgast välja; ratastraktorid ja kombainid jäävad välja, kuna ei liigu tüüpiliseltteel ega ole tüüpiliselt sõidukid ega veokid, vaid tööriistad. Naturaalsed liigitused selguvad tihti olevat
radiaalsed
: eristuspõhimõtteks on ‘midagi tähtsat / kõik ülejäänu’. “Kõigest ülejäänust” omakorda kumavad läbi prototüübid, mis aga pole nii võimsad ja selged kui põhiprototüüp jne. Loomulikud klassid moodustuvad tihti eri liiki tunnusekimpudena, milles osaleb läbisegisisulisi, vormilisi, funktsionaalseid jm. tunnuseid. Mingi loomuliku aine kogumit tajutakse pigem mitteloogilise süsteemina, mille kõik liikmed leiavad oma koha mingisse tähtsusjärjekorda pandudtunnusetasandite plaanis, vaid kogumina, kus leidub esileküündivaid ja olulisi asju, mis on selgelt “midagi”, ja teisi, mis pole eriti “midagi”. Folkloor kui süsteem meenutaks selle vaateviisi järgi klimbisuppi, kusleidub mingi hulk suuri tihkeid klimpe, sellest suurem hulk väikesi püdelaid klimpe ja eriti suur hulk  prototüüpidest kõrvale jäävat ebamäärast “püreed”. Kõik me tunneme nalju nagu: “Meie klassi õpilased jagunevad sportlasteks, tüdrukuteks, punapeadeks ja tuupuriteks.” Asjaolude sobival kokkusattumisel võibselline naturaalne rühmitus olla parim ja selgeim rühmitus

See uunikum peaks igati selle liigitusega sobima.
Anna aega atra Seada..

Ei tahagi enam eriti selle teema lingile vajutadagi- sest ühe mehe jonnimine oma nägemuse ja olematu õiguse pealesurumise pärast,  millele on vastu vaielnud pea kõik foorumis aktiivselt tegutsevad liikmed, hakkab juba oksele ajama.... Lehetäite kaupa mõttetut möla ja poliitikutele omast demagoogilist jahumist, millele loodetakse anda kaalu ajuvabade faktidega, a-la maakera on ümmargune, tahetakse oma nägemus asjadest kehtestada ja eestikeelsetele sõnadele uus tähendus anda, vaevat seda isegi uskudes. Kodus ja riigikogus võib selline asi õnnestuda, aga tehnikafoorumis kindlasti mitte, sest siin on mõtlevad inimesed Smile.

(12-10-2014, 23:46 PM)Sillu Kirjutas:  
(12-10-2014, 22:12 PM)Qunts Kirjutas:  Täna vaatasin kohe eriti tähelepanelikult maal ringi ja mõtlesin mida siia postida veel saaks Big Grin

Kahjuks ei olnud pildi aparaati käepärast muidu oleks lisanud pildi ka aiakärust, kuna ta ju leidub Eesti maal
No selle väikese probleemi saame küll kohe lahendada. Täitsa Eestimaal tehtud pilt!

Ilus pilt sellest toredusest küll aga tegemist ei ole siiski mitte aiakäruga vaid juba koguni jalgrattakäruga.  Aiakäru baseerus samasugusel raamil, oli samasuguse kastiga aga lühema sangaga ja ilma tuledeta.
Mul maal samasugune aga aiakäru versioon olemas, katsun lähiajal ära käia ja pildid teha siis saab selle kõik siin arutusele võtta sest valdavat enamust siinsest seltskonnast ju ikka huvitab missugused kärud meil Eestimaal leiduvad.

kalacompany
Loomulikest liigitustest

Seega Auto Ja Moto on liiklusvahend aga traktor  ja kombain vaid tööriistad.... Seega pole vaja mingit pealkirja muuta kui on liiklusvahendite foorum.

Aga ma kordan veelkord, et minul ei ole mitte midagi rasketehnika vastu. Aga iga asi peab olema omas teemas. (tsitaadi lõpp)

Nojah, selle järgi tuleb välja, et poodi viina järgi sõitev S-100 või S-80 on auto ja vastavalt kui ta juurib kasekände, on ta traktor ehk tööriist. Soovitus: enne jossi pildi postitamist uurida välja kumbana kasutati rohkem ja siis saab valida koha kuhu pilt sobib.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Nii. Siin on punkt, kus see teema sulgub. Alustab teema kuues osa, kust saast (tootjast hoolimata) saab välja roogitud.

Selles konkreetses teemas olev saast jääb mälestuseks eesti mehe põikpäisusele. Võib-olla on kellelgi selle üle kunagi piinlik. Võib-olla on keegi oma sõnade üle kunagi uhke. Jäägu siis neile võimalus seda emotsiooni nautida.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne