Emmiliste difritest?
#1

Tere.
Kas keegi valgustaks selles osas,et kas teod ja taldrekud on kõik omavahel vahetatavad?
Loomulikult tigu ja taldrek paaris.
Tänud.

Peter.

Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35
Vasta
#2

Neid peaks olema kahte kiirust ja omavahel vahetatavad.
Veidi teemast kõrvale aga info siiski.
Soolo ratta jaoks ainult diffri vahetusest siiski ei piisa (hea tulemi saamiseks). Peab ka neljandat käiku kiiremaks tegema. Oma 750 kuubikulise mootoriga "emmi" jaoks kiirendasin ainult neljandat käiku. Kolmanda pealt neljandat lülitades peab vahele jätma väikse pausi. Käiguvahe liialt suur. Sõita aga on hea. 90km/h ei ole mingi probleem. Mootori pöörded samad, mis tavaversioonil umbes 70km/h. 650 mootori jaoks selline variant ei sobi. Mootor liialt "lahja".
Vasta
#3

Siinkohal tasuks meelde tuletada et differ jagab jõu kahe ratta/silla vahel võrdselt. Ühelgi emmilisel sellist asja ei ole. Peaülekande reduktor EI OLE diferentsiaal.
Vasta
#4

motamees Kirjutas:650 mootori jaoks selline variant ei sobi. Mootor liialt "lahja".
Tõe jalule aitamiseks (Smile) : K750 on 20 kW ja K650 24kW
Vasta
#5

Izijupp, aga moment ja pöörded?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#6

Peale kilovati sõltub massina liikumine veel pöördemomendist ja selle graafikust, nii et suurema kubatuuriga (aga väiksema võimsusega) mootor võib olla siiski mingis pööretevahemikus parem edasimineja.
Aga et tõde veelgi rohkem jalul seisaks, siis lisaks paar tabelit emmiliste kilovattide ja max pöördemomendi kohta (iseasi, kas 100% täpseid andmeid emmiliste kohta üldse kusagilt saada on) Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Vanade külgkorvide paradiis: http://kylkad.blogspot.com
Vasta
#7

Tegelane5 Kirjutas:Izijupp, aga moment ja pöörded?
Pole uurinud, aga kui sul on inffi, siis postita siiasamasse.
EDIT: Janno juba jõudis.
Eeldan, et kiire neljanda paigaldamiseks on vaja jõudu pöörete kõrgemas osas, mitte madalamas, seda peaks pakkuma just K-650.
Vasta
#8

Olen ise kunagi nooruses ühel K750 neljanda käigu kiiremaks teinud. Asi üldiselt toimis, kuigi ringi tuleks teha kõik käigud. Probleem tekib kolmandalt neljandale vahetusega- lülitub raginaga. Tuleb ära õppida õigesti lülitama (a-la Gaz 51). Hiljem tegin kolmanda ja neljanda vahele lisaks vabakäigu. Kolmandalt tuli panna korraks vabale kuni mootor rahunes ja siis läks neljas ilusti.
Hammasrataste hammaste arvusid ei mäleta aga arvestatud sai nii, et need mootoripöörded mis olid 60km/h (tehase soovituslik max kiirus) oleksid kiirusel 90km/h ja ei olnud need üldsegi mitte liiga madalad 750cc haleda 20kw kohta.
Vasta
#9

Kui siin väideti, et M-ilistel difrit ei ole, siis korviveoga varjandil on! Või ma eksin?
Vasta
#10

On ikka, nt Dnepr-16. Aga vaevalt et teema algataja korviveo difris tigu ja taldrikut vahetada tahab Big Grin
Peaülekandes on kasutatavad vähemalt 4 erinevat varianti: 10x32, 10x36, 8x37 ja 9x35 hammast, mis kõik peaks universaalselt sobima M72/Ural/K750/Dneprile.

Vanade külgkorvide paradiis: http://kylkad.blogspot.com
Vasta
#11

janno Kirjutas:On ikka, nt Dnepr-16. Aga vaevalt et teema algataja korviveo difris tigu ja taldrikut vahetada tahab Big Grin
Peaülekandes on kasutatavad vähemalt 4 erinevat varianti: 10x32, 10x36, 8x37 ja 9x35 hammast, mis kõik peaks universaalselt sobima M72/Ural/K750/Dneprile.

Kui nüüd jutt juba korviveole ning diffrile läks, siis küsin ka mõne OT küsimuse. Kas keegi teab midagi täpsemat selle dnepri difri kohta? Kas on tegemist ebasümmeetrilise difriga ning kas sellel lukustus/korviveo väljalülitamise võimalus on? Urali korviveo kohta olen kuulnud, et sel ainult on/off ning ei mingit difrit.

....
Vasta
#12

Ehk annab sellele vastuse http://russermc.dk/Manualer/ural_mt_16/d...atalog.pdf alates lk 39. ise ei ole korviveoga emmi difrit näppinud ja seega peast ei oska öelda.

Vanade külgkorvide paradiis: http://kylkad.blogspot.com
Vasta
#13

OK olen loll ja ei tea suurt midagi. Diffrid ja peaülekanded kõik sassis. Veelvähem tean midagi mootori jõust.
Loll mees on aga sõitnud sellise ülikiire 4 käiguga mõlema mootoriga. 750 kuubikulisel on nii hea, et muutusi pole siiani viitsinud teha, kuigi on olemas kiirem PEAÜLEKANDE hammasrataspaar ja mitte nii kiire neljanda käigu hammasrataspaar. 650 mootoril tuli aga see ülikiire käik välja visata, kuna mootor "kooles" ära.
Tegin ülekandearvestused Romka tehnoloogia järgi. See algne arvestuslik kiirus võis olla ka 60km/h pealt. Pöörded igastahes 90km/h kiirusel väga madalad. Üle 110km/h ei liigu. Siis läheb tuuletakistus juba nii suureks, et mootor ei jõua vedada.
Ishijupp võiks mulle seletada, kuidas linttraktor künnab 75 hobujõuga põldu, kolm hõlma taga, aastaid. Paneks sellele samale traktorile Honda VETEc mootori (mingi 150hj), kaua vastu peaks? Kas üldse saab vao lahti?
Vasta
#14

motamees Kirjutas:Ishijupp võiks mulle seletada, kuidas linttraktor künnab 75 hobujõuga põldu, kolm hõlma taga, aastaid. Paneks sellele samale traktorile Honda VETEc mootori (mingi 150hj), kaua vastu peaks? Kas üldse saab vao lahti?

Võin ise seletada - 75 hobujõudu on lintraktoril juba ilmselt väga väikestel pööretel. ütleme u. 1000. Honda katlal tuleb see võimsus välja ~6000 pöördega. Selge see, et gaas põhjas põldu kaua ei künna. Pöördemoment, pöörete arv ning võimsus on üksteisest sõltuvad asjad. Põhimõtteliselt on asi nii, et mida suurem moment ning mida rohkem pöördeid, seda suurem võimsus.
Allpool väike spikker kuidas ühest saada teist. RPM on pööret minutis, Nm on njuutonit meetri kohta, kW on 1000 watti jne Big Grin. 60000 number tuleb sellest, et vaja jagada RPM 60 sekundiga ning Kw saamiseks veel 1000ndega.

kW = ( Nm x 2 x 3,14 x RPM ) / 60000
Nm = (kW x 60000) / ( 2 x 3,14 x RPM )

....
Vasta
#15

isandpauk Kirjutas:Võin ise seletada - ...
Tean kõike seda ise , ka peaülekandest ja hobujõududest.Rolleyes
Tahtsin lihtsalt teada, mida Ishijuppidel selle kohta kosta om. Ta tea lintraktorist vist midagi, niisama närib siin tähte.Toungue
Vasta
#16

motamees Kirjutas:Tean kõike seda ise , ka peaülekandest ja hobujõududest.Rolleyes Tahtsin lihtsalt teada, mida Ishijuppidel selle kohta kosta om. Ta tea lintraktorist vist midagi, niisama närib siin tähte.Toungue
Kas pahandasid millegi peale? Niisama teemat pole mõtet postitustega täita. Ei tea linttraktorist tõepoolest midagi, küll olen pisut tuttav dnepri mootoriga, mis aeglase korviülekandega on võimeline ilma koolemata arendama 110 km/h (gps-iga mõõdetud) ja kuidagi ei usu, et 110 on täpselt see piir, kus ülekannet muutes tuuletakistus edasise kiiruse arendamise ära tapab. Kas sul kahtlus ei tekkinud, et Sinu koolev 650 oli kohvivõitu, või ehk valesti reguleeritud kui neljandat kiiret ära ei toitnud? Igatahes Sinu tõestuskäik- panin ja ei sõitnud- ei ole eriti veenev. Tõesta parem numbrite- ja arvutustega miks dnepri mootor ei sobi ja näita sel moel omi teadmisi, saad tarkust näidata ilma läbu tekitamata.
Vasta
#17

Jah Dnepri mootor arendab 110km/h ilma koolemata ära küll. Paraku seda mitte kauaks.
110 on piiriks 750kuubikulisel mootoril väga kiire neljanda käiguga. Sinu uskumised siin on arvestuslikud ja ei kehti tõsielus.
Minul ei ole mingeid kahtlusi siin, kohvivõitu mootoritega. Need on sinu kahtlused. Lasime teha kolm komplekti ülikiireid neljandaid käike. Minu arvestused. Kahjuks sobisid ainult minu rattaga. Kahe sõbra rattad (650kuubikut) ei võtnud neid omaks. Proovisin ise mõlemat ja nõustusin nendega. Mõlemad rattad olid üliheas korras. Mõlemad mehed väga tugevad mehhaanika mehed. Ühel oli emmile aretatud starter. Teine loobus starterist -tsentraalkarbussi kasuks. Olen kindel selles, et sina Ishijupp ei ole veel saavutanud tegelikus elus sellist mehhaaniku taset, kui need mehed.
Tegime uued arvestused koos kiire peaülekandega. Lasime teha uued komplektid. Need sobisid ideaalselt 650 mootoriga (koos kiire peaülekandega). Tallinnast (kohast, kus hammakad tehti)öeldi, et need on just sellised hammakad , nagu soomlased tellivad Dnepri jaoks.
Mingeid arvestusi ma siin sulle tegema ei hakka. See ongi lisaläbu. Tegelik elu ei ole paraku selline, nagu paberil paistab. Sellepärast ma ka selle lintraktori näite tõin. See ei olnud uudishimust, vaid tegeliku elu näitamine tagasihoidlikul viisil. Ja vastus sinu esimesele küsimusele on seega eitav. Lihtsalt tahtsin sind elutarkusega harida. Sina aga ei vaja seda.
Vasta
#18

motamees Kirjutas:Lihtsalt tahtsin sind elutarkusega harida

Motamees, ma ei tea mis on sinu probleem ja ausalt öeldes ei tahagi teada, aga sinu esitusstiil on solvav ja sobiks paremini armunud keskkoolipoisile, kes oma tüdrukule ei suuda kuidagi selgeks teha, et ta on tark, hea ja ilus. Minu uskumused on arvestuslikud ja ei kehti, samas tood ise tõestuseks uue hulga subjektiivseid väiteid ja jaburaid illustratsioone (linttraktor). Soovisin, et sa oma seisukohti tõestaks muul moel kui "aga see ei tööta", selleks sa võimeline ei ole, seepärast loobun kogu lugupidamise juures sinu pakutud elukogemusest ja suhtun su "must on must seepärast et ta pole valge" tõestustesse endise skeptilisusega. Kuna ei looda antud teema raames sinult oodatud asjalikku seletust saada ja solvangute vahetamisega tegeleda ei taha, siis siinkohal loen omapoolsed kommentaarid siin teemas lõppenuks.
Vasta
#19

ma sain enda k750-ga 100- 110 midagi sellist. koos korviga muidugi. Rattal on kevadel kolvid ja rõngad vahetatud ja sissesõit korralik. ka peaks kiirem differ olema.

Iz 56, K-750, K-750
Vasta
#20

janno Kirjutas:On ikka, nt Dnepr-16. Aga vaevalt et teema algataja korviveo difris tigu ja taldrikut vahetada tahab Big Grin
Peaülekandes on kasutatavad vähemalt 4 erinevat varianti: 10x32, 10x36, 8x37 ja 9x35 hammast, mis kõik peaks universaalselt sobima M72/Ural/K750/Dneprile.

Tänud.
Seda oligi vaja teada.Big Grin

Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne