Korjandus videovalvele?
#1

Selline teema on juba ka varem aktuaalne olnud, aga ehk oleks siiski nüüd peale teist juhust ... http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid198127 ... võtta järgmisena ette korjandus videovalve rajamiseks. Spetsialiste on siin küllaga, kes paneksid kokku sobiva komplekti ja seda ka hea hinnaga.

Dad.
Vasta
#2

Poolt nii nõu kui ka selle teise vajaliku asjaga. Senikaua kuni leidub Maarjamaa pinnal värdjaid, kes ei austa vanatehnikat ja eelkõige teiste poolt tehtud tööd, tuleb neid kõikvõimalike meetmetega Varjupaigast ja veel mõnest kohast Eestis eemal hoida. Tõsi, kõige efektiivsem oleks vist välja panna 24/7 üks malakaga vanatehnikahuviline, kes tutvustaks ka laamendajatele oma hobi, aga see oli, on ja vist ka jääb utoopiaks.

Ei tea, kas järgmiseks lüüakse midagi veel haruldasemat puruks või võetakse "meeneks" kaasa millegi rool või mõni erilisem lüliti armatuurlauast? Või koguni trollisarv? Annaks vanarauajumal, et seda ei juhtuks...
Vasta
#3

Mis siis minema tassiti ja mis l6hutud?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#4

Siis peab olema ka territooriumi valgustus, et kaamera öösel pilti näitaks...
Vasta
#5

via Kirjutas:Siis peab olema ka territooriumi valgustus, et kaamera öösel pilti näitaks...

Just nimelt. Esiti tuleb vedada kaablid ning paigaldada liikumisanduritega prozhektorid. Kuigi on olemas prosed koos liikumisanduriga, soovitan kasutada eraldi asju, kuna siis võimalik asju paremini kombineerida. Näiteks ühe anduri aktiviseerimise korral saab valgustatud suurem plats, mitte ei sütti ainult 1 prose. Lisaks võimalik tühise vaevaga see signaal ka kuhugi tuppa saada. Kui nüüd videovalve tegemiseks läheb, siis ilmselt on territooriumi suuruse tõttu odavaim lahendus arvuti koos kaameratega.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#6

Mõlemad juhtumid on päevasel ajal ja viimasel juhul piisaks vist udukogudestki. Samas võiks teha nii, et tulevikus saaks asja arendada/parendada kasvõi hiljem ntx IP-prose lisamisega.

Dad.
Vasta
#7

Mida seal konkreetselt lõhuti?See valve teema juba ennemalt arutusel olnud.Nii kurb kui ka see ei ole tuleb siiski see ära teha.Kahju küll,et siis kaotab warjupaik ühe oma omapäradest. Just selle sõbraliku ja usalduslikku keskonna,mis seal seni walitseb.Siis peaks warjupaigas ka keegi olema kõikse aig olemas.Näiteks miskit giidi taolist.Tutwustab suurematele gruppidele kõiki masinaid,samas hoiab ka silma peal ,et keski pättust ei teeks.Sääraseid võiks olla suviti seal 1-3 kodanikku.Kui waid rahastaja leiaks(oleks ju ideaalne töökoht mõnele noorele tehnikahuwilisele suwekuudeks).Minupoolsele abile turwasüstemi tarvis võib kindel olla.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#8

Videovalve vs. valvur.
Et 24/7 valvur kohal oleks, ei tule mingil juhul alla 4 valvuri välja, aga arvestades miinimumpalka, siis töötasud kuus kõigile kokku oleks vähemalt 16000. Videovalvega alati võimalus, et lindistab üles ning vandaalitsemise järel üles otsida, sest mina arust on hetkel ebarentaabel pidada palgalist valvurit, vabatahtlikkuse alusel on teine võimalus ja kui oleks selle ameti pidajaid, siis miks mitte.
Videovalve kohalt on alati soodsaid võimalusi, kuid ühel objektil Harjumaal maksis asi 100000(see nüüd küll nöörimine lausa), 5 valvekaamerat, 1 infrapunaandur, targad mehed otsustasid suunata kaamerate vaatevälja täiesti absurdses suunas. Mina aga vaatan monitorilt piirkonda, kus ajudega inimene ja pätt ei liigu, öösel võimalus vaadata täiesti pimedust. Kusjuures seade ei lindista, niiet kui miskit toimub, siis ainus võimalus kindlaks midagi teha, on meil valvuri ütluste järgi. Ning kui vaja veel loomulikud ihuhädad putkast teatavas suunas liikuma sunnivad, ei jälgi pilti keegi. Niiet kui kaamera süsteem JJ, siis kindlasti peaks ta vähemalt 24h jooksva pildi mõnele andmekandjale salvestama.
Teises teemas käis jutt varjupaiga lukustamisest. Miks mitte öiseks ajaks sulgeda, ons öised juhukülastajaid palju. Suurem osa juhukülastajaist öösel seal ilmselt vanatehnika uudistamisega ei tegele? Väravad lukku jätab kindlasti osa öisest lammutusest ära ja sõidukite teisaldamise oht kindlasti väiksem. Lisaturvalisust lisaks kaamerad aia ümber ning kui aeg jõuaks kaamerate paigutamiseni, võiks selles aidata, odavate ja kvaliteetsete kaamerate valimisel ei oska abi garanteerida.
Vasta
#9

See waid minu mõte.Ja see ei pea ka teostuma.Tegemist ju SSSR aegsete sõidukite wäljapanekuga.Tollast riigikorda järgides peaks JJ warjupaigal olema kahekordne (koos jooksu koridoriga)okastraataed ,kõikides nurkades vahitornid koos prozedega ja kesk warjupaika kõrge vaatlustorn koos raskekuulipildujaga.Ja kõigil keelatud liginemine aiale kuni 2 meetrit.Siseneme ja wäljumine väravast vaid eriloal.Ja territooriumil pisteline kontroll isiku kindlakstegemiseks.Rahu ,sain just inspiratsooni peatselt ilmuvast raamatust" 17 juuni 1953."

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#10

Vahest veidi odavam variant oleks sõber koer või veel parem kaks. Aed peaks varjupaigal ümber olema ja foorumlaste kaasabil saaks Pontudele süüa ka osta.
Terv.Jaanus
Vasta
#11

Enamus kaameratest näevad vaid liikumist, nägusid ega ka autonumbreid nendest ei näe. Seda tuvastavad ülikallid digikaamerad. Palju kasu sellest, et õhtu avastad lõhutud eseme ja leiad arvutist, et mingi meesterahvas punases jopes seda tegi - ei ole ju?
Samas, kui trollis käib sees ära rühm külastajaid mõne minutisega vaheajaga 2-3 kaupa, kus sa pärast kinni võtad, kumb kamp seda tegi. Arvan, et õigem oleks alustada siiski külastuskorra rangestamisega.
Vasta
#12

Kumba: blondi või brünetti.
Kaamera või valvur.

Ei väida et kaamera on ülim, aga valvur, kes palgal vajab kohutavalt finantsi. Kui varjupaiga seda 24/7 valvurit 16000 kuus valvekollektiivile poleks, saaks paljudele isenditele parema välimuse. Just selle 16000 eest kuus. Mõelge nüüd fantaasias, mida saaks teha just tolle 16000 eest kuus.

Vastandiks jälle kaamerapilt lindilt, kus võimalus vaadata, et just see ahv oli, aga kätte ei saa.

Style pakkus välja, et rangestada külastuskorda. Üks võimalus küll kaamera vs. valvur, teine võimalus alati see, et just grupid üle mingi arvu, näiteks 5 kuni 10 alates ning lõpetades lõpmatuses, peaks võtma giidi Varjupaigast või Sõprade Seltsist/klubist. Tingimuseks kasvõi tolle giidi kuskilt trassilt peale korjamine, et vajadusel kohale saada ja vajadusel ning võimalusel(võimalus, et ei tekiks seda sundust tagasi viia "giidi") tagasi. Usun, et Tallinnast peale minu oleks sellele ideele veel toetajaid, et tuleks giidiks JJ. Grupis liikumine annab just selle plussi, et keegi lähe kuhugi kaduma millegi juurde laamendama, vaid kannatab väiksel grupil loendada liikmeid.
Lisaks veel see JJ võlu, et saab isenditesse sisse, eriti koolinoorte jaoks saab alati teha enne territooriumile sisenemist nö ringmängu, kus igaüks ütleb oma nime ja oma huvi JJ olles. Kes muidumehed või muidu kõvad mehed on, on tihti probleemide põhjustajad, eriti just need kes arvavad, et hehehe jne, kes niisama vennad vaatavad ringi ning giidiga probleeme ei põhjusta.

Ühesõnaga videovalvest läks asi lõpuks kaugele, aga mõte selline sai.

Oliver,
lootuses, et JJ külastajatega asi korda saab
Vasta
#13

Kaameratega on tegelikult kah omamoodi häda,neid saavad pätid õhupüssiga ära rikkuda,kui need on paigutatud nähtavasse kohta.Näitena võin tuua Türi linnas keskväljaku ääres olevad kaamerad,mis on pidevalt puruks lastud.
Vasta
#14

Nii kurb kui see ka pole,peab wist JJ hakkama kasutusele wõtma üldlevinud muuseumites tawasid.Et ei tohi puutuda eksponaate.Samas aga JJ + olnud just selles ,tulla wõib igaaeg ja keski ei tee probleemi kui asja ka seestpoolt uuritakse.Kurb küll kui sääne asi(tänu mõnele lollakale lõhkujale) ära keelatakse.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#15

Jah sõidukite lukustamine on üks asi. Aga kuna probleem on tõusnud sellest, et mitte ei ole pihta pandud RAF-i rooli või ZIL-i näidikutepaneeli vaid lõhutud on eksponaatide klaase. Ja see toimub reeglina väljast poolt. Seega ei ole vähemalt hetkel uste avatus eriliseks probleemiks. Samas oleks loll hiljem kiruda, et näed kurat nüüd on pool trammi pulti kadunud. Hetkel on juba osad eksponaadid ka suletud. Näiteks eksponaat 218, mida mina esindusbussiks nimetan. Aga hetkel tuleb mõelda just selles suunas, et kuidas jälgida inimeste tegevust eksponaatide vahel, mitte sees. Kui see mure lahendatud saaks, siis oleks minu meelest lahendatud ka eksponaatide lukustamise probleem. See muidugi vaid minu arvamus.
Vasta
#16

oxygen Kirjutas:... probleem on tõusnud sellest, et mitte ei ole pihta pandud RAF-i rooli või ZIL-i näidikutepaneeli vaid lõhutud on eksponaatide klaase.

Kas probleem on jätkuvalt murettekitavana ülal? Otse küsides - kas peale ümar-Ikaari tuuleklaasipoole (tõeliselt haruldane asi ju!) on hiljem juba veel midagi vandaalidele ette jäänud või kogu tegevus on preventatiivne?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#17

Arwamus siitpoolt.Ei meeldi mulle mitte grammi jagu need lukustatud autod.Eks igaühele oma ja võimete järgi.Ma ikse tahaks iga auto rooli taga istuda.Enamus sai ju selisttega sõidetud.Ja ,mis saab olla lahedam kui istuda ihuuksi sumedal suwööl TA ,LAZ ,MAZ i ,IKARUS,TR9 ,T4 kabiinis .Rahulikult ,silmad maas panen ette tubaka.Ja ma saan mõelda ainult omi mõtteid.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#18

valdo Kirjutas:
oxygen Kirjutas:... probleem on tõusnud sellest, et mitte ei ole pihta pandud RAF-i rooli või ZIL-i näidikutepaneeli vaid lõhutud on eksponaatide klaase.

Kas probleem on jätkuvalt murettekitavana ülal? Otse küsides - kas peale ümar-Ikaari tuuleklaasipoole (tõeliselt haruldane asi ju!) on hiljem juba veel midagi vandaalidele ette jäänud või kogu tegevus on preventatiivne?
Kahjuks ei ole tegevus preventatiivne. Klaase on lõhutud veelgi.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid198127
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne