Iz Jupiter 2 19**
#1

Tervist! Sai siis käidud Nõos vanamotikaid kaemas ning tekkis endale ka isu, et peab ikka elus ära proovima kuidas on sõita vanema motikaga(pole varem punnakast võimsama pilli peal istunud). Peale saunaõlle joomist sain otsusele, et isa K-750M ma näppima ei lähe, kuna too originaal ja võhik teda näppida ei tohiks. Teiseks variandiks tuli siis Iz Jupiter, mis on toodud meie poole seisma ning hiljem anti niisama meile, kuna omanik ei tahtnud teda enam.
Sellest ka esimesed küsimused mis igal võhikul vast on, kes midagi ei jaga motikatest. Loodan et saate aidata!
Pildid Mootorist: http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/sets/469879/

1) Kas motikas vajab kindlalt akut et käia(võrr ei vaja, sellest tulebki küssa)?
2) Mis jupid on puudu peale karpa(ma mõtlen selles, et saada mootor tööle)?
3) Küssat polegi, kuid ootaksin abi juppide osas, mul hetkel küll raha palju pole, kuid pakkuda ikka võib- vaja oleks siis kindlasti karpat, ühte sumpat ja kahte sumpa kinnitusmutrit vms.

EDIT: Niisiis uurisin veelgi, käiguvaheti ja käivitus kangid on olemas ning tänu selle sain ka teada et mootor käib perfektselt ringi ning käigud ka funktsioneerivad!!!
Et miks siis pildid natuke halvad ja vähe? Asi selles, et alati kui ma projekti ette võtan satub isa hoogu ja teeb kõik ära, kavatsen selle teha täiesit ise valmis ning pärast näidata, et saan ise ka hakkama!
Vasta
#2

Izh jupiter 2 vajab 6V akut. skeemi lisan kah, et saada sädet. sellel küll ainult üks kontakt ja süütepool märgitud, aga saad teise kontakti ja süütepooli sama moodi ühendada. Kontaktid pead ära puhastama ja võimalik, et veel midagi tegema. Releed eisialgu ei ole mõtet ühendada, arvan ma, aga võimalik, et sul on küljekarbis aku koht olemas ja vaja lihtsalt ära ühendada. Tööle ta ei pruugi sul minna kuna mootoris võivad simmerid olla ära pussanud.
lisan lehe kus on andmeid, mis võib sind aidata; http://www.motokuur.ee/modules.php?name=...izh+andmed

Edu! HHK


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#3

Aitäh skeemi eest, seda läheb kindlalt vaja. Muidu aku koht on täiesti olemas, aga kaablid sealt puudu(nood olemas õnneks eraldi).
Vasta
#4

Tervist

Ennem õiget käivitamist tasuks silindrid üle vaadata sest nagu näha pole seal küünlaid peal olnud ja igasugust "nodi" võib sisse lennanud olla. Kuna on seisnud siis ka igasugused muud võimalikud kohad ära puhastada. Käivitamiseks läheb vaja kindlasti akut, süütemängu koos süütepoolidega, Karburaatorit ja bensiini. Soovitavalt vaheta karteri õli ja käi kontaktid üle, sest need tunduvad väga oksüdeerunud olevat.

Elektri kohapealt peaks see joonis aitama : http://www.motokuur.ee/modules.php?name=...um=6&pos=7
Ise sain kõik paika selle järgi.

Edu!
Indrek

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#5

Vaata kas silindrid kah lahti on äkki on kinni jäänud seisimisega. Ma ise alustasin kah kolmpäeva tagasi sellise masina ehitamisega pihta. edu.

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#6

Edu tarvis! Kolvid korras, isegi täitsa puhtad ning ringi käies toovad isegi õli natuke silindri äärtele. Aga tänane päev hakkas siis külgkorvi mäe pealt kuuri alla toomisega. See oli omamoodi naljakas, käekõrval vedada ei andud, siis tõin aiakäru ning tõmbasin tolle külge traadiga, käis küll vastu velge, aga kohale jõudsin.Big Grin Pilt ka vedamisest: http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/27844109
Peale külka toomist hakkasin siis uurima ja puhastama väljast motikat, panipaigast leidsin süütemängule peale mineva kaane, mida ma taha nutsin et too kh puudu. http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/27844129
Peale kompressoriga puhastamist võtsin maha need asjandused mis silindri peale käivad(nimi ei tule hetkel meelde) ja lasin survepesuriga üle, nüüd näevad täitsa ilusad välja. http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/27844221
Siin üks pilt ka kolbide olukorrast: http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/27844139
Lisaks sai siis lahti võetud siduri kaan, et näha mis seisus on süütemäng ja sidur ise. Tulemuseks sidur paistab olevat korras, süütemängul on ühe harjase see pingutusplekk vms katki, pean uue ostma või ise tegema kui ei leia kuskilt. Üldpilt: http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/27844231
Süüde: http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/27844237

Link galeriisse kus on veel pilte näiteks külgkorvist ja motikast. Tähelepanu võite viia külka all olevasse rauapuruhunnikusse, mis tekkis haamriga töötlemisel.Big Grin http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/sets/469879/
Vasta
#7

külka on päris nutuses seisus, kui sul vaja uut külkat suhteliselt heas korras siis võid ühendust võtta mul on üks ülearu, ma ise teen soolo. http://www.zone.ee/motopesa/pildid.htm , külkast pilte kah. asuvad pärnumaakonnasSmile

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#8

Plaanis oli küll muidu külka ka lisada, kuid praegusel hetkel ei saa seda lubada, kuna vaja üldse motikale hääled sisse saada ja siis edasi vaadata mida juurde vaja. Muidu külka vedasin kuurialla, sest plaanisin jätta alles ainult raamid koos rattakoopaga ja sinna midagi huvitavat peale ehitada( näiteks mingi pisema plastist või puidust kasti, kuhu saaks lisada kas istme või muude asjade veoks, oleks nagu praktilise kasutusena lisas).
Vasta
#9

Sidurist pole sul küll mitte üht pilti. Iðði sidur on erinevalt võrrist siiski vasakul pool masinat, kui peal istudes vaadata. Wink

Muidu päris mõnus Jupka, soovin edu sellega. Mina pole Planetast kaugemale jõudnud.
Vasta
#10

rallitaja Kirjutas:Sidurist pole sul küll mitte üht pilti. Iðði sidur on erinevalt võrrist siiski vasakul pool masinat, kui peal istudes vaadata. Wink

Muidu päris mõnus Jupka, soovin edu sellega. Mina pole Planetast kaugemale jõudnud.
Hmm, aga mis see süütemängust tahapoole siis jääb, siduritross jookseb sinna mingi hoova külge, mis lükkab seal toda tagumist jublakat. Ah mai tea kh, igatahes nii palju oskan öelda, et siduritross jookseb paremale...Big GrinToungue
Vasta
#11

Mul on olemas vist veel ka üks jupiteri remondi raamat, kui vaja mõnda joonist siis võid küsida ja ma annan sulle selle joonise skannnimise teel.
Aga edu projektiga!Wink

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#12

ralliace16 Kirjutas:Hmm, aga mis see süütemängust tahapoole siis jääb, siduritross jookseb sinna mingi hoova külge, mis lükkab seal toda tagumist jublakat. Ah mai tea kh, igatahes nii palju oskan öelda, et siduritross jookseb paremale...Big GrinToungue

Seal on peaülekande vedav hammasratas, siduri lahutusmehanism ja automaatsiduri mehanism (käiguvahetusel lahutatakse sidur selle abil automaatselt). Sidur ise on ikkagi vasakul, paremale jookseb tross. Võrril on ju vastupidi - tross on vasakul pool hoova küljes ja sidur ise paremal.

Gaasitross jookseb ka karburaatorisse, aga ega selle pärast keegi karburaatorit veel gaasiks ei nimetata. :p
Vasta
#13

No jah, seda küll. Kui nüüd võrrile mõtlema hakata, siis hakkab isegi koitma see süsteem. Ning aitäh, et tõid mind karburaatori teemale tagasi. Niisiis see karpa mis oli varem peal motikal, sellesse jooksid sisse 2 trossi, üks oli gaas, aga miks see teine olla võis? Praegu on too karpa invaka peal, testisin et mida teine teeb, kuid tulemust ei saanud.
Ja kui kellelgi leidub invakäru(planeta) või Jupiteri karpat, siis palun pakkuge mulle! Hetkel mul pole palju raha, kuid kui ma kohalike käest midagi ei suuda hankida, siis rahalist seisu saan ikka vaikselt parandada.
Vasta
#14

ralliace16 Kirjutas:No jah, seda küll. Kui nüüd võrrile mõtlema hakata, siis hakkab isegi koitma see süsteem. Ning aitäh, et tõid mind karburaatori teemale tagasi. Niisiis see karpa mis oli varem peal motikal, sellesse jooksid sisse 2 trossi, üks oli gaas, aga miks see teine olla võis? Praegu on too karpa invaka peal, testisin et mida teine teeb, kuid tulemust ei saanud.
Ja kui kellelgi leidub invakäru(planeta) või Jupiteri karpat, siis palun pakkuge mulle! Hetkel mul pole palju raha, kuid kui ma kohalike käest midagi ei suuda hankida, siis rahalist seisu saan ikka vaikselt parandada.

See teine tross oli ilmselt tooreklapi/õhuklapi tarvis vajalik.

Sinu tsiklile peaks originaalis käima karbuss K-36Ж, võid selle asendada ka karburaatoriga K-62 (ИWink. K-28 karburaatorid olid veidi teise kinnitusega kollektorile. K-62 ka K-36 erinevus seisneb poldiaukudes, need on veidi nihkes; väikese viilimisega saab aga karbussid omavahel ringi pista.
Vasta
#15

Ja kui sõitma hakkad siis oleks soovitav esihammakas suurema vastu vahetada, praegu paistab ees olevat 15 hammast, aga hea on 18. Wink Aga kui jah korvi lisad siis on nii 16 hammast hea. Soolopill aga peaks 18 olema.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#16

ralliace16 Kirjutas:Plaanis oli küll muidu külka ka lisada, kuid praegusel hetkel ei saa seda lubada, kuna vaja üldse motikale hääled sisse saada ja siis edasi vaadata mida juurde vaja. Muidu külka vedasin kuurialla, sest plaanisin jätta alles ainult raamid koos rattakoopaga ja sinna midagi huvitavat peale ehitada( näiteks mingi pisema plastist või puidust kasti, kuhu saaks lisada kas istme või muude asjade veoks, oleks nagu praktilise kasutusena lisas).

Kui kavas see kast puidust teha siis saad siit võibolla natuke abi(Selle külkaga vedasin mina metsast kuusetaimiRolleyes ):
Pilt 1
Pilt 2
Pilt 3
Sinu korvil on vist see raami ehitus küll teistmoodi aga kui väga vaja siis midagi saad ikka välja nuputada.Wink

Granny, do all fairy tales begin with, "Once upon a time?"
No dear, theres an entire series starting with, "If Elected I promise."
Vasta
#17

Suur aitäh, ma tahtsin ise keerukamaks ajada, ei tulnudki sellise idee peale, et ehitada iste ka niimoodi mõnusalt sisse!
Muidu tänase uudisena, et natuke proovin lammutada külkat, kuid praeguseni asjad nii kaugel, et pean hakkama otsima karpat ja süütemängu. Hommikuga suutsin nii palju infot hankida, et üks Jupiter on tuttava käes kes jõuab Norrast alles 12. juunil, teise Jupiteri kohta hetkel ei teata, kuid lubati uurida.
EDIT: Käisin siis külkat lammutamas, meisli ja haamri abil sain külka raami kätte. Peale seda kakkusin õhukummi ratta seest välja, et kaeda mis seisus ta on. Oma suureks õnneks( ei pea sajalisi laiali jaotama) on õhukumm terve, pean ainult ventiili otsiku ära vahetama mis mul olemas.
Pilt pestud õhukummist: http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/27977443
Pilt rattast: http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/27977475
Aa ja pikemal uurimisel tulin otsusele, et külka sellest nn kasti osast saaks teha päris mõnusa kelgu talveks. Mägesid mul siin jagub.Big Grin
Vasta
#18

Tervist! Täna sai ka mul siis kool läbi, kuid samas ka mitte. Selle postituse tegin, et näidata, et ma ikka tegelen motikaga vaikselt ning pole projekti unarusse jätnud. Erilist progressi pole praegu tulnud, kuna pole karbussi veel saanud ning geograafia riigieksam ka teisipäeval tulekul.

Aga siis teine postituse põhjus. Koolis oli kunagi vanapaberi kogumine ja siis osaleti sellega mingisugusel kampaanial. Kampaania oli minu jaoks hea sellesmõttes, et sain endale militaarplakateid(selliseid mis pole ära ligunenud keldris), mille pealt minu isa õppis ning ka paljud automotolased, kes käisid vene ajal koolis, kui oli sõjaõpetus vms.
Igatahes päästetud plakatitest ka pilte( saate vanu aegu meenutadaBig Grin): http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/sets/477059/
Vasta
#19

ralliace16 Kirjutas:Tervist! Täna sai ka mul siis kool läbi, kuid samas ka mitte. Selle postituse tegin, et näidata, et ma ikka tegelen motikaga vaikselt ning pole projekti unarusse jätnud. Erilist progressi pole praegu tulnud, kuna pole karbussi veel saanud ning geograafia riigieksam ka teisipäeval tulekul.
Me siis ühtemoodi õnnelikud, mul ka juhtumisi geograafia eksam 3. juunil. Igastahes, jõudu ja jaksu oma jupiteri kallal nokkimisega. (Mul kavas nädalavahetusel oma planeedile ka kiired hooldustööd ära teha.)

Granny, do all fairy tales begin with, "Once upon a time?"
No dear, theres an entire series starting with, "If Elected I promise."
Vasta
#20

OT: et sama eksam ka mul 3. juunil Wink.

Aga jõudu ja jaksu. Mingi karburaator on mul olemas, sa ju ikka mõtled K-36 -te? Aga see suht poolik.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne