Korgist tihend ja silikoon
#1

Mõtlesin, et küsin targematelt nõu. Nimelt on tegu ühe VW klapikambrikaane tihendiga. Kui uue tihendi poest ära tõin, siis tekkis mõte, et äkki paneks mingit möginat ka vahele et parem saaks. Samas kas on sel plaanil ka mingeid halbu külgi?

Chevrolet Astro '96
Chrysler Grand Voyager '97
Vasta
#2

Ma ka mõtlesin seda ja otsustasin ilma mingi möginata panna. Kui ma seda tihendit oma Opelil vahetasin, siis spetsiaalselt lakkusin selle tihendialuse/-ümbruse puhtaks, et näha, kas jäi pidama. Praeguse seisuga on selle tihendi vahetusest möödas ligikaudu neli kuud ja siiani pole küll õli vahelt välja ajanud. Ehk siis minu kogemust mööda on niisama ka väga hästi Smile
Vasta
#3

Oleneb millest on klapikambrikaan valmistatud- kas plekist või alumiiniumist ? Alumiinium kaan jääb tavaliselt ilma silikoonita pidama, plekist kaane puhul hakkab mängima rolli see kui kõveraks kaan on eelnevatel kordadel pingutatud. Kummitihenditega probleeme pole ja VW autodele pakutakse nii kork kui kummitihendeid, viimane küll kordades kallim kuid säilivusaeg tunduvalt pikem.

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#4

Minu hääl läheb ka kummitihendile Smile
Alukaanega isendid vist tulidki kõik tehasest juba kummitihendiga, Sciroccodest (kui ikka käib sellest jutt) oli sellise kaanega aga minu teada ainult 16V.
Vasta
#5

Klapikambri all on ainult pritsõlitus. Seega, kui on korralik korktihend, pole mingit möginat sinna vahele vaja. Samas, korgitihendi tihendamiseks kasta ta bentsu sisse ja pane korraks põlema, läheb palju elastsemaks.
Vasta
#6

Jutt ikka Sciroccost ja klapikambrikaan on plekist mitte alumiiniumist. Tänud vastajaile, panen ka ikka ilma möginata. Lihtsalt tekkis selline sportlik huvi, et äkki on midagi parem kui möginat ka panna.

Chevrolet Astro '96
Chrysler Grand Voyager '97
Vasta
#7

Mul Ascona 1.6D peal leekinud alati, ka uue tihendiga. Viimaseks pani korgitihendi peale "nöör" punast silikooni, ootasin kuna ta kuivab natuke ära, siis kaan peale ja peab tänapäevani. Sellega kui on kummitihend on parem, aga korgitihend saab "kummitihendiks" teha
Vasta
#8

VW korktihendiga mootoritel tuleb kummitihendile üleminekul vahetada ära ka tikkpoldid. Kummitihendil on aukude ümber metallist äär, mis ei lähe üle vanade tikkpoltide krae. Ehk on mõni kummitihend, mis ka niisama sobib, kuid senini pole ette juhtunud. Korktihendit ei tule liiga kõvasti kinni pingutada, siis jääb ka ilma möginata pidama. Vahest on hea võtmega poole aasta jooksul üle käia.
Vasta
#9

ülalolevate "plev" ja "PSV" õpetustega päri:
- korktihendile õhuke kiht kuumakindlat hermeetikut
- lasta tal "nakkuvaks" kuivada (õhuke kiht on praktiliselt kohe pärast möksimist nakkuv)
- tihend peale ning mitte väga kõvasti pingutada (kipub vahelt ära libisema, kui kiht paks+kuivamata ja liiga kõvasti kinni kruvida)

anoh - sama teema on enne kah foorumis läbi käinud ning üldine arvamus on olnud, et hetmeetikut korktihendile panema ei pea - aga ega ta kurj kah ei tee.

t,
Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne