ZAZ 965A va.1965
#41

Täna alustasin vaikselt demonteerimist. Krt esimesed suunad olid nii kinni roostetanud, et kummagiga maadlesin vist vähemalt tund aega. Esitulede kinnitus korpused on täitsa ära roostetanud Sad Parem pool saab uue tiiva aga vasaku peab uue ehitama kuidagi.
Vasta
#42

Täna sai siis jälle 4h muhu kallal oldud. Homme õhtuks peaks auto paljas olema ning keevitus võib alata Smile
Vasta
#43

Tänaseks siis auto paljas. Kere pestud survepesuga, juhtmed kilesse mähitud, et värviseks ei saaks.
Vasta
#44

Mis siis vahepeal juhtunud on? Nikerdan väksemate detailidega, et kui kere remondist tuleb saaks kohe hakata kokku panema. Vidinatel siis vana värv maha nühitud, rooste tõrje tehtud, krunt alla ja värv lõpuks. Detailid mis ei asu salongis sai värvitud Hammerite musta värviga ehk kaitseb paremini.

Vasta
#45

Õhupuhasti sai puhtaks pestud ja värvitud
Vasta
#46

Suunad sai lahti võetud. Korpused puhastatud ja värvitud ning uued juhtmed ja rüüd pandud.
Vasta
#47

siin siis suund valmis, kuid juhtme saba pole pildile jäänud.
Vasta
#48

Mis siis vahepeal toimunud. Mõned vidinad puhtaks lihvitud ning värvitud ja ühest keldrist toodud autotäis juppe sh. uusi sidurikettaid, pidurikettaid, silla juppe jm.
Vasta
#49

Tunnen ennast juba maniakkina. Igal pool kus Muhku näen tahaks ära osta kui saab. Sai siis ühest aiast mööda sõidetud ning selle taganurgas kükitamas \"Vanake\". Pererahvas oli lahkelt nõus näitama, kuid auto oli seisma jäänud 1988-ndal aastal kui Soomest LADA toodi ja ega sellest muhust palju enam järgi ei olnud. Kerest pole muud kasutada kui esimest kapotti, uksed alt läbi roostetanud ja tagumine kapott ümber lõigatud. Salong räämas. Pisemaid detaile muidugi saab ja 966 mootori mis sinna aiste vahele oli tõstetud.
Selline nägi siis välja:
Vasta
#50

Werewolf, oled Sa näiteks ajalehes kuulutamist proovinud?

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#51

Täna õnnistati mind siis ka vasaku esimese poritiivaga. Omanik küsis küll soolast hinda, kuid olin nõus seda maksma, sest uus tiib on ikka parem kui lapitud vana.
Vasta
#52

werewolf0 Kirjutas:Kust sa nii palju muhke leiad? Ise otsin Hiiumaalt juba pikemat aega teist muhku...On tõesti võimalik et minu oma on hiiumaal ainuke?

börsis praegu 61 aasta oma müüa!
Ja nymmikule soovin jõudu klassika taastamisel
Vasta
#53

werewolf0 Kirjutas:Kust sa nii palju muhke leiad? Ise otsin Hiiumaalt juba pikemat aega teist muhku...On tõesti võimalik et minu oma on hiiumaal ainuke?
No hiiumaal Muhke ikka jagub ,vähemalt 4-5 tean kindlasti kuid müügis pole nendest ühtegi.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#54

Nonii, sain nüüd siis oma hoolealuse plekkseppa ja värvija juurde Big Grin
Vasta
#55

Kui see pole saladus,siis palju keretööd koos värvimisega maksavad?

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#56

werewolf0 Kirjutas:Kui see pole saladus,siis palju keretööd koos värvimisega maksavad?
esialgse kokkuleppe kohaselt alla 10K aga võib lisanduda veel mõni kroon kuna tuli välja, et esisilla kinnitused ikka täitsa läbi roostetanud.
Vasta
#57

No kui juba niisuguseid müstlisi summasid zapaka alla panna siis tuleks ta ikka ihu ja hingega viimse kui seibini originaal teha... Genekas jäta sellisel juhul kindlalt originaal.

MArek
Vasta
#58

mossepower Kirjutas:No kui juba niisuguseid müstlisi summasid zapaka alla panna siis tuleks ta ikka ihu ja hingega viimse kui seibini originaal teha... Genekas jäta sellisel juhul kindlalt originaal.

MArek
10K on müstiline summa vee MUHU peale Rolleyes
müstiline summa on see siis kui mingile 3 sajasele bemmile läti spoilereid ja tulesid hakata külge panema
Vasta
#59

nymmik Kirjutas:10K on müstiline summa vee MUHU peale Rolleyes
müstiline summa on see siis kui mingile 3 sajasele bemmile läti spoilereid ja tulesid hakata külge panema
Njah... ma arvan ,et kui mul endal oleks ka selline zaz siis ma enam raha peale ei mõtleks vaid kvaliteedi.Big Grin Ei noh point on selles ,et minu isa rääkis ,et vanasti ei vahetatud muhkudel õligi ja kui mõni kriimustus või mõlk tuli ei pööratud sellele tähelepanu ja mu sõbra vanaisagi veel pani muhu kere maja alla täidiseks (mootorit ei olnd peal ja mõni roosteauguke ka) Aga jah ajad on muutunud, mul sihuke lahe video alles kuis mu isa OldTomas Rallyl käis 88 vict siis seal oli 300-jane 80-ndate alguse bemm ui blää kus imestati ja kiideti toda autot ,et missigune ime on Saksast siia toodud, nüüt selliseid sitta kanti aga muhke vot enam ei ole... Aga siiski ma teeksin enne ise kui käiks sapaka oma hinnale 10x suurema hinna värvimise ja keretööde peale... minu arvamus

MArek
Vasta
#60

Mis plaanid sul selle teise muhuga on?(ZAZ 965AE)

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne