Iz 27151 '89 marauder
#21

Siiski mitte Big Grin
Vasta
#22

Kas keegi oskab tarka nõu anda kuidas tagumine ots jäigemaks saada. Vanad lehtvedrud sai oma kereraskusega peaaegu sirgeks suruda - seega suht vedel. Ehk on keegi kuulnud, et ka möne teise masina vedrud sobivad ehk mossele?
Vasta
#23

Tsitaat:Kas keegi oskab tarka nõu anda kuidas tagumine ots jäigemaks saada. Vanad lehtvedrud sai oma kereraskusega peaaegu sirgeks suruda - seega suht vedel. Ehk on keegi kuulnud, et ka möne teise masina vedrud sobivad ehk mossele?

Kui auto jäigemaks teha siis juhitavuse omadused halvenevad märgatavalt, samuti on sellisel juhul auto taguots kõrgemal. Mosse kandevõime peaks olema 350 kg. Saan aru, et autost tuleb ikka stiilipill, mitte tööloom.
Uusi mosse vedrupakke olen müügis näinud ning äärmisel juhul võid ju lisalehti vahele panna.



Vasta
#24

marauder Kirjutas:Kas keegi oskab tarka nõu anda kuidas tagumine ots jäigemaks saada.
Mis on su eesmärk?
Jäigemaks saad siis, kui paned puupakud läbilöögi pukside asemele. Toungue
Kui sul on vaja natuke tagaosa tõsta, siis pane iga vedrulehe otsa vahele transportöörlindi tükk. Vedru muutub ka elastsemaks, kuna kaob ära lehtede vaheline höördumine. Lehed liiguvad omavahel transportöörlinti paenutades. Olen ka kasutanud 4xGaz 53 abivedru toe kummipatja.
Kui tahad kandevõimet suurendada, siis pane lehti juurde. Kandevõime suurendamiseks on ka muid lahendusi, endise lehtede arvuga.
Uut pakki pole nagu küll mõtet osta - aasta pärast on seegi vana.
Vasta
#25

Taguotsa uppi ajada ei tahaks, aga praegu pannes möned halud puud kasti, on rattad koopas juba...minu arust veidi liiga pehmeke. Päris kivikõvaks ikka polnud plaanis ajada. Praegused vedruotsad olid ikka päris öhukesed, vaatan ehk doonoril korralikumad all...
Vasta
#26

Doonoril on pehmem vedrupakk.
Vasta
#27

Mul üks pirukadoonor kah Smile
Vasta
#28

Täna sai veidi survekaga pestud. Oskab keegi soovitada vahendit, millega see passsk ja öli asjade pealt kätte saada?

Peale paagi puhastust sain ka teada miks paak täiesti kuiv oli. Pöhjas päris mitu auku ning seal on ka neid juba kinni tinutatud. Seega uut paaki vaja.
Vedrupakke samuti vaja, doonoril ka kulunud.
Vasta
#29

Siim007 Kirjutas:Kui auto jäigemaks teha siis juhitavuse omadused halvenevad märgatavalt, samuti on sellisel juhul auto taguots kõrgemal.

Aaa miks, kas auto madal ja jäik ei saagi olla, ja juhitavus muutub ikka paremaks... Või olen midagi valesti aru saanud???
Vasta
#30

Sõltub ju autost. Madaluse koha pealt niipalju, et mosse näeb visuaalselt vaadates kõrge tagumikuga, vähemalt minu arvates, kole välja.
Tühjalt sõites on mosse taguosa küllalt kerge ja kui see veel jäigaks ka teha, sõltub muidugi kui palju, siis võib arvata, et taguots hakkab hüppama. Ehk siis kannatab sõidumugavus.
Aga jah ralliautod ju madalad ja jäigad. Kui mossest rallikat teha siis võiks kuhugi ka antitiiva panna, surub ju autot maadligi.



Vasta
#31

Madalaks teeks küll kui oleks keerdvedrud, siis saaks kompunnida nii, et ei kannataks kandevõime. Praegu aga madalaks ei tee, vaid otsiks uue vöi korraliku vana vedrupakid ja uued amordid.
Vasta
#32

Siim007 Kirjutas:Aga jah ralliautod ju madalad ja jäigad.

Madalad on nad heal juhul asfaldiseades...
Vasta
#33

Ju ta rinka rallikaid mötles.
Vasta
#34

voh paigutasin ja vaatasin oma roumsid metsa all üle ja avastasin sealt täiesti korraliku mastiksiga kaetud piruka paagi. Seega paak olemas, öhtul kontrollin üle veel ega auke ei ole.

Siis on mul veel kaubik nimega Datsun E20, selle vedrupakid on kenad jämedad ja korralikud, otste vahe ka sarnane esijalgu. Aga nad on sirgemad. See, et kuidas mossele jääb, vist selgub katse-eksitus meetodil?
Vasta
#35

rahvaralli-mossedel on lehtvedrudele mingid klambrid ise valmistatud, kaks klambrit lehepaki jaoks. pidi jäigemaks tegema ja ei ole nii vedel see taguots.
Vasta
#36

marauder Kirjutas:Ju ta rinka rallikaid mötles.

Jaa-jaa, näikse, et jääb ikka külge lõpuks, kui igal õhtul telekas vormelitega "rallit" sõidetakse Toungue
Vasta
#37

Niisiis täna kaotasin iluvõrelt märgi ära. Suht mõtetu asi, aga tahtsin ära teha. Pole kunagi sellist tööd teinud, ise arvan, et tuli päris hästi välja.

Algul võre selline
[Pilt: normal_v%F6re%20002.jpg]

Siis lõikasin märgi all olevad "trellid" ära, kuna märgi all oli süvendatud koht.
[Pilt: normal_v%F6re%20001.jpg]

Võtsin doonorvõrelt vajaliku jupi.
[Pilt: normal_v%F6re%20003.jpg]

Keevitasin uue jupi külge, pole ammu keevitanud, tuli päris kole :lol:
Vahepeal oli aga juba nii kaugel.
[Pilt: normal_v%F6re%20004.jpg]

Ja hetke lõpptulemus selline. Vajab veel natuke keevitusega auke täita, ja siis kogu vöre liivapritsi alla. Pahtlit ei tahaks kasutada.
[Pilt: normal_v%F6re%20005.jpg]
Vasta
#38

Täna sai kõva keretööde tegijat mängitud.
Rubriik enne ja pärast

Taga"stange" auk oli siin ennem ja pärast enam pole auku

[Pilt: normal_moska%20001.jpg][Pilt: normal_moska%20008.jpg]

Rattakoopas eespool olid augud
[Pilt: normal_moska%20002.jpg][Pilt: normal_moska%20009.jpg]

Ning taga pool selline augu poiss. Siin ei olnud eriti mugav keevitada ja seega sai suht kole ömblus. Aga savi, nagunii tuleb mastiks jne peale
[Pilt: normal_moska%20011.jpg][Pilt: normal_moska%20014.jpg]

Siis sai tagumine vasak nurk puhtaks lastud, värvi all ikka päris palju rooste allikaid vms. Mis nendega peale hakata?
[Pilt: normal_moska%20017.jpg][Pilt: normal_moska%20020.jpg]

Eile õhtul mökerdasin paagi Dinitroli mastiksiga üle ja lasin tagasillale kihi värvi selga.
[Pilt: normal_moska%20003.jpg][Pilt: normal_moska%20004.jpg]
Vasta
#39

Selle aiste vahele sobiks ideaalselt mingi v6 mootor näiteks scorpa/sierra v6 2,4-2,9. Sesuhtes, stiilne vanakooli lai velg taha, matt värv kroom detailidBig Grin
Vasta
#40

vb möni teine mosse, sellel kena kap remonditud mootor vahel ja las olla. Mul uus mosse silmapiiril Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne