Postitused: 85
Teemad: 3
Liitus: May 2008
Maine:
0
oled sa proovinud vanemate toyota, mazda, hyundai siduri silindreid. on ikka suht pisikesed. läbimõõt alla 5 cm ja pikkus alla15 cm (nii silma järgi) vast mahub ära ja reagerib ikke tõugates.
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Postitused: 3,144
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Peast ei ütle, aga ühe auto all olen kindlalt näinud analoogset juhust, kus koda vastu põhja ja seal liigutas silinder käppa üle kangiõla.
Postitused: 251
Teemad: 49
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Kuna riiulist oli võtta ühe vana Datsunilise siduri töösilinder siis mõõdud järgmised: pikkus 10 cm pluss varras veel 5 cm. Läbimõõt 3 cm. Kolvi töökäik u.5 cm.Seda ikka tõukamise suunas. Ei pea ka seda romulast otsima vaid ladu 24 pakub neid ka uuest peast. Hinnaks mingi 100 eegu kanti.
Tekib aga küsimus miks sellist ümberehitust üldse vaja on. Kas trossi purunemise tulemusena ei leia uut? Õlile ehitamine eeldab ka seda et pedaali juurde tuleb installida peapump.
Terv.Jaanus
Postitused: 3,144
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Eks see töösiliner oli täiesti tavaline, vaid see kangikene, mis koja külge toetus oli eripärane. kui leida koht, kuhu kinnitada, ei tohiks osavatele kätele miskit võimatut olla.
Mina asendaks trossi... Lihtne ja labane. Neid trosse ka igas pikkuses ja tegumoes.
Postitused: 21
Teemad: 6
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
olen ka ise tõmbele töötavat sidurit otsinud, a pole leidnud. A anna selle CNC firma link? Tunneks ka huvi.
Postitused: 3,144
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Vaatasin just Eesti rahvabussi Isuzu Turquise alla ja oh imet, seal sidurisilinder suunaga eest taha, lükkama pandud. lihtsalt käpp-hoob 180 kraadi keeratud ja uus kronstein.
lihtne...?