Pannonia T5 1964
#1

Tervitused!

Otsustasin siis teha teema, kus tutvustan oma väikest projektikest.
Sai ostetud endale pannonia T5, mis on siis aastast 1964. Esmapilgul tundub asi üsna jube olevat, kuid eks üritan ikka talle hääled sisse ajada.
Ostetud sai tema vanema mehe käest, kes sellega oli 13 aastat sõitnud. Varsti lähen ta juurest uuesti läbi, ning siis peaks ka loodetavasti ülejäänud jupid kätte saama, mis hetkel puudu.
Plaanid oleks vast sellised siis:
1) Ratas enamvähem kokku ja siis käima, et veenduda mootori korrasolekus.
2) Ratas täiesti juppideks laiali võtta.
3) Raam ning paljud muud jupid liivapritsi.
4) Siis hakkavad pihta värvi tööd jne.
Ühesõnaga projekti hakkan tegema tasa ja targu, nagu öeldakse.Wink

Pilte siis praegusest seisust:
[Pilt: 040708037gv3.jpg]
[Pilt: 040708053cl1.jpg]
[Pilt: 040708040be2.jpg]

Lisaks sain 3 nostalgilist kiivritBig Grin
[Pilt: 040708057vh5.jpg]

Praeguseks on rattal kõik poldid ja mutrid würth rooste"vussuga" kokku tehtud.
Kõik soovitused ja kommentaarid on oodatud!Toungue

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#2

Pann on vinge masin. Edu sulle sellega! Kui mõnda juppi vaja läheb, siis saada PT, mõned kastid mul on nendega täidetud. Smile

Sul raamil on tore sang vist juurde ehitatud. Minu T5'l see igaljuhul puudub. Hea asi härja sikutamisel aga kui originaaliks üritad teha, siis saad vist vasta näppe.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#3

Tänud! Minu suurimaks sooviks olekski masin saada originaaliks, kuid eks sellega tuleb enne ikka kõvasti vaeva veel näha.Smile Kui aus olla, ega ma seda sanga polegi enne nii tähele pannud.Big Grin

Tänasega sai siis veel tehtud uued kummi puksid tagarattale, siis veel teine kumm ajutiselt peale pandud, et saaks ratta külge panna, ning sai ka veel esirattale õhk sisse löödud ja kusjuures on siiamaani täis.
Homme läheb hammasratta külge panemiseks ja siis ehk tagaratas alla.

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#4

Tere

Ära sanga eemaldamisega kiirusta, kuna see on ikkagi tehasest sinna külge pandud ja täiesti originaalne detail. Edu ratta taastamisel.

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#5

tere edu ehitamisel! tegelt se sang käib soolo masinal ainult ja nendel masinatel millel seda pole on origenaalis korviga ettenähtud. tean seda sest mul endal on soolo kui ka korviga pannonia t5 olemas.se sang on jalale tõmbamiseks.
Vasta
#6

vaadates oma raame, tundub et T1 pole seda sanga ja T5-l on. T1 on olnud kogu aeg soolona ja T5 korviga. nii et mine võta kinni.
Vasta
#7

Suutsin jälle jama kokku ajada. Smile
Vasta
#8

Tänud igatahes.Smile

Tehtud siis niipalju, et sai tagaratas alla pandud ning nüüd peab külge panema veel karburaatori ning keti ja veel ka süütemängu. Ülejäänu peab minema küsima eelmise omaniku käest, kas ta sai need paagid ja asjad üles otsitud, siis saab ehk masinaga esimest paukugi teha.

Küsimus, et kas keegi oskab umbes pakkuda, palju läheb maksma summutite ja lenksu kroomimine?

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#9

Lihtsam ning väga võimalik, et ka odavam on uued osta!
Vasta
#10

rulli Kirjutas:vaadates oma raame, tundub et T1 pole seda sanga ja T5-l on. T1 on olnud kogu aeg soolona ja T5 korviga. nii et mine võta kinni.

Duna OK3 külgkorvi tootmine hakkas hiljem kui TLF/T1 väljatöötamine. Sellest ka erinevused korvi kinnitustes. TLF/T1-l kinnitub korv klambritega, T5 omab juba tehasest külge keevitatud külgkorvikinnitusi.

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne