M 400/401 hind?
#1

Palju võib maksta kere millel uksed,klaasid,laepolster,istmed küljes?Paar pilti ka: http://fotoalbum.ee/photos/SmVarblane/23018575 hetkel masin suvaliselt mingi värviga üle võõbatud,et rooste ei läheks ja läbiv rooste on ainult esimese aknaposti juures mida pole raske korda teha.Masinal all 2140 sild ees ja taga408/412 sild.Ostsin,et ise korda teha aga lada mootor ei taha kuidagi sinna vahele mahtuda kuna esisilla tala tuli lõigata ja genekat ei saanud liigutada mille tulemusena rihm ei jäänud pingule ja õlifilter oli kah tala juures niimoodi,et kui õlivahetust teha tahad siis pead mootorit kergitama.Muidu ise panin korra 1600 lada mootori ja kasti vahele(kardaan oli eelmise omaniku poolt tehtud nii,et esimene osa oli lada oma ja tagumine mosu oma) ja proovisin isegi sõita mis oli muidugi omamoodi elamus.ToungueDokud kah puuduvad mis muidugi pole suur probleem kuna saab alati uuesti arvele võtta.Keegi kunagi rääkis siin midagi,et ennem mossele lada mootor vahele pandud aga kuidas lahendada esisillatala ja karteri konflikti ning siis õlifiltri ja geneka teemat?Ei teagi hetkel kas maha müüa või ise kunagi tegema hakata.Wink
Vasta
#2

Kui sellisele autole on ümberehitusluba, siis maksab piisavalt palju.
Sigla mootoriga saaks vanast mossest paraja HOT RODi.

Aga kui masinal luba ei ole, siis selliselt ära rikutud kerel on vaid vanaraua hind. kahjuks.
Vasta
#3

kavalpea Kirjutas:Kui sellisele autole on ümberehitusluba, siis maksab piisavalt palju.
Sigla mootoriga saaks vanast mossest paraja HOT RODi.

Aga kui masinal luba ei ole, siis selliselt ära rikutud kerel on vaid vanaraua hind. kahjuks.

Esisillatala ringilõikamine/ümberkeevitamine on muu kere (salongi põhjaosa piirkonna) taastamise kõrval üsna kökimöki. Kui nimetet kere põhjaosa (lävekarbid, pikitalad, põhjaplekk jms) on piisavalt tugev ja hea, st ei vaja suuremaid keevitusi/parandusi, siis on sel kerel ikka suurem kui vanarauaväärtus.

Olles veidi Pobi põhja ääri jms ehitanud, tean ma, kui mahukas töö on põhja keerukate konstruktsioonide valmistamine/taastamine. Ja nii vanadel autodel on VÄGA paljudel just kere põhjaosa üsna nutune...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Kere on sellel masinal väga tip top kuna karpideks on kunagi keevitatud paksud karprauad ja põhjas pole ühtegi auku va muidugi ära lõigatud käigukastipealne osa mis kitsaks jäi lada käigukastile ja siis eelpool mainitud aknaposti natuke parandada.Esimene poolraam kah täitsa korralik ja roostevaba.Uksi loomulikult tuleks regullida paremini käima ja lada uksetihendid on lisatud,et tihedam ikka oleks.Salongipõrandal võib isegi originaal tehase värv olla!
Vasta
#5

Varblane Kirjutas:kuna karpideks on kunagi keevitatud paksud karprauad ja

Ehk siis, algupärased profiilid ja konstruktsioonid on p..sse keeratud....

loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne