Daihatsu Hijet
#1

Sai siis selline pisike punn 12 õlle eest naabrimehe juurest ära viidud. Rattad all 12" ja mootor on 0,9l 3-silindriline. Oli teine paar aastat lihtsalt seisnud, viimase aasta lageda taeva all. Aga õlid-vedelikud olid ilusasti sees, paagis veel 20 liitrit bensiinigi. Ajasin käima ja töötab väga ilusasti.

Aga jama on see, et dokumente pole. Kas keegi teab, kust saaks sellisele dokumente, kasvõi koos mingi kerega? Dokid on sellel ammuilma kadunud, üle-eelmisel omanikul oli selline suzuki, kruvis sellele suzuki kirjaga võre ja numbrid ette ja nii ta vaheldumisi sõitis.

Raam muidu heas korras, piduriklotsid on uued ja kõik elektrividinad töötavad ka, isegi raadio sees. Sidur ainult libiseb ja rooliotsad on läbi. Kui kellelgi vedeleb sellise juppe, siis võiks teada anda.

Panen siis ühe pildikese ka
   
Vasta
#2

Kui ARKis arvel siis saab ju uued dokumendid üsna lihtsalt?!
Vasta
#3

Käisin selle tee juba Taunusega läbi, ei saa ARK-ist midagi, sest mul pole ühtki dokumenti, mis tõestaks, et see mulle kuulub.
Vasta
#4

Aga kas see pole variant, et naabrimees läheb küsib uued dokustaadid ja pärast seda vormistate ostu-müügi? Või ei ole see mingil põhjusel võimalik?
Vasta
#5

See, kes selle aparaadi juba enne naabrimeest endale soetas (u. 15 a. tagasi), sai ilma dokumentideta ja jälgi pole kusagilt ajada. Selliseid väikeseid autosi pole just kuigi palju, võib-olla teab keegi siit midagi selle mineviku kohta? See muidugi aastaid Suzuki pähe sõitnud...
Vasta
#6

Proovisin üle pika aja teist käivitada ja tuli välja, et starter on õhtal. Juba ennem andis tunda, et veab kuidagi vaevaliselt. Kiskusin maha ja avastasin, et esimene puks on omadega läbi. Naabrimehe jutu järgi oli tal ka sama jama, starteri otsavõll oli siis puksi ava ka juba ära söönud. Siis aretati sinna mingi suvaline puks.Nüüd on puks jälle lapergune ja uus puks ei kesta kuigi kaua. Ehk kellelgi vedeleb mingi Daihatsu või Suzuki 3-silindrilise starter, millest saaks midagi kokku aretada? Püüan nädalavahetusel sellest pilti ka teha ja mõned mõõdud siia panna. Endiselt otsin dokumente ka Smile
Vasta
#7

Soetasin nüüd kastikale ATV rehvid. Ette 25 x 8 R12 ja taha 25 x 10 R12. Tagumiste rehvide alla sättimiseks tuleb veljed laiemaks keevitada, esimesed mahuvad ilusti originaalidele.
Mõni pilt ka, et kuidas jääb:
   
   
   
Vasta
#8

Nüüd sai siis 2 roostekäkki laiemaks tehtud. Hetkel seisavad roostesurma all ja homme loodan ära kruntida.
   

Siin üks võrdlus enne ja pärast vahel:
   
Vasta
#9

Tegin 3" lift kiti ja kruvisin koos ATV ratastega Daihatsule alla. Vaja veel esirataste külgkalded ja kokkujooks paika ajada. Mõne parema ilmaga lasen veljed ka liivapritsiga üle ja värvin korralikult ära. praegu ainult krundi all.

   
   
   
   
   
   

Ka õnnestus gaasi ja siduri trossid ära sulatada. Pika seismise käigus oli mootori ja kere vaheline ühendus kadunud ning käivitamise hetkel läksid korra punaseks. Vahetasin ka need välja. Sidur käib nüüd hoopis kergemini, paistab et see oli juba ennegi kuuma saanud. Vist ei olnudki siis niiväga starteri viga see loid mootori ringiketramine. Vähemalt on nüüd starteil uued puksid sees.

Kõik kummist voolikud on nii praguliseks muutunud. Eile vahetasin soojendusradika voolikud ära, üks oli juba lekkima hakanud ja tosool oli välja voolanud. Järgmisena lähevad 1 radiaatori lõdvik ja pidurivedeliku pealevoolu voolikud vahetusse. Siis peaks aiakäru juba enam-vähem olema. Smile Libisev sidur parandas ennast ka ise ära, arvan et trossi viga oligi, ei läinud lõpuni tagasi.

Proovisin ka põllupeal natuke sõita. Jõudu paistab jaguvat.
Sellega seal kihutama ei hakka, jääb rohkem rahuliku sõidu jaoks ja niisama majapidamisautoks.

Ka kraavikallas ei olnud takistuseks:
   
   
Vasta
#10

[/align]Nädalavahetusel sättisin kokkujooksu ja külgkalded paika, nüüd jaksab üle teise käigu ka minna. Õhutasin ka pidurid ja tõmbasin voolikud kinni. Võib öelda, et valmis Big Grin Mõni kummivoolik tahab veel vahetust. Suurest seismisest need nii praguliseks läinud.

Aastaid seisnud bensiin (2 neist ilma korgita paagis) sai ka lõpuks otsa, nüüd käivitub külmalt kohe matsust. Enne tuli ikka eetriga kaasa aidata. Rasked ajad, ei raatsinud vana bensiini niisama maha lasta.

Daihatsul on nüüd kõrgust sama palju kui "päris" maasturil:
   
Vasta
#11

Kõvasti edu Toungue
Mõnus väike kastikas,atv rattad teevad sportlikumaks.
Vasta
#12

Praeguseks on 30t mulda, 4t killlustiku, paar tonni paekivi ja mõnisada kilo rauda ühest kohast teise liigutatud ja liigub ikka veel. Smile Endiselt käib võitlus pragunevate voolikutega, nädal tagasi vahetasin paagist tuleva voolikujupi ära. Ega neid polegi enam palju jäänud. Eile tegin ka ühe pikema põllusõidu, aga kippub kergeks jääma. 50-ga sõites sai peale igat lohku rattad õhku. Aga lõbus oli, põrkas nagu kummipall. Big Grin

Üks pilt ka:
   
Vasta
#13

Väga lahe kastikas. Mind paneb imestama miks ei ole roostet piltidel näha . Kas äkki tsingitud?
Vasta
#14

(15-08-2010, 10:53 AM)Ranno Kirjutas:  Väga lahe kastikas. Mind paneb imestama miks ei ole roostet piltidel näha . Kas äkki tsingitud?

Ma ei tea, ega jaapanlane vist 88. veel ei tsikninud.

Eks seda pindmist roostet ole ka ikka siin-seal, põhiliselt kabiini ja kasti põhi. Aga vähe on seda sellepärast, et see pole Eesti pinnal kunagi soola saanud ja enamuse ajast (viimased 15 aastat) on see lihtsalt kuuriall seisnud. Sildadel, vedrudel ja mootoril on veel tehase kleepekadki küljes.
Vasta
#15

Leidsin kodust ühe traktori tagaratta ümber käiva lumeketi. Lõikasin selle pooleks ja panin kastika ratatele. Nüüd on nii, et kui kinni jääb, siis ikka jääb. Põlvini kinnitallatud lumes sõidab täitsa edukalt. Aga kuna lumi nii äkki maha tuli, siis sel talvel sahka ette ei jõu teha. Ehk järgmiseks talveks. Suvel on plaanis kast ka kallutama panna.

Mõned pildid talvekonditsioonist:
   
   
Vasta
#16

Panin pärast mõnekuulist seismist pilli uuesti käima ja üllatuseks ei vajanud isegi aku laadimist.
Eile helistati, et kratid kallal käinud. Süüteluku alt kate puruks tõmmatud ja juhtmetest käima püütud panna. Mul aga massilüliti sellisteks puhkudeks peidukohas. Seega ei saadud jagu. Muidugi paneb imestama, et küll oli ikka julgust praktiliselt keset hoovi seisva sõiduki kallale tulla. Esimesel käivituskatsel oleks kuulda olnud. Rohkem kahjusi peale katte pole, sest uksed olid lukust lahti ja sees vaid 1 kruvikeeraja.
Vasta
#17

Kastikas jäi sügisest seisma sest niigi viimasel veerandil olev starter andis lõplikult otsad. Nüüd sain aga imedepoest Kuusakoskist täiesti korraliku starteri, lisaks veel originaal bensupumba, minu omal muidu siguli oma. Ja jagaja, mis mul jällegi päris otsas. Veekindluse on see ammu kaotanud ja vahest lombist läbi sõites suri välja. Toodi siis terve Daihatsu buss sinna, aga rohkemat ei õnnestunud saada, läks juba kuhja otsa.

Panen siis ühe pildi ka, kus uus ja vana kõrvuti on. Omavahel segi neid ajada just ei anna. Smile

   
Vasta
#18

Väga lahe elukas, 10 punkti masinale ja omanikule...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#19

Kastikas on suvi otsa pea iga päev ustavaks abiliseks olnud. Ainult iga kord, kui kastist mulda vms. maha viskan, mõtlen et peaks kallutavaks tegema. Plaanis veel ette ka laiad rattad panna ja kevadeks niiduk.

2 aasta läbisõit täpselt 100 km. Karbuss on ka viimasel ajal väsinud. Kord ei saa piisavalt kätte, kord ujutab üle. Lekib ka kusagilt kiirenduspumba vahelt.

2 pilti ka:
   
   

3D modeleerimine.
Vasta
#20

Erikuradilahe putukasCool

Mida see "liftkit" sisaldas? Kangemaid verdusid?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne