pobedale V8
#1

mis mootor oleks pobedale võimalik panna, mõni v8, nii et võimalikult vähe peaks ümber tegema
Vasta
#2

Mis v8 jutt käib? gaz53 ja gaz 13 mootori paneku võib kohe maha matta ise asi mingi ameerika mootor siis veel ja siis kindlasti ka automaatkast.Pealegi on sul juba pobeeda täisraamile pandud?Ilma lihtsalt v8 vääne keerab kandevkere lõpuks kõveraks.ARKis on kah tükk tegemis selline õudus arvele saada.Palju eelarve kah on?Alla 50 000 tuhhi võid näppu imeda!Sellest asjast igal pool foorumitest ennem kah räägitud ei ole sa esimene unest ärganud kes sellise jama teha tahab.Sinu asemel ostaksin kohe juba mingi ameeriklase kui raha palju ja kui pole siis mis viga pobi,vana ja uue volga mootoril on?Kõige vähem ringitegemis on siis kui paned pobile konksu taha ja järelkärusse v8 siis pole mingit ümbertegemist ja ARK kah ei pahanda!
Vasta
#3

Varblane, palun natuke austust ja tolerantsi uue kasutajasuhtes.
Ütleme talle lihtsalt nii: Ei ole võimalik väheste ümbertegemistega.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#4

Mati Leivategija töö:

[Pilt: Pobi.jpg]

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#5

äkki oleks mõislikum miski, juba v8 mootorit omava sõiduki külge aretada pobeda plekid
Vasta
#6

Tambets Kirjutas:Varblane, palun natuke austust ja tolerantsi uue kasutajasuhtes.
Ütleme talle lihtsalt nii: Ei ole võimalik väheste ümbertegemistega.
Tambets sul täiesti õigus!Vabandan kasutaja pobeda ees,et kohe kõrri kargasin,ilma tõsisemate ümberehitusteta tõesti pole võimalik sellist asja teostada.Ega ma ise kah enda volga kapotialt v8 ära ei ütleks aga tegemis selle asja kallal lihtsalt nii palju ja pärast ikkagi ei ole loodetud tulemust saadud.Pärast jama kui suurem hunnik raha tuulde loobitud ja järeldusele jõutud,et kogu tegemine oli tühja.Pobist/Volgast never ever ei ehita mingit USA tüüpi pilli.
Vasta
#7

autorestauraator Kirjutas:Mati Leivategija töö:

[Pilt: Pobi.jpg]

Leivategija masinad on kõik välismaa auto põhjade peale ehitatud:

Valge Volga - Senatori põhjal.
Must Volga - Senatori põhjal.
Must Pobeda - BMW põhjal.
Lilla Pobeda - Audi põhjal.
Kupee Volga - BMW põhjal.
Pikendatud Moskvits - Ford Taunuse põhjal.
Lilla lahtine ZAZ - VW Polo põhjal.
Vasta
#8

kas pobi mootorit mingitmoodi võimsamaks teha saab
Vasta
#9

pobeda Kirjutas:kas pobi mootorit mingitmoodi võimsamaks teha saab

Ei tasu ära see asi kui võimsamat pilli tahad siis pane gaz 21 mootor ja sillad.Aga kui sul hetkel originaal masin siis seda pole küll mõtet ära rikkuda mingi muu tehnikaga.Kas originaal mootor töötab?Kuidas käigukasti olukord on?Ehk näitad masinast paari pilti?Ehk teed liikmete autode alla enda masinast teema?
Vasta
#10

endal 2 mootorit ühel kap.remont tehtud teisel kolm korda õli vahetatud.käigukast korras
masin elas 10 aastat tagasi üle tulekahju, garaaz läks põlema, mõned jupid põlesid ära poritiivad ja gardaan muidu pobi ise kahjustusi ei saanud
mootori juppe on veel ühe mootori jagu tutikas esisild on ka
pildid panen mõni teine kord.
Vasta
#11

a ja kui keegi on huvitatud gaz 21 plastikust poritiivad vahetada pobi vidinate vastu.
Vasta
#12

pobeda Kirjutas:kas pobi mootorit mingitmoodi võimsamaks teha saab

Oh, saab ikka, aga sellega on ka pikem ja keerulisem lugu.

Kui jätta vana plokk, siis on peamiselt järgmised võimalused.

Esimene võimalus on panna K-22 derivaadi asemel mingi teine karburaator. Nt miski uuema Volga oma või hoopiski Lääne liikuri oma (nt miski Weber). Siis saab põhimõtteliselt teha silindrid jämedamaks, pannes sisse suuremad hülsid ja kolvid, aga see on suur töö. On Gorki tehaski seda tükki teinud - esimese põlvkonna GAZ-21-d vurasid sealt välja 88 mm läbimõõduga silindritega külgklappmootoritega (Pobi mõõt 82), mis väljast oli "peaaegu" Pobi mootor.

Need võtted aitavad võimsuses aga... mitte lõppkiiruses. Suure pöördega ajab sel mootoril üsna kergelt väljalaskeklapid "kohviks", vahel ka saaled kuivale. St kui tahad seda mootorid suure pöördega ekspluateerida, tuleb kindlasti vahetada algsed väljalaskeklapid kuumakandlamate vastu. Lisaks soovitan lugeda üht venekeelset saalede juttu, mis hiljuti foorumisse postitati... Veidi aitab kiiruses ka kiirem (nt Volga) tagasild, aga vaid veidi...

Ja lõpuks - kui paned Pobile algse 50/52/55 hobuse asemele nt 70 kapoti alla, tuleb hakata ümber ehitama ka ülejäänud auto käiguosa, mis ei ole sellisele võimsusele arvestatud. Nt sidur ei pruugi vastu pidada, pidurid tuleks ümber teha (igal juhul kahe töösilindri peale), pikk kardaan tuleks asendada vahepukiga kardaaniga jms.

Mina eelistaksin Pobit tehasekonditsioonis.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#13

suured tänud kasutaja valdo sain hulga targemaks
Vasta
#14

Tere,
Eelkirjutajate mõtteid lugedes meenus, et mul just 2,5 kuu eest sõitis sõbral abikaasa Trt-Tln maanteel täiskiirusel põdrale otsa. Tulemuseks oli kraavis põder ja (ilma katuse ja esikapotita) 5ne BMW (peaks olema 200 kW), ent õnneks täiesti terved reisijad.
Kuna ülejäänud masin peaks endises komplektsuses seisma hetkel presendi all, ent täiesti töötavana, siis viitan, et foorumlasel 'pobeda'l on täiesti reaalne variant kaaluda kas mitte M.Leivategija vägitükki korrata sel viisil. Rolleyes
Nii et kui huvi tekib, annan hea meelega kontakti, omanik just kaalubki Emexi/Kuuskoski poole veeremist.
K

pobeda Kirjutas:suured tänud kasutaja valdo sain hulga targemaks
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne