K-750 taastamine
#1

Sai siis kevadel muretsetud endale komplektne ja söidukorras vanem K-750 aastast 1960. Ostes oli ratas töökorras, käima läks hästi ja töötas ilusti. Seda kui korras käimakast on ei tea sest söitu pole sellega teinud kuna puudus aku ja relee ei laadinud. Eile sai ratas lahti lammutatud ja hetkel ootavad jupid vastavalt vajadusele liivapritsi, klaaskuulpritsi ja kroomimist.
Plaanis siis ratas taastada vöimalikult originaali lähedaseks ja taotleda musta numbrit. Sellega kaasneb ka küsimus mis värvi ratas värvida? Olen palju mötelnud aga selgusele pole saanud. Must on ilus küll aga samas juba üsna tavaline. Äkki on kellelgi pilte erinevatest originaalvärvi ratastest? Ja siis oleks vaja veel K-750 varuosade kataloogi. Ehk on kellelgi pakkuda?

Pilte rattast: http://www.album.ee/album/30024154/50117490

K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Vasta
#2

Eks neid teemasid siin leidub piisavalt, otsing abiks. Mis mark reg.tunnistusel kirjas on? Antud hetkel on erinevatest "emmilistest" kokku pandud. Aga jõudu ja kannatlikkust igatahes!

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#3

Passis on K-750. Paak on Dnepri oma. Jutte uskudes oli ühe aasta suuremat sorti puu ratta peale kukkunud ja originaal paagi ja töukeleevendi nuppu puruks löönud. Nii pandigi peale Depri paak ja veekraani nupp.

K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Vasta
#4

Valesid juppe on muidugi palju - esikahvel, esituli, esiporikas, paak, sil. pead ja kindlasti veel aga edu taastamisel. Kataloog täitsa olemas ja see ka siin skännituna raamatukogu all olemas aga kui originaali tahad lapata siis võta ühendust.

militaarmootorrattur
Vasta
#5

zyndapp666 Kirjutas:Valesid juppe on muidugi palju - esikahvel, esituli, esiporikas, paak, sil. pead ja kindlasti veel aga edu taastamisel. Kataloog täitsa olemas ja see ka siin skännituna raamatukogu all olemas aga kui originaali tahad lapata siis võta ühendust.

Mille poolest on valed esikahvel,tuli,porikas ? Ei usu,et nüüd kõik K-750 ainult liigend-esihargiga ja nokata tulega tulid.Kui muidugi raamatu kohapealt vaadata mis raamatukogu all üles pandud siis ei vaidle millegi poolest vastu.
Vasta
#6

Easyriders Kirjutas:
zyndapp666 Kirjutas:Valesid juppe on muidugi palju - esikahvel, esituli, esiporikas, paak, sil. pead ja kindlasti veel aga edu taastamisel. Kataloog täitsa olemas ja see ka siin skännituna raamatukogu all olemas aga kui originaali tahad lapata siis võta ühendust.

Mille poolest on valed esikahvel,tuli,porikas ? Ei usu,et nüüd kõik K-750 ainult liigend-esihargiga ja nokata tulega tulid.Kui muidugi raamatu kohapealt vaadata mis raamatukogu all üles pandud siis ei vaidle millegi poolest vastu.

No kui teemaalgataja taastab mootorratast K-750 aastast 1960 siis pole ju raske kasvõi alloleva pildi põhjal öelda et eelpoolnimetatud jupid valed on või kuidas...?

[Pilt: k7501959oh0.jpg]

militaarmootorrattur
Vasta
#7

jou, ma oleks huvitatud sellest rohelise külgkorvi porilauast. minu r-71 peaks olema sedatüüpi porikas kuid on asendatud ümara poritiivaga ja tuli pole ka õige.
ega sul ei ole pilti kus oleks parimini väljaloetav kuida on kinnitatud külgkorvi tuuleklaas, kunagi sai põlvast osetud kuid puudus paigaldus instruksioon ja siis saigi niiõelda suvalt kinnitatud.
Vasta
#8

Näiteks minu k-750 aastast 61 oli orginaalis tumesinine,liigendhargiga ja nokata tuli.Samas ei usu hästi,et tollal toodeti ühte marki ratast mitmes eri varjandis korraga.
Vasta
#9

Selle ratta taastamine lõppes kurvalt. Olude sunnil (ruumi ja aja puuduse tõttu) tuli poolik projekt maha müüa. Sad

K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne