Postitused: 131
Teemad: 77
Liitus: May 2004
Maine:
2
Tere, kuna plaan võrri võidusõidus osalema hakata, siis pakub huvi kumb mootor on töökindlam?
Kas hiinakatel juba kontaktivaba süüde`?
Aitäh,
Sm Simson
Postitused: 3,170
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
153
Hiina mootoril on kontaktivaba süüde aga selle teostuse kvaliteet on selline, et sel puudub eelis.
Kui veab on mähis lakiga immutatud ja kestab mõne aja.
Kui aga ei vea siis on mähisetraat lahtiselt ja peale on pintsliga lakki tõmmatud ning see ei kesta kaua.
Silindritega on sama asi-kui veab püsib kroom peal ja kui ei siis jookseb laiali.
Kindlasti peab kepsu ülemise nõellaagri vahetama mingi sae oma vastu sest see läks laiali juba nädalase kasutamise peale.
Siis järgmine potentsiaalselt ohtlik asi on kepsu alumine laager, mis võib kesta aastaid aga ka üsna kohe laiali minna.
Ma juba aasta aega pole tegelenud võidusõiduga aga minu ajal trennis olid Hiinakad palju aeglasemad kui Standard klassi võrr ja seepärast ka neile eraldi klass.
Eks keegi praegu tegev sõitja ka varsti avaldab oma arvamust kindlasti.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
20-05-2015, 11:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2015, 11:45 AM ja muutjaks oli
maisalup.)
Hiinakal ja hiinakal on hinnavahe ja see toob välja ka kvaliteedi. Statsionaar mootorite puhul on ka näiteks odavamad tehtud kehvemast materjalist, kallimatel on aga paremat materjali kasutatud ja näiteks süütepoolid ja karbussid on tihti toodetud jaapanis, kuna hiinlane on aru saanud, et temal ei tule see nii hästi välja.
Samas kvaliteetsed hiina mootorid on hinna poolest samal tasemel lääne pool asetsevate tootjatega. Näiteks soodsaima 49ccm mootori saad hiinast 50eur+ transport Kvaliteetsema mootori 250eur+transport.
Vene mootorite puhul tahetakse alati head teha, kuid see kõik oleneb kuidas juhtub mootor välja tulema. Minul on silma jäänud, et vene mootoritel on paremaid ja halvemaid päevi, kuid kui oled ise tegija, siis saab vene mootorist korraliku töölooma kuna neil on materjali kvaliteet stabiilsem.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
kindlasti saab hiinaka kergema vaevaga ja vähema finantsiga jooksma , venekat tuleb rohkem ümber teha , kui tahta kümnehulgas olla .
kindlasti on hiinakal kõik need eelpool nimetatud vead , kuid pole keeruline lahtisema käega tegijal , koduste vahenditega , asja parandada .
silindri nikasiilimiseni pole veel jõutud , kuid oleks asjakohane , mõnele paremini väljakukkunud pütile kestvam ja toimivam kate selga lasta . samas paar hooaega ta kestab , kui saaks lahenduse rumal originaalõhufiltri nõue oleks päris lihtne pilli pidada .
Postitused: 219
Teemad: 54
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
hiinakas on võrrimootori kujuline asi , kuid konseptsionaalselt mitte d-mootor - puudub pöördsiibri lahendus , mis on oluline osa d-mootori geniaalsusest.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
ei tea , ei tea , kas ta ikka nii geniaalne on . pöördsiiber iseenesest on ju kena asi , eriti kena oleks kui oleks võimalik sisselaske faase sättida . D mootori puhul on asi nõnda napp , et siiski kipub nõrgim lüli olema . natuke liiga ahneks minek päädib mitmeosalise väntvõlliga . hea asja saamine on kõndimine noateral , ei pruugigi esimesel hooajal see vänt katkeda , aga kui katkeb kõigeolulisema momendil . juhuseid on ridamisi .
tõsi ta on , et hiina mootor on valmistatud küllaltki kummalistest materjalidest , kuid kui delikaatselt käsitseda , siis ennemini kipuvad raamid järgi andma , kui mootor .