huvitava mootoriga scorpio..
#1

[Pilt: 633525334724531250.jpg]

kas see ongi tehasest nii tulnud dohc moototor ja karbuss...???
väidetavalt siis 77kw(tavaline karpakas 74, tavaline pritsega 85 ja dohc pritsega 88kw)
Justkui kw peaks 6iged olema , m6lemal juhul vahe 3 kw.
aga ikkagi pole varem midagi sellist näinud.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Kõik on õige, esimesed dohc-d tehti karpaga, sierrade peal võib neid ka kohata. Kilovatte ise peast ei mäleta.

Aia Racing
Vasta
#3

Mootorite kohta saab ka sealt infotWink: http://www.sierraclub.ee/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=30

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#4

vilkar. Kirjutas:Mootorite kohta saab ka sealt infotWink: http://www.sierraclub.ee/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=30

Väike copy-paste sealt:

2.0 DOHC 8V
L-jetronic or Weber carb.


Ainus asi , mis märkasin , et peaks olema vist 16V mitte 8V

Pole midagi targemat teha
Vasta
#5

Ei peaks, sirje/scorpa mootoril ongi 8 klappi, lihtsalt nukkvölle on nalja pärast 2 pandud. Kisu kaan maha kui ei usu.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#6

badass Kirjutas:Ei peaks, sirje/scorpa mootoril ongi 8 klappi, lihtsalt nukkvölle on nalja pärast 2 pandud. Kisu kaan maha kui ei usu.


Ega neid nukke sinna ikka nalja pärast kaks ei pandud. Eks ikka selle pärast et saaks suurema läbimõõduga klappe kasutada.

Ja seda antud lehte ( http://www.sierraclub.ee/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=30 ) ei maksa ka puhta kullana võtta.

Aia Racing
Vasta
#7

Ei, ma helistasin vordi tehasesse ja nad ütlesid et ainult nalja pärast pandi, ausöna.

Krt, natuke huumorisoont peaks ikka köigil olema....

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#8

badass Kirjutas:Ei peaks, sirje/scorpa mootoril ongi 8 klappi, lihtsalt nukkvölle on nalja pärast 2 pandud. Kisu kaan maha kui ei usu.

Kas see on mingi nali v? ei usuBig GrinBig Grin
yks v6ll siis sisselaskele ja teine väljlaskele v?

edit:
vist ongi nii:[Pilt: dohc.jpg]

Pole midagi targemat teha
Vasta
#9

Killer666 Kirjutas:Kas see on mingi nali v? ei usuBig GrinBig Grin
yks v6ll siis sisselaskele ja teine väljlaskele v?
nii neid topeltvõlle jagataksegi - üks sisselaskele, teine väljalaskele. Fordil oli tõesti omapärane 2klappi/silinder DOHC.

üks vaana-vaana teema, kust saab teada, et on eri tootjate eri motodel suisa vahemikus 2..5klappi/silinder:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=3232

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#10

villu157 Kirjutas:
badass Kirjutas:Ei peaks, sirje/scorpa mootoril ongi 8 klappi, lihtsalt nukkvölle on nalja pärast 2 pandud. Kisu kaan maha kui ei usu.


Ega neid nukke sinna ikka nalja pärast kaks ei pandud. Eks ikka selle pärast et saaks suurema läbimõõduga klappe kasutada.

Ma siiski ühineks sellega, et nalja pärast, see 8v DOHC on paras naljamootor. Lihtsalt olukord Fordis oli selline, et Zetec oli neil juba kapis, aga mitte päris valmis. Rahvas aga nõudis kiviaegse OHC/Pinto asendamist millegi uuemaga. Visati siis kähku kõigest kätte juhtuvast "moodne" kahe nukaga mootor kokku, et Sierra elukaare lõpuni välja venitada.

Ma ei leidnud 8v DOHC klappide läbimõõte kuskilt, aga pakuks välja et kui need on suuremad kui 2.0 OHC-l, siis ma võin võtta garaaþinurgas konutava moto (loomulikult OHC) seest mõne kolvi ja seda ajaviiteks näksida.
Vasta
#11

No jah , kas see +3kw oli piisav p6hjus ,et uut mootorit tegema hakata, v6imsuse kasv ju täiesti tyhine..
Ilmselt oleks old odavam pintot vähe modida ja oleks ka see +3kw kätte saadud. Ilmselt siin jesperil 6igus ja kusjuures näeb see moto ilusam ka välja kui pintoSmile

Pole midagi targemat teha
Vasta
#12

Olles omal ajal nii möndagi erinevate mootoritega scorpat omanud siis vöiksin välja tuua paar vahet DOHC ja ohc vahel, omadest kogemustest.
DOHC töötab vaiksemalt kui Ohc
Dohc vötab vähem bensiini kui Och
DOHC näeb parem välja kui Och
Dohc kölab paremini kui ohc
DOHC läheb kuuma saades suht kohe p..sse, kaanetihend ja tihti ka kaan ise.
Radikakork peab kindlasti korras olema.
Seda vöimsusevahet pole mina veel tundnud, korralik ohc tirib vaat et pareminigi.

Ja löpetuseks, on see ka zetec täielik pask, ainus + argument on kütusekulu.

Ärge tundke ennast puudutatuna, tegu on minu kogemustest saadud arvamustega.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#13

Zetec E on kaugel "täielik pask" olemisest, väga hästi tehtud ja tugev mootor, ainult stock sisselase on rämps ja tuleb minema visata. Zetec SE on vaatamata nimele hoopis teist masti loom ja sellest ma midagi arvata ei oska.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne