Tõstuki spetside abi oleks vaja.
#1

Mure siis selline,et J-Jaani varjupaika toodi GAZ-53 baasil korvtõstuk http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=317 ,millel on tööorganite liigutamiseks vaid 3 kangi,mis peavad siis maha laskma käpad ja edasi masti liigutama.Eile sai siis see tõstuk ellu äratatud(alusel puudusid jagaja,karburaator ja starter),sain ühe käpa maha ja teine käpp läks küll maha,aga jäi "vedelaks"(ei olnud nagu jõudu allasurudes ja nagu kangi lahti lasid,siis tõusis kohe üles).Suurim probleem on see,et üks käpp ei tahtnud enam üldse üles tõusta ja see "vedel" käpp liikus ükskõik millist kangi liigutades ainult alla ja kui kangi lahti lasid,siis tõusis see ise üles.Kui midagi sellest segasest jutust selgusetuks jäi,siis küsige üle,püüan seletada nii hästi kui võimalik.
Vasta
#2

Selle jutu järgi paistab väga seda moodi, et viga on hüdrojagajas. Eeldatavasti on tegu pikalt seisnud isendiga ning mõni klapp võib olla kinni jäänud vms. Traktoritel aitas vahel sellest, kui jagaja pihta anda haamriga kerge tohlakas ja asi käis jälle, nagu poleks kunagi midagi viga olnud.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#3

No ,koputatud sai ikka hulgim seal ja allajäänud käpa sain üles silindri peal oleva klapi lahtikeeramisega(seisva mootoriga klappi lahti keerates "imes" silinder ennast ise sisse).
Vasta
#4

No ei ole eales lähemalt kui 10 meetrit sellist tõstukit vist näinudki, aga:
Esmalt see hüdro jagaja peksmine on üks paras rauatükika kondoomi lappimine. Alati võib appi võtta aina suurema haamri ja siis lõpuks üldse avastada, et oi noku, mis nüüd selle tulemusena juhtunud on.
Samas, selle jutujärgi võiks huvipärast ka need silindrid lahti võtta. Need vist kahepoolsed seal ikka eksole? Kui mansett auklik ja ribane, siis silinder võib liikuda ilusti ja vabalt, ka normaalse kiirusega, kuni selle hetkeni, millal vastusruve läheb nii suureks, et õli lihtsalt läbi voolab.
Mina võtaks ligi ühe "sikspäki", suurema vanni või muu nõu, kuhu lasta vana õlil voolata ning mitmed tunnid aega võiks ka paari õhtu jooksul olla. Silindrid maha, jagaja samuti. Uued mansetid -tihendid sisse. Muidugi, silindrid võivad nii vanal asjal olla seest päris vagudeks tõmmatud kõikvõimaliku pasa ja metalli poolt, mis sealt aegade jooksul läbi käinud on, aga rasket töölooma sellest ilmselt nagunii ei tule. Uus õli sisse, ja kui jumal annab, siis võiks loota, et asi toimib.
Vasta
#5

Vabandust,et märku pole andnud,aga asi juba korras.Silindrid on ühepoolse töötamisega,sisseimeb mingi vedru abil.Lammutasin silindrite ülemistes otstes olevad klapid laiali,puhastasin ja panin toimima ja hakkaski asi tööle.Käppade ülestõstmine on minuarust üks suurimaid nikastusi.Nimelt on klappide otstes keermestatud avad,kuhu keeratakse nn.liblikpeaga poldid sisse ja käpad tõusevadki üles(raamatus oli samamoodi asja kirjeldatud).Kohe sellepeale ei tulnud,sest eks seismise jooksul ole nii mõnigi spets sealt omale meelepäraseid vidinaid küljest ära keeranud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne