Postitused: 776
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
1
eelkõneleja jutt on õige, kui veneaegsed paberid on sinu nimel. Kui need on kellegi teise nimel, siis võtad lisaks paberile ja rattale ka selle teise inimese kaasa. Kui teda pole enam olemas, siis on kahju küll, sest siis enam arvele ei saa, nagu olen aru saanud (või äkki pärimisseaduse järgi pärijad saavad arvele, ei tea, pole uurinud)
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Kas eelnev omanik peab ikka kaasas olema? Ostumüügilepingust ei aita?
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 313
Teemad: 64
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Kui on vanad dokumendid alles, peaks piisama ostu-müügi lepingust. Kui ei oleks alles, siis peaks olema lisaks eelmise omaniku kirjalik seletus selle kohta kuhu dokumendid kadunud on. Registreerimiseelne ülevaatus tehakse ARKis, see on raaminumbri, aastaarvu ja muude tehn. andmete kontrollimiseks.
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
29-07-2008, 13:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2008, 13:28 PM ja muutjaks oli
error.)
Tänud sain põhilise vastatud? aga tekkis selline küsimus et varemalt on ta arvel olnud kui külgkorviga mootorratas ja kas nüüd saab arvele võtta ilma korvita või peab korv ka olema?
Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
29-07-2008, 13:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2008, 13:32 PM ja muutjaks oli
Erik.)
Saad lasta soolo rattana kirja panna. Saad ka korviga võtta ja lasta kommentaari teha, et võib sõita ilma. Pead siis arvestama, et iga järgnev ÜV pead korviga minema.
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Nonii.
Asi jälle vahepeal seisis aga nüüd on niikaugel et külgkorv vaja veel kruntida ja värvida ning kokku panna. Ja siis veel natuke nokitseda. Küsimus et kas uued piduriklotsid saab ise neetida? pean klotsid uued panema kuna vanad on kulunud. Ja kui kellelgi leiduks jawale esiklaasi originaali ja tervet, siis oleks selle ostmisest huvitatud.
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Küsimus selline siis et ega pole kellelgi pakkuda velorexi külgkorvi tulesid. Korvi tüüp on 560.
Postitused: 97
Teemad: 29
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Külgkorvi tulesid saab jawamarkt.cz lehelt. Eestist neid suht lootusetu leida, enamusel siin liikunud korvidel on ammu paigaldatud mingid muud tuled.
Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Parandage mind kui eksin, korvidega pole kokkupuuteid olnud. Kas tuled ise-enesest ei ole samad 634 suunatuledega? Klaaside värvustes on küll vahe. Üks vist kollane(punane?) ja teine valge. Aga kas tule alus ei ole mitte sama kopsik?
Postitused: 97
Teemad: 29
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Korvi tuled ei ole samad mis suunatuled. Tule korpus on plekist, taha[/i] kinnituseks keevitatud polt. Klaas ees valge, taga kollakas punane. Tuled on klaasist mitte plastikust. Klaas kinnitub tule korpuse külge kroomitud võru abil, mis lihtsalt surutakse kinni.
Pildid on olemas jawamarkt.cz lehel.
Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Postitused: 26
Teemad: 36
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
08-06-2010, 15:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2010, 17:22 PM ja muutjaks oli
mehann.)
Olen siin oma algatuslikult teinud väikest korvitulede uuringut.
Sellel vanemal korvil on klaasist tuled, ees valge ja taga oranz. Klaasid kinnitatakse tule külge kroomitud rõngaga, mis lihtsalt surutakse tulekorpuse peale. Tagumine helkur on klaasist, sama, mis vana Jawa tagumise porilaua helkur ja kinnitub samamoodi kummist tihendiga suurde avasse.
Järgmistel külgkorvi mudelitel, millel oli veel samasugune poritiib olid juba plastmassist tuleklaasid. Klaasid ise kinnitakse tule külge samuti nagu vanemalgi variandil. Helkur on juba uuem, plastikust ja kinnitub seestpolt M6 mutriga. Oman ise sellist 68 a isendit.
Hilisematel korvidel muutus poritiiva kuju, seda just tulede kohal ja tulid kasutusele uued tuled. Tuled olid plastikust klaasiga, mis on kõrgem ja kroomitud võru on laiem ning kinnitub läbi kruviga. Valged tuled on kasutusel ka uue põlvkonna korvil Velorex 562-l. Oranz tuleklaas on väga sarnane 634 suunatulele aga kas ka identne seda ma ei tea. Selliste tuledega korvi olen näinud aastaarvuga 71.
Sellisele järeldusele olen jõudnud, parandage mind, kui eksin.
Terv Mehann
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Nii nüüd järgmine probleem. Ei lae korralikult. Kui gaasi anda siis natukene laeb, seda järeldan sellest et tuled võtab siis õrnalt erksamaks. Oskab keegi soovitada et mida kontrollida?
Ja panin hetkel need tuled mis olid olemas: ette mingi vene suur latakas tuli mille vanaisa kunagi sinna pannud oli ise ja taha läks originaaltuli (natukese nokitsemise peale sain tööle).
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
tuleb vist siis elektronsüüde ikka muretseda. Siis saab muretult sõitma hakata.
Ennem loomulikult ark ja ülevaatus.
Selline küsimus ka et kas vana munakoore kiivrit võib kanda või pean ostma uue nõuetele vastava kiivri?
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Laadimine ja pinge reguleerimine on vanal JAWA-l kaks eraldi asja, tulede erksamaks muutumine (pinge tõus) ei tähenda veel aku laadimist. Iseenesest pole kontaktide puhastamises ja kontaktivahede paikaseadmises midagi keerulist, kuskil 95% juhtudest töötab relee siis ettenähtud pingepiirides. Kruvid/mutrid tuleks värviga stoperdada (nagu tehases tehtud), muidu võivad seaded vibratsiooni tõttu paigast ära nihkuda.
Teine asi veel, et ehkki rahvas nimetab kõnealust VAPE toodet lihtsustatult elektronsüüteks, on tegu generaatori (mähis, rootor, releed) ja elektronsüüte (induktiivsensor, elektrooniline süütepool) komplektiga, mille eest 3 tonni tundub suht odav. Kusjuures, süütehetk tuleks vastupidiselt paigaldusjuhistele tingimata stroboga üle kontrollida. Nimelt on tulnud ette olukord, kus see on olnud pärast paigaldamist 17 kraadi ehk 1,73 mm enne ÜSS.
Infoks, et 6V versioonil ei ole laadimise kontrolltule väljundit.