Elektritööd. Kus saab?
#1

Otsingust ei tulnud sõnale "elektritööd" pädevat vastet. Seega uus teema.

Ühesõnaga kas keegi oskab soovitada kohta kus saaks hea hinna ja kvaliteedi suhtega teostada auto elektritöid? Konkreetne sõiduk mis abi vajab on 97' aasta Audi A4.
Vasta
#2

Mis sul mureks? Kui ise ei saa aidata, siis äkki oskan soovitada...
Kirjelda probleemi =)

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#3

Noh kuskil on miski juhe lühises arvatavasti. Bensiinipumba kaitse peaks olema 15A aga mul viskab üsna tihti 30A välja. Ja teine probleem on see, et sigaretisüütaja ei tööta.
Vasta
#4

Asukoht sul vale. Sa peaks võrus olema, siis võiks veidi vaadata. Aga nendele prooblemidele peaks oskama lahenduse leidma ka iga suvialine töökoda. See pmst ju ainult testeri küsimus.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#5

Võin eksida (tegelesin sellega juba üsna ammu) , aga kas A4-l ja Passatil mitte juhtmed taha ei läinud juhimati alt, vasaku karbi kõrvalt, kus nad tihtipeale vett saades mädanema/lühisesse lähevad....
Tihtilugu oli see seotud veel ka peeglite ja klaasitõstukite mittetöötamisega.

Ehk siis lävekarp maha, vaip üles ja üle vaadata, kas kimp on ilus või mitte.
Vasta
#6

See, et kimp ei ole ilus selgus signalisatsiooni paigaldades. Frits on vedanud bensiinipumbale eraldi mingisuguse üsna mitteautoliku juhtme. 5. kuupäeval läheb masin diagnostikasse. Eks siis selgub kas tuleb veel midagi välja.
Vasta
#7

No aga seda lihtsam ju. Vahetad selle firtzu juhtme välja. Ja kõige lihtsam on muidugi sigaretisüütajale ka uus juhe panna. Ja kaitse muidugi ka vahele. Mälu järgi tuli sinna panna väike kaitse (2 A)

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#8

Tambets Kirjutas:....Ja kõige lihtsam on muidugi sigaretisüütajale ka uus juhe panna. Ja kaitse muidugi ka vahele. Mälu järgi tuli sinna panna väike kaitse (2 A)
Sigaretisüütajale? Kaks amprit??? Ma ikka mõtleksin, et kas 20 või 30 A...
Vasta
#9

Äkki sa põhjendad ka miks nii palju. Ma võin muidugi ka eksida, aga mälu järgi on tõesti selline väike kaitse. PS! Vaadaku keegi oma kapoti alla, palju seal on sigaretisüütaja kaitse?

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#10

Tambets Kirjutas:Äkki sa põhjendad ka miks nii palju. Ma võin muidugi ka eksida, aga mälu järgi on tõesti selline väike kaitse. PS! Vaadaku keegi oma kapoti alla, palju seal on sigaretisüütaja kaitse?

Noortel meestel käib kõik ikka lihtsalt, "ainult testri küsimus ...jne, 2 A kaitse...Smile

Vaata, 2 A x 12 V = 24 W. Võta näiteks 25 W hõõglamp ja katsu selle otsast suitsule tuld võtta (tavalises hõõglambis muutub enamus energiast soojuseks, valguse jagu on seal väga väike osa). Soojatootmseks ja metalli punaseks ajamiseks läheb ikka ampreid omajagu kui metalliks ei ole just imepeenike volframniit nagu hõõglambis.Wink
Vasta
#11

kasvõi suvaline masslevinud 300W inverter, mis teeb 12 volti 220 voldiks. 300/12= 25(A). Lihtne ja loogiline. 2 ampriga pole auto juures eriti midagi teha.
Vasta
#12

Tambets Kirjutas:Äkki sa põhjendad ka miks nii palju. .... PS! Vaadaku keegi oma kapoti alla, palju seal on sigaretisüütaja kaitse?
Põhjendasid juba teised. Ma vaatasin "kapoti alla" Jeep Cherokeel ja sellel on minu arust õige pisike kaitse ette nähtud -- 15 A.
Vasta
#13

Ma ei saa aru, miks peab mingit tuumateadust tegema asjadest, mille järgi vaatamine on 20 sekundi küsimus. Tehasest on sinna Audi poolt ette nähtud 15A kaitse asi lahendatud punkt.

Ja mingite lisajuhtmete vedamine selleks et remontida mittetöötavaid originaaljuhtmeid on porno kuubis, vähemalt kui jutt käib igapäevaautost ning olukorrast, mis ei nõua kiirlahendust (ja parem kiirlahendus sigareti süütamiseks on toos tikke). Ma oma bemmil rookisin mõni kuu tagasi selliseid aretisi elektrisüsteemist välja, no on ikka naljakas küll kui stiilis lahtitulnud pistiku ühendamise asemel veetakse poolteist meetrit uut juhet pluss uus kaitse koos pesaga. Tuleb hankida korralik elektriskeem ning testriga kindlaks teha, millises segmendis see lühis on, üldjuhul selgub viga lokaliseerides, et piisab ühest-kahest näpuliigutusest. 10 aastat vanal autol üldjuhul ei ole juhtmed nii mädanenud, et neid peaks asendama, pigem on probleem kulibinitest remontijates.

Muidugi komplektse auto puhul tuleb osadesse kohtadesse pääsemiseks polstreid lammutada, aga parem paar uut polstritüüblit kui mahapõlenud auto.
Vasta
#14

kass Kirjutas:Noortel meestel käib kõik ikka lihtsalt, "ainult testri küsimus
Jesper Kirjutas:Tuleb hankida korralik elektriskeem ning testriga kindlaks teha, millises segmendis see lühis on, üldjuhul selgub viga lokaliseerides, et piisab ühest-kahest näpuliigutusest.

Sooh! Foorum vist täis noori.
Kui on teada, et viga on kusagil ühendusjuhtmetes, siis mis veel aitaks?
Selle jaoks need väikesed ja suhteliselt odavad aparaadid ongi.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#15

Mis asja sa Tambets üritad nüüd selgeks teha Smile Esiteks annad jama nõu ja siis tuled lagedale pommuudisega, et elektritöid tehakse testriga...

Kui nüüd tuumateaduse radadelt tagasi tulla, siis ma küll olen suur isesusserdaja ja selliste asjadega teeninduses käinud pole, aga paljud tuttavad on abi saanud sealt: http://www.truumu.ee/ . Minuarust elektritööde hind 400.- tunnis ei ole hea spetsialisti korral palju, seega hinna ja kvaliteedi suhe on paigas, aga noh odavaks seda muidugi nimetada ei saa. http://www.melasiauto.ee/ on ka asjalik koht.
Vasta
#16

Kahjuks ma ei teind pilti..
Joppas kunagi minu kasutuses olla e36 325i ..
Algus jama oligi see , et ei töötanud bensukell , spido ,osad tagatuled,antenniv6im,ega tagaklaasisoendus..

hakkasin asja lahkama ja juhijalgadejuurest p6randavaiba alt tuli välja suur juhtmekimp mis läks taha...
Ainus jama oli see , et keegi idi oli selle lampi maha l6iganud..(30 cm edasi on jalatugi mille all on pistikud....)
T6in siis uue juhtmepuu ja asendasin need puuduvad juhtmed..
see selleks...laetuli ka ei p6lenud..selgus , et teiseltpoolt oli samamoodi käitutud...
ja iseveetud pornojuhtmeid oli oioioi kui palju..
näiteks , bensupump oli otse syytelukku ja bensukella´ks oli installitud mingi traktori seier kuhugi..

Miks inimesed nii teevad?? ei tea....

Pole midagi targemat teha
Vasta
#17

Jama nõu kohapealt: jahh, tunnistan, kaitsme jutt oli vale. Samas oli ka sinna kirjutatud, et mälu järgi. Ja teine foorumlane parandas mind kohe. Ja selle testri "pommuudise" tõin ma välja ju oma esimeses postis, mille tegi kasutaja kass maha.
Ok, see on juba piisavalt OT, ja teema-algatajat ei aita. Seega minu poolt kõik.

T.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#18

Üldiselt siis omalt poolt ütlen, et minu autol käib sigaretisüütaja vahele 15A kaitse. Ja tänud Jesperile nende kahe viite eest. Selle Truumu lehele olin ma ise ka sattunud ja siin foorumis ära mainimine kindlasti paneb asja üle kaaluma.
Vasta
#19

tallinnast 30 km on üks hea tegija . Kui huvi annan kontaktid
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne