Krossi Minsk
#41

(22-08-2012, 00:39 AM)vootele Kirjutas:  Segukruvi keerasin ise paika, kui lahjemaks keerata (kruvi väljapoole) hakkab tühikäigul pöördeid koguma, liiga rikkaga jälle langeb ja ei hoia tühikäiku. Praegu on tühikäiguga kōik ok, aga nõel doseerib minu arvates üle isegi kõige alumises asendis. Ikkagi mulle tundub, et asi on selles, et see karpa kn mõeldud iz mootorit toitma ja seega ka tõenäoliselt nõelakaev suurem kui vaja.
Olen avatud pakkumistele, eelkõige otsiks Paccot, mis peaks sel mootoril väga hästi ja ökonoomselt töötama.

Midagi peab sul paigast ära olema karburaatoriga. Kas karburaator on sul ikka kenasti üle käidud? Et kõik düüsid olemas ja korralikult kinni keeratud,nõelklapp tihe,kütuse tasapinna kõrgus õige jne?

Ma kahjuks peast ei mäleta kas K 62el segukruvi määrab tühikäigul ära õhuhulga või kütusekoguse.

----------

Kas sa siis tühikäigu kruvi lahjemaks keeramisega leiad ka selle koha ülesse kui mootor hakkab liiga lahja segu pärast vahele jätma?
Vasta
#42

Pole proovinud seda nii äärmisesse asendisse keerata. Sel määrab segukruvi õhu hulka. Nõelast veel niipalju, et katsetasin kõik asendid läbi, kõige paremini käis akumises asendis ja kui filtri ära võtsin, läks veel paremaks
1 variant on seal veel, piloot düüs või mis ta eesti keeles oligi, on seal iz originaal, kuna remontkomplekt oli k65 oma, siis selle keere ei sobinud. Samas, pilot jet-i tuleks vahetama alles siis hakata kui segukruvi seadeulatusest ei piisa.
Peadüüs on hetkel 155 mis peaks olema minski originaal või selle lähedane
Eks ma proovin jämedama nõelaga, vaatab mis teeb.
Vasta
#43

Väike tiir Prangli saarel.
Vasta
#44

Nonii, see vilets mootor leidis siis oma lõpu. Eks ta vaikselt jäi aina jõuetumaks ja jõuetumaks, lõpus tuli kõrin sisse, nüüd on kompressioon suht olematu ja käima ei lähe. Ei olnud isegi tahtmist lahti võtta, mõnes mõttes olin isegi rahul, et maha suri. Sain vahepeal tutika karteri komplekti, nüüd saab siis selle baasil nullist tegema hakata.
Vasta
#45

Arvata on et uue mootori silinder saab näha Dremelit ja karterid reed valve'i. Uhke resonaatori teed kah ikka?
Vasta
#46

Resonaator on juba praegu, kuigi tast miskit tolku ei olnud. Peaks üle arvutama, mis pööretel ta üldse peaks rakenduma ja vajadusel pöördeid allapoole tooma. Ega see minski mootor teab mis pöördepill ei ole, raske hooratas ja pikk kolvikäik teevad oma töö. Klapp, kui ta tuleb, siis silindri külge.
Vasta
#47

Oligi mõlemad rõngad pilbasteks ja kolvi rõngasooned ära äestatud.
Silinder oli korras õnneks.
Täielik müstika, lihtsalt niisama rõngad katki. Kusjuures tihvtid olid oma asukohtadel ja terved.
Alustasin juba uue karteri ettevalmistamist, pressisin laagrid sisse jne.
Vasta
#48

[quote='hotrod' pid='237885' dateline='1260098029']
Kena, lapsepõlv meenub, alustasin ise sama rattaga, kogemus missugune. See punane krossiminsk oli siis minu oma kunagi, millest pilt ka siia pandud. Paagilt oli keegi tüki välja lõiganud, et sadulat vist selle võrra pikendada. Porilauad olid originaal, alumiiniumist. Sõiduasend oli üllatavalt mugav, lenks oli pisut kõrgemal, ja sadul madalamal. Mootor sai sinna pandud kardi pealt. Sõitis hästi. Masin sai tõstetud kaalule, ja näitas ilma mootorita 70kg kui õigesti mäletan. Mäletan et oli kerge ratas, metsas oli seda hea välja sikutada kui asi päris lootusetuks muutus. Juhitavus oli hea, isegi talvel. Panin ka originaalmootori kokku ja sinna vahele kuid käima sain ta cz karbussiga, ja vaid mõned korrad, edasi läks teravalt. võrdselt 125cz'ga. Mootor seisab veel tänini keldris, olen teda juab palju aastaid säilitanud kui haruldust

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#49

Nonii, selle aasta sõiduhooaeg hakkab vaikselt otsa saama. Kevadel panin uue mootori kokku, osta.ee-st sai ostetud tutikas silinder koos kolvi ja rõngastega. Karpa vahetasin Pacco vastu, mida,kasutati uuematel minskitel, käib täitsa kenasti ja puhtalt, kütusekulu kukkus kohe hoobilt. Külmalt peab isegi tooreklappi peal hoidma...
Resokale võiks u. 5-10cm keskele pikkust juurde keevitada, praegusel kujul see küll ei tööta Smile
Igatahes, selleaastane video siis:
http://youtu.be/t0Llgak_whA
Vasta
#50

Ratas vahetas omanikku, uueks pertemeheks on ksf Hotrod. Jõudu siis restaureerimisega!
Hea meel, et keegi sellele rattale uue elu annab Big Grin
Vasta
#51

Uus omanik proovis esineda ja 125ccm oli talle palju. Tõmbas üle, ning esiporikas katki Big Grin
Vasta
#52

Ma ei teadnudki, et see ratas suudab üle tõmmata Big Grin  
Vasta
#53

Hahaa, peab vist müüki panema ratta, liiga võimas Big Grin

Ma siis uus omanik, Tegime proovisõite ning proovisin kas nokka tõmbab, gaas lahti + sidur ka lahti - gaas takerdus edasine oli väga koomiline. 

Teen varsti uue teema sellest rattast ka.

chevy 1940
Vasta
#54

(20-01-2015, 19:21 PM)hotrod Kirjutas:  Hahaa, peab vist müüki panema ratta, liiga võimas Big Grin

Ma siis uus omanik, Tegime proovisõite ning proovisin kas nokka tõmbab, gaas lahti + sidur ka lahti - gaas takerdus edasine oli väga koomiline. 

Teen varsti uue teema sellest rattast ka.

Ka mul takerdus gaas kui ma suvel sõbra Jawaga siduriga õgvendades kiirendada üritasin. Keegi ei usu eriti siiamaani, et gaas kinni jäi. Oli ka omajagu koomikat.
Vasta
#55

(20-01-2015, 19:21 PM)hotrod Kirjutas:  Hahaa, peab vist müüki panema ratta, liiga võimas Big Grin

Ma siis uus omanik, Tegime proovisõite ning proovisin kas nokka tõmbab, gaas lahti + sidur ka lahti - gaas takerdus edasine oli väga koomiline. 

Teen varsti uue teema sellest rattast ka.

Kas pakkumine vahetada krossi minski mootor krossi IZ-i mootori vastu langeb siis ära!?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#56

(21-01-2015, 21:29 PM)hundu615 Kirjutas:  
(20-01-2015, 19:21 PM)hotrod Kirjutas:  Hahaa, peab vist müüki panema ratta, liiga võimas Big Grin

Ma siis uus omanik, Tegime proovisõite ning proovisin kas nokka tõmbab, gaas lahti + sidur ka lahti - gaas takerdus edasine oli väga koomiline. 

Teen varsti uue teema sellest rattast ka.

Kas pakkumine vahetada krossi minski mootor krossi IZ-i mootori vastu langeb siis ära!?
Pean siinkohal vabandama tõesti et, sattus sedapidi et ostsin omale taas krossiminski mida ehitama hakata.. teema läheb edasi siis "Krossiminsk - Erkki"

chevy 1940
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne