Krossi Minsk
#21

Väike update, rattale sai hangitud Mikuni PZ22 karbuss. Kas keegi oskab öelda karbussi tikkpoltide tsentrite vahe? Ei ole ise praegu ratta ligidal...
Vasta
#22

Kena.Kuigi mootorina lootsin näha tehase sport mootorit.
Vasta
#23

52mm sain mõõduks.
Vasta
#24

(17-09-2010, 20:45 PM)traatjalg Kirjutas:  Kena.Kuigi mootorina lootsin näha tehase sport mootorit.

Saaks ka selle kui vaja, aga selle vastupidavus on kaheldav...tahaks siiski maale praktilist sõiduvahendit, pood on majast 4km ning jala käimine on tõsiselt ära tüüdanud Big Grin
Vasta
#25

(18-09-2010, 15:55 PM)vootele Kirjutas:  [quote='traatjalg' pid='253407' dateline='1284745544']
Kena.Kuigi mootorina lootsin näha tehase sport mootorit.

Saaks ka selle kui vaja, aga selle vastupidavus on kaheldav...
[/quote ]
Veel vene ajal oli Minsk vaheastmeks noortel 50 ccm klassist CZ üleminekul. Kohe CZ sadulasse ei saanud.
Kuna nande krossi Minskite mootorid vastu ei pidanud, aretati sinna CZ juppe, kahjuks ise sellega ei pidanud tegelema , kuna see nõue muudeti ära, kui minu poeg sellega tegeles. Seetõttu ma ei oska täpsemalt öelda, mis sinna CZ-st sobitati, väntvõll nagu oli...

Tervitab Veteran.
Vasta
#26

Milleks see gondel ja selline esituli vajalikud on? Klassikaline ümmargune tuli oleks toredamSmile
Vasta
#27

Võtsid mul sõnad suust.
See "kondel" teeb ilusa ratta väga rõvedaks.
(28-09-2010, 11:04 AM)ToMm Kirjutas:  Milleks see gondel ja selline esituli vajalikud on? Klassikaline ümmargune tuli oleks toredamSmile
Vasta
#28

Sorry, aga ma ei ole retro fänn Big Grin
Vasta
#29

Kas resonaator sobis alla korralikult, minu arust originaal silindril on väljalase teatud nurga all olnud?
Vasta
#30

Resole on keegi varasematest omanikest jupi otsa keevitanud, et nurga alla saada.
Vasta
#31

äkki on kellelgi krossi minski tagumist hammakat pakkuda! oma suht kulunud... otsi mis sa otsid ei leia kusagilt Sad kõik pakkumised teretulnud
Vasta
#32

Sain ratta nüüd tööle, kuid mootor töötab ikkai kuidagi raskelt ja vastu tahtmist. Peal on pitbike Mikuni 22mm, peadüüsil on peal number 95, aga nagu aru saan, on tegu Mikuni oma nummerdus-süsteemiga.
Üks kummaline probleem kerkis esile seoses genekaga. Kuna mul on seal uuema tüübi karterisse pandud vanema tüübi väntvõll, siis selgus, et ka genekas ei sobi 100%. Rootor on u. 5mm väljaspool ja hakkas vastu geneka korpust käima. Selle peale lõikasin geneka küljest ära anduri aluse sisse valtsitud lohu nii et rootor enam vastu ei käi. Andurile panin 6-sed mutrid alla, et see rootori suhtes õigel kõrgusel oleks. Kõigele lisaks hakkas rootori poldipea vastu väliskaant käima ning ma pidin kaane sisse ava puurima, et kõik ära mahuks. Kõige kummalisem, et justkui oleks rootor ka võlli peal nihkes, kuna hetkel on süüde ühes servas selleks, et oleks vajalik eelsüütenurk.
Mootor töötab kõige meelsamini tühikäigu pööretel, pöördesse läheb väga vastu tahtmist ja üle poole gaasi hakkab hoopis suremise märke ilmutama. Sellest saan ma aru, et peadüüs on vale suurusega. Et alguses kippus mootor ka karpasse tagasi lööma, siis oletasin, et düüs on liiga väike; ent praegu tundub hoopis et düüs on liiga suur.
Et asi veel täiuslik oleks, avastasin, et uus vändalaager on juba kuidagi loksu saanud, geneka pool...
Praegu liigub ratas edasi nagu poolsurnud kronu, 4. käiguga on kiirendus olematu. Help! Big Grin
http://www.youtube.com/watch?v=MhSUMiVIPx0
Vasta
#33

Nonii ja oligi see Mikuni seal süüdlane. 4-taktise karbuss on oma parameetritelt ilmselt ikka niivõrd erinev, et no ei käi asi kuigi hästi.
Panin peale korraliku K-62 ning asi muutus märgatavalt paremaks. Ratas käib normaalselt pöördesse ja minek on ka juba stock Minskile kohane. Natuke oleks vaja peadüüsi vähemaks saada, gramm rikkapoolne on segu.
See plastist gondel lagunes ka lõplikult ära, ei pidanud Prangli saare teede rappumisele vastu...
Teravam silm märkab omatehtud tusla, sündis see väga lihtsalt. Aerosooli pudelil ülemine ots lahti kougitud, sisu välja, põhja naelaga mõned augud ning klaasriide rull sisse. Töötab väga hästi, ise ma nimetan seda kodukootud Yoshimuraks.
http://www.youtube.com/watch?v=zIrm9pYqIo0
Vasta
#34

Ajasin "aparaadi" uueks hooajaks garaasist välja... Töötab veidi raskelt, kuna peadüüs on liiga suur...
Uus summuti on tehtud tühjast butaani balloonist.
http://www.youtube.com/watch?v=7hKs4u-Wsr8
Vasta
#35

Mina arvan teisiti. Peadüüs tundub olevat just liiga väikene, sellest tingituna ei jookse pöörded ka nii kiiresti alla, segu on lahja lihtsalt.
Vasta
#36

Katsetused karbussiga jätkuvad. Ostsin K62le Minski remontkomplekti, kus on siiber, düüsid, nõel, nõelklapp, ujuk ja segukruvi. Seda sellepärast, et eraldi düüsi motopoes pakkuda ei olnud ja hind polnud ka tappev. Tundub, et ikkagi on segu rikas. Külmalt käib tunduvalt paremini edasi (sain kiirendades esiratta maast lahti isegi). Soojalt hakkab poole gaasiga sõites lurisema ja kipub täis jooksma. Panin segunõela alumisse asendisse ja võtsin prooviks õhufiltri ära. Läks nagu paremaks, aga päris õige pole veel ikkagi. Küsimus, kas K-62 eri variandid olid ka erineva nõelakaevuga? Tundub, et oleks nagu väiksemat vaja, või siis peaks äkki jämedama nõela treima...
Vasta
#37

(21-08-2012, 14:17 PM)vootele Kirjutas:  Katsetused karbussiga jätkuvad. Ostsin K62le Minski remontkomplekti, kus on siiber, düüsid, nõel, nõelklapp, ujuk ja segukruvi. Seda sellepärast, et eraldi düüsi motopoes pakkuda ei olnud ja hind polnud ka tappev. Tundub, et ikkagi on segu rikas. Külmalt käib tunduvalt paremini edasi (sain kiirendades esiratta maast lahti isegi). Soojalt hakkab poole gaasiga sõites lurisema ja kipub täis jooksma. Panin segunõela alumisse asendisse ja võtsin prooviks õhufiltri ära. Läks nagu paremaks, aga päris õige pole veel ikkagi. Küsimus, kas K-62 eri variandid olid ka erineva nõelakaevuga? Tundub, et oleks nagu väiksemat vaja, või siis peaks äkki jämedama nõela treima...

Alustame siis defekteerimist.

Kuidas tühikäik on soojalt ja külmalt?
Kuidas mootor pöördesse jookseb ja kas täisgaasil hakkab popsutama või lihtsalt "vajub ära" ?

Vasta
#38

Tühikäik on normaalne nii soojalt kui külmalt. Kohapeal pöördesse läheb ca. 5000rpm, üle selle hakkab süüde tõrkuma (jätab vahele). Sõites ei taha asi eriti pöördesse minna. Kòrva järgi nii 3-4000rpm. Täisgaasiga 4. Käiguga pole lihtsalt piisavalt jõudu, et pöördesse minna. Ühtlase gaasiga hakkab "4-taktima", kindlasti paljud mäletavad sääärekast, kui segukruvi paigas ei olnud, hakkas kõrisema mootor. Madala pöördega töristades hakkab puterdama mingi aeg, siis peab siduri lahutama ja paar korda gaasiga mootori puhtaks lööma.
Minu jaoks on rikka segu tunnus juba kasvõi see, et mootor käivitub ja töötab külmalt väga hästi ja seda ilma tooreklapita. Samuti see, et mootor käib suhteliselt külmalt - käega võib vabalt silindrit katsuda.
Vasta
#39

Mulle tundub,et sinul tühikäigu süsteem on paigast ära ning seetõttu alumine ots liiga rikas kuni teatud maani ja ülemine võib ise lahja olla. 2 ja 3 nda käiguga peab ta sul kindlasti peeneks ära jõudma joosta.

Nende karburaatorite häda on selles,et segu rikkus on hõrendusega seotud. Näiteks aeglaselt gaasikäepidet keerates kiirendab mootorratas kiiremini kui äkitselt gaaspõhja pannes.

------

Segukruvi peaks olema ainult tühikäigu jaoks. Keera see nii paika,et otsi tühikäigul ülesse kõrgeimad pöörded ning keera veerand pööret tagasi.

See talv käisin tegemas vanasid vene mootorattaid ning mõnigi kord panin tagasi 30-40 aastat vanad varuosad kuna tänapäevaste kvaliteet on alla igasugust arvestust!

Kus kandis sa üldse asud? Lihtsam on mul endal see üle vaadata kui anda segat nõu üle interneti.
Vasta
#40

Segukruvi keerasin ise paika, kui lahjemaks keerata (kruvi väljapoole) hakkab tühikäigul pöördeid koguma, liiga rikkaga jälle langeb ja ei hoia tühikäiku. Praegu on tühikäiguga kōik ok, aga nõel doseerib minu arvates üle isegi kõige alumises asendis. Ikkagi mulle tundub, et asi on selles, et see karpa kn mõeldud iz mootorit toitma ja seega ka tõenäoliselt nõelakaev suurem kui vaja.
Olen avatud pakkumistele, eelkõige otsiks Paccot, mis peaks sel mootoril väga hästi ja ökonoomselt töötama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne