17-08-2023, 07:38 AM
Kaubandus-tööstuskoda on ka poole valinud ja toonud välja väga loogilised argumendid miks seda lollust vaja ei ole.
(17-08-2023, 11:34 AM)jaan mmc Kirjutas: Ilmselgelt ei lähtu praegune koalitsioon, riigile mõistlikkuse / kasulikkuse loogikast. Sellest ei saa või ei taha paljud paraku arusaada. See maks tuleks ka siis kui keegi suudaks matemaatiliselt tõestada, maksu kahjulikkust riigile, sest see on selgelt ka eesmärk. Ellimineerida kärpsed rahva otsaees, kurikaga.Valitseva viletsusega teeb koostööd Bolt. Jälgi nende Facebooki postitusi, milles nad teevad palju propagandat oma agendale ja autovastasusele.
(09-08-2023, 12:39 PM)mossepower Kirjutas:Nüüd tuli ka rahandusministeeriumi spetsialistilt vastus, et tagasiside on kohale jõudnud. Seda kas saadetud ideedest ka mingit kasu on, saab näha alles hiljem seaduse eelnõust.(09-08-2023, 11:04 AM)raulex Kirjutas: No aga kes üldse peale foorumis kirumise mingit mõistlikku erandit välja kaupleb?Nagu ka varem oma plaanist kirjutasin, siis mina saatsin vastavalt viisakalt vormistatud tagasiside ministeeriumi üleskutsele auto@fin.ee aadressile oma ettepanekuga automaksu vähendamiseks üle 40 aasta vanustele autodele...
Autoomanike liit ei soovi mingit diskussiooni->nendega pole vaja arvestada.
Vanatehnika liit? Varjupaik? vms eranditaotlusest (mustale, hallile numbrile, minu poolest kasvõi lihtsalt mittesõitvatele üle 30 aastastele masinatele) pole ka midagi kuulda (kui on tehtud, vabandus ette).
Puuetega inimeste liit on vast ainus, kes oma huvide eest seisab.
(17-08-2023, 15:59 PM)mossepower Kirjutas: ...Jep, ministeeriumis töö huugab vaatamata põrgukuumusele õues, vastus minule selline
Nüüd tuli ka rahandusministeeriumi spetsialistilt vastus, et tagasiside on kohale jõudnud. Seda kas saadetud ideedest ka mingit kasu on, saab näha alles hiljem seaduse eelnõust.
Suur tänu mõtete eest. Selle teema lõpliku sisu kujundame planeeritava mootorsõidukimaksu seaduse eelnõu koostamisel.
Tsitaat:... ja leiame samuti, et kui liising on alustatud enne planeeritava mootorsõidukimaksu seaduse jõustumist, ei peaks liisingu lõppedes juhul, kui omanikuks saab endine vastutav kasutaja, registreerimismaksu tasuma. Plaan on seaduses selline erand kehtestada.
(17-08-2023, 18:22 PM)edvard Kirjutas: Mulle kipub tekkima arusaam et me valitsejad on eu st saanud teede ehituseks raha kuid on selle raha kuhugi mujale huugama pannud , sama mootorikütuse aktsiisiga .
(18-08-2023, 11:26 AM)maaks Kirjutas: Oravad on nõrgad![]()
https://forte.delfi.ee/artikkel/12022497...utud-kujul
(18-08-2023, 11:26 AM)maaks Kirjutas: Oravad on nõrgadIkka häirib see läbikumav suhtumine, et välja pakutud üle 20 aasta vanuste autode hinnaalandus on romude soodustamine ning paneb inimesi meelega vanemaid autosid eelistama. Justkui igal autoomanikul üle riigi oleks iga kuu 500 eurot vaba raha, mis oleks mõistlik uuema ja keskkonnasäästlikuma auto liisingu alla panna. Kui reaalse elu juurde tagasi tulla, siis pakuks, et vast 90% 20+ aasta vanuse auto omanikest ostaks ka juba praegu uuema ja keskkonnasäästlikuma auto oma "vana romu" asemele. Harju keskmine tavaline inimene tahab ikka naabrist parem olla (või naabri puudumisel ise oma elujärge parandada) ning see on ka omamoodi vajalik majandust ja ka ühiskonda edasiarendav jõud. Seega seda uue auto ostu ei tehta pigem ikka (inimese) majandusliku võimekuse puudumise pärast ning mitte (inimese) eesmärgiga Eesti keskmist autoparki meelega vanandada ja rohkem keskkonda saastada.![]()
https://forte.delfi.ee/artikkel/12022497...utud-kujul
(18-08-2023, 12:59 PM)mossepower Kirjutas:See ei allu tavaloogikale kuskilt otsast ja seda pole mõtet üritada loogikaga lahendada.(18-08-2023, 11:26 AM)maaks Kirjutas: Oravad on nõrgadIkka häirib see läbikumav suhtumine, et välja pakutud üle 20 aasta vanuste autode hinnaalandus on romude soodustamine ning paneb inimesi meelega vanemaid autosid eelistama. Justkui igal autoomanikul üle riigi oleks iga kuu 500 eurot vaba raha, mis oleks mõistlik uuema ja keskkonnasäästlikuma auto liisingu alla panna. Kui reaalse elu juurde tagasi tulla, siis pakuks, et vast 90% 20+ aasta vanuse auto omanikest ostaks ka juba praegu uuema ja keskkonnasäästlikuma auto oma "vana romu" asemele. Harju keskmine tavaline inimene tahab ikka naabrist parem olla (või naabri puudumisel ise oma elujärge parandada) ning see on ka omamoodi vajalik majandust ja ka ühiskonda edasiarendav jõud. Seega seda uue auto ostu ei tehta pigem ikka (inimese) majandusliku võimekuse puudumise pärast ning mitte (inimese) eesmärgiga Eesti keskmist autoparki meelega vanandada ja rohkem keskkonda saastada.![]()
https://forte.delfi.ee/artikkel/12022497...utud-kujul
Kui nüüd sellele majanduslikel põhjustel 20+ aastat vana autoga sõitvale inimesele veel lisakoormised peale panna, siis jõuab ta uuema ja vähem saastavama autoni veelgi hiljem kuna vaba raha jääb ju omakorda veelgi vähemaks. Seega võib tulemus olla oma eesmärgiga võrreldes hoopis vastupidine.
(18-08-2023, 17:39 PM)2715 Kirjutas:Võib ka vastupidi. Abja-Paluoja miilits hiljem politseinik tuli Viljandis mind nuhtlema. VAZ 2106 puudus stange otsa plastik...(18-08-2023, 12:59 PM)mossepower Kirjutas:See ei allu tavaloogikale kuskilt otsast ja seda pole mõtet üritada loogikaga lahendada.(18-08-2023, 11:26 AM)maaks Kirjutas: Oravad on nõrgadIkka häirib see läbikumav suhtumine, et välja pakutud üle 20 aasta vanuste autode hinnaalandus on romude soodustamine ning paneb inimesi meelega vanemaid autosid eelistama. Justkui igal autoomanikul üle riigi oleks iga kuu 500 eurot vaba raha, mis oleks mõistlik uuema ja keskkonnasäästlikuma auto liisingu alla panna. Kui reaalse elu juurde tagasi tulla, siis pakuks, et vast 90% 20+ aasta vanuse auto omanikest ostaks ka juba praegu uuema ja keskkonnasäästlikuma auto oma "vana romu" asemele. Harju keskmine tavaline inimene tahab ikka naabrist parem olla (või naabri puudumisel ise oma elujärge parandada) ning see on ka omamoodi vajalik majandust ja ka ühiskonda edasiarendav jõud. Seega seda uue auto ostu ei tehta pigem ikka (inimese) majandusliku võimekuse puudumise pärast ning mitte (inimese) eesmärgiga Eesti keskmist autoparki meelega vanandada ja rohkem keskkonda saastada.![]()
https://forte.delfi.ee/artikkel/12022497...utud-kujul
Kui nüüd sellele majanduslikel põhjustel 20+ aastat vana autoga sõitvale inimesele veel lisakoormised peale panna, siis jõuab ta uuema ja vähem saastavama autoni veelgi hiljem kuna vaba raha jääb ju omakorda veelgi vähemaks. Seega võib tulemus olla oma eesmärgiga võrreldes hoopis vastupidine.
See ei vii kuhugi ja kulutab vaid aega-närve ning seletus on midagi sellist:
See seltskont on teist põlve ametnikud, sündinud linnas, käinud koolis linnas ja saanud kohe peale kooli ametnikuks ja sõitnud ülejäänud aastad ametiautoga, mis automaatselt vahetub kui saab viieseks.
See on sama ajuvaba kui pealinnast Võrru saadetud politseinik hakkab nokkima mu auto kallal, et siit on roostes ja stangel on puudu udutule kate.
See on täiesti väljaspool tema mõttemaailma ja talle ei teegi selgeks, et ma ostsin selle auto oma rahaga, selle värvimine maksab niipalju ja see stange nurk naapalju.
Temale antakse hoovipealt auto, ta sõidab sellega kuni talle uus antakse, see on juhtunud viimased 25 aastat ja ta EI suuda sealt kastist välja mõelda ning saadab su kordusülevaatusele mille auto läbib järgmine päev ning ülehomme algab trall otsast.