Teema on suletud

Ikka ja jälle seda automaksu!

Mis siis NÜÜD juhtus? Anti riigikogusse hetkel, ärge seda unustage! Seal on märkimisväärset vastuseisu oodata, see on kindel.

PS eriteade sm. PlyVal-le:
Nii kõvade avalduste jaoks, nagu 100% kommunistid, on siin eraldi teema tehtud!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Eks mäletate veel perioodi kui USA autode tollimaks oli töömahu põhiselt absurdselt suur. See oli kümnetes tuhandetes kroonides ja rohkemgi. 
Nii et imestada pole midagi ja poliitikute tervele mõistusele võib loota aga ei pruugi. 50000 krooni tookord oli palju-palju suurem raha kui 3600 EUR praegu.

(19-01-2024, 17:47 PM)Peeter2 Kirjutas:  Eks mäletate veel perioodi kui USA autode tollimaks oli töömahu põhiselt absurdselt suur. See oli kümnetes tuhandetes kroonides ja rohkemgi. 
Nii et imestada pole midagi ja poliitikute tervele mõistusele võib loota aga ei pruugi. 50000 krooni tookord oli palju-palju suurem raha kui 3600 EUR praegu.
Jah, aga see läks mööda. Nüüd on tugevad kahtlused, et see ajutine on.

(19-01-2024, 17:31 PM)Marko Kirjutas:  Mis siis NÜÜD juhtus? Anti riigikogusse hetkel, ärge seda unustage! Seal on märkimisväärset vastuseisu oodata, see on kindel.
Nagu ma ennem mainisin siis peale eilset pressikat pole see asi küll väga kindel.

https://www.cvkeskus.ee/mootorsoidukimak...met-890967


Töötajaid juba otsitakse

(19-01-2024, 21:43 PM)tamar99 Kirjutas:  Töötajaid juba otsitakse

Peab kandideerima vist. Riigiametis peaks saama ka ametijuhendi eiramise tõttu vallandamisel vähemalt poole aasta palga lahkumishüvitisena....
Ja millal nad selle üldse avastavad, et risti vastukäivaid korraldusi olen andnud? Hea vihje!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Ehh....

Automaks automaksuks - tundub et seda koormat tuleb ikkagi oinaste tõttu tasuma hakata....


Eile lugesin artiklit EL uuest kiima(L)avaldusest kus siis soovitakse:


Kui kaks aastat ei ole autol üv-d olnud siis on automaatselt vanaraud.

Kui remont on kallim kui on sellise põhiväärtusega sõiduki puhul(huvitav kes küll hindab???), siis on ka automaatselt vanaraud.

30+ autod jäävad puutumata kui on originaalid - st et originaalseisus amazon võib vedeleda, aga kui sa oled oma "mint condition" amazonile paigaldanud mitteoriginaalmootori ja ta seisab on see automaatselt vanaraud.

Lisaks tahetakse läbi suruda see, et kui sinu nimel on sõiduk mis ei ole 2 aastat üv-d läbinud, siis sa oled KOHUSTATUD selle sõiduki võimalikult ruttu vanarauda viima... Ehk omandiõiguse ülevõtmine...



Minu suunal ei ole mõtet pommitada - Mida vanem seda parem.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

(19-01-2024, 12:17 PM)hobiautod Kirjutas:  
(19-01-2024, 12:13 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Julgen spekuleerida, et tõenäoliselt analoogselt maamaksule tehakse sulle ettemaksu konto/võimalus Maksu ja Tolliametis. 
Siin üks härra raadios ütles,et tema maksma ei hakka. Kuid nagu maamaksu saab automaksu ilmselt kinnipidada ka tulumaksust, pensionist ja teistest tuluallikatest. 
Seega riik saab selle raha kätte igat moodi. Tasub edaspidi nimed meelde jätta, kes hääletasid eelnõu poolt kui see läbi läheb seaduseks.
Läänemets kottis eile mõnuga pressikal Võrklaeva. Hiljem ütles, et nemad sellise automaksuga nõus pole. 1. Puuetega inimeste sõidukid. 2. Ajutiselt arveltkustutatud sõidukid.
Kuidagi ei kipu leidma Läänemetsa "kottimist"  Sad
Kiiruga kerisin video läbi, aga automaksu teemal ajas Võrklaev ainult oma möla.

Huvitav seik jäi silma kastika omanikule - kere tüüp 'pikap' saab olla nii M1 kui ka N1.
Vt. Rahandusmin koduleht allotsas 'Mootorsõidukimaksu eelnõu seletuskiri' lk. 8 Tabel 1.
Nii et praeguse N1 kaubiku 1950 Chevy Stepside võiks kuidagi saada reinkarneeritud M1 kujule ja 282€/a -> 50€/a?

Ütleks ka midagi sekka aga kõik on juba ära öeldud.
Oma vastumeelsust avaldamas ei käinud ka isegi protsent automaksu vastaseid...

(20-01-2024, 10:06 AM)margus61 Kirjutas:  Huvitav seik jäi silma kastika omanikule - kere tüüp 'pikap' saab olla nii M1 kui ka N1.
Vt. Rahandusmin koduleht allotsas 'Mootorsõidukimaksu eelnõu seletuskiri' lk. 8 Tabel 1.
Nii et praeguse N1 kaubiku 1950 Chevy Stepside võiks kuidagi saada reinkarneeritud M1 kujule ja 282€/a -> 50€/a?

N1- ja N1G-kategooria mootorsõiduki, mille erivõimsus ületab 0,20
kilovatti kandevõime ühe kilogrammi kohta liiklusregistri andmetel, maksustamine M-
kategooria mootorsõiduki mootorsõidukimaksu määraga.

Sellest lausest ei saa ma midagi aru Sad

Ennekõike on maksutõusul ümberjaotuslik mõju era- ja avaliku sektori
jaotusele ning seos avaliku sektori suuruse ja majanduskasvu vahel ei ole tugev.

(20-01-2024, 11:03 AM)2715 Kirjutas:  Ütleks ka midagi sekka aga kõik on juba ära öeldud.
Oma vastumeelsust avaldamas ei käinud ka isegi protsent automaksu vastaseid...
Tööpäeval ja poliitika poolt kokku aetud punt, mida siin imestada? Läheb jälle automaksust eemale see teema.
Lootus on, et läheb nii nagu Marko ja ka uudised on maininud. Lisaks veel siin kellegi suure solvumisega maha tambitud Ülle tegevused.
Kõige lõpuks veel koalitsiooni sisemised pinged.
Ühesõnaga suur lootus on, et asi jääb ära nii nagu ta vanasti jäi aga siiski on kirves õhus.
Millest ma aru ei saa, on see, et siin kõik vahivad kohe oma päkapikke ja kukuvad nende keskmist vanust arvutama kuid ignoreerivad seda, et selline maks on maailmas analooge mitte omav marksimi ideoloogia, mitte demokraatliku ühiskonna mudel.

(20-01-2024, 11:03 AM)2715 Kirjutas:  Ütleks ka midagi sekka aga kõik on juba ära öeldud.
Oma vastumeelsust avaldamas ei käinud ka isegi protsent automaksu vastaseid...
Väga hästi öeldud!
Eestlane ise annab oma vabadused ja omandi käest.
Ja valib nende poolt, kes jama korraldab. 
Kahju on see, et kannatavad süütud inimesed.
Postitus tõenäoliselt riisutakse ära. Kes kiirelt jõuab, loeb läbi ?

(20-01-2024, 13:11 PM)KertP Kirjutas:  
(20-01-2024, 11:03 AM)2715 Kirjutas:  Ütleks ka midagi sekka aga kõik on juba ära öeldud.
Oma vastumeelsust avaldamas ei käinud ka isegi protsent automaksu vastaseid...
Väga hästi öeldud!
Eestlane ise annab oma vabadused ja omandi käest.
Ja valib nende poolt, kes jama korraldab. 
Kahju on see, et kannatavad süütud inimesed.
Postitus tõenäoliselt riisutakse ära. Kes kiirelt jõuab, loeb läbi ?
Rõhutan veelkord, sest ilmselgelt eelmine postitus läbi lugemata.
Päev ja ka kellaaeg kehva ja ainult ühe partei poolt kokku kutsutud üritus.
Rohkem ette teatamist ja õigele ajale sättimine on palju tulutoovam, kui see üritus oli. Reklaamisin, mis jaksasin aga minu poolt saabus sinna 2 inimest aind.

(20-01-2024, 13:19 PM)deus Kirjutas:  
(20-01-2024, 13:11 PM)KertP Kirjutas:  
(20-01-2024, 11:03 AM)2715 Kirjutas:  Ütleks ka midagi sekka aga kõik on juba ära öeldud.
Oma vastumeelsust avaldamas ei käinud ka isegi protsent automaksu vastaseid...
Väga hästi öeldud!
Eestlane ise annab oma vabadused ja omandi käest.
Ja valib nende poolt, kes jama korraldab. 
Kahju on see, et kannatavad süütud inimesed.
Postitus tõenäoliselt riisutakse ära. Kes kiirelt jõuab, loeb läbi ?
Rõhutan veelkord, sest ilmselgelt eelmine postitus läbi lugemata.
Päev ja ka kellaaeg kehva ja ainult ühe partei poolt kokku kutsutud üritus.
Rohkem ette teatamist ja õigele ajale sättimine on palju tulutoovam, kui see üritus oli. Reklaamisin, mis jaksasin aga minu poolt saabus sinna 2 inimest aind.
Ma pigem mõtlesin Eestis tehtavaid meeleavaldusi üldiselt, mitte ainult automaksu teemalist. Olen nõus, et ka selline üritus võiks toimuda nädalavahetusel.
Aga...Eestis on tehtud meeleavaldusi ka nädalavahetustel, ning kohal ka tuhandeid käinud, kuid see on väike protsent kogu rahvaarvust. Mis põhjusel kõik ülejäänud kodus istunud?
Mõned aastad tagasi oli Tallinnas üritus tuhandete inimestega, ning hiljem sotsiaalmeedias paljud kiitsid heaks, aga ise kohal ei viibinud põhjusega, et mis see ikka aitab. Selles probleem ongi, kui teoreetiliselt ollakse samal poolel, aga füüsiliselt kodust välja ei tulda.

Keegi on küsinud mis on autoomanike keskliidu seisukoht selles küsimuses praegusel hetkel?
Kui meeleavaldus oli olid nad vastu igasugusele maksule aga kohale tulid kahekesi.

Mis selle ürituse aega puutub, siis seal meele avaldamine on reguleeritud nõnda, et loaga saab seda teha sellistel aegadel kui see ei sobi tööinimesele.
Endiselt rõhutaks omast kogemusest, et seal oli võimalik osaleda autoomanikuna kes on maksu vastu ilma ühtki erakonda toetamata.

Loodaks, et autoomanike liit organiseerib veelkord selle ürituse ja kohale tuleb platsitäis rahvast.

Kui poliitsotsiopaatidel on pohhui rekordarvust digiallkirjadest kuritegeliku automaksu vastu, siis samavähe huvitab neid võrreldav arv Toompeale kogunevaid meeleavaldajaid. Ainuke asi, millest lontkõrvad aru saavad, on rahakotiga hääletamine. Jäägu neil lisaks loodetavale automaksule ka muud maksud saamata. Keegi ei keela mind tankida Lätis või Soomes, kusjuures kütusehind mind ei huvita, vaid see, et kütuseaktsiis jääks luparditele andmata kuna teedesse see niiehknaa ei jõua. etc. etc.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi

Nojäh... luparditele. Samast potist saavad palka nii lupardid, kui ka õpetajad, päästjad, politseinikud, kaitsevägi... 
Seni kuni kütuseaktsiisi ei tõsteta taaskord naabritega võrreldes absurdsele tasemele, pole nagu erilist mõtet mujal tankimisega oma meelsust näidata.

(20-01-2024, 16:02 PM)Peeter2 Kirjutas:  ...
Seni kuni kütuseaktsiisi ei tõsteta taaskord naabritega võrreldes absurdsele tasemele, pole nagu erilist mõtet mujal tankimisega oma meelsust näidata.
praegu ei ole jah eriti vahet ja kui on hea kliendikaart, siis on ka Eestis soodsam. Aga maikuust pidi diisliaktsiis tõusma (kui palju? jutt oli laugest tõusust) ja siis peab uuesti vaatama ... mul suht suva, kuhu poole 30 km sõita, põhja või lõunasse. Aga ühesuguse hinna juures oleks mõistlik rahakotiga protesteerida küll ...

Et siis on sellised plaanid?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne