Nissani tahhomeeter.
#1

Mure siis selline et igapäeva kasutuses olev Nissan Sunnyl toimib tahhokas täiesti oma äranägemise järgi. Hommikul käivitades mõnda aega näitab mingeid numbreid siis kukub konkreetselt nulli. Sõidu ajal vahel ka näitab midagi aga kõrva järgi otsustades on tahhoka näit tunduvalt suurem kui mootori pöörlemise kiirus. Siit siis küsimus, et missuguse agregaadi pealt saab tahhomeeter oma suraka. Tutvusringkonnas on avaldatud variante: genekas, otse ajult ja süütepool või jagaja. (et norimiseks ei läheks siis jagaja-katkesti). Võimalik ka et kella sees olev sisteem on saba andnud. Auto Nissan Sunny, 1991, 1,6 mootor, bensiin, 66 kilu ja vatti.
Ette tänades Jaanus
Vasta
#2

Kust asi alguse saab, ei tea, aga ju ta peab nii olema. Nissan Almera 1997, sama jama. Aga las näitab mida tahab, nissan sõidab edasi....
Vasta
#3

Nissan Bluebirdil olid nii diislil, kui bensiinil eraldi andur mootori hooratta juures. Keermestatud pulk, juhe sabas. Korjab heaste sodi ja õli. Natuke bensiini ja toimetab.
Muidugi ebaharilik lahendus, tavaliselt hammustatakse signaal süüteahelast-ajust.


Vasta
#4

Jaapanlastel (90') üldjuhul on signaal võetud generaatorist.
Vasta
#5

Generaatorist on võetud üldjuhul diislitel. Bensiinimootoritel on muid kohti ka olemas (ilma täiendavate anduriteta).
Vasta
#6

Juhul, kui on karbussiga mudel siis kelladest tulev tahhoka juhe läheb läbi takisti ning hargneb siis kaheks: üks ots süütepoolile ning teine kommutaatori (power transistor) peale. Takisti asub kapotiall- kui vaatad,kust gaasitross läbi pleki tuleb siis kohe seal lähedal on juhtmepunt ning pundi küljes väike näpuotsa suurune must karbike. See ongi. Ülejäänud osapooled on lihtsamini leitavad. Ise kahtlustaks viga kellades.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne