13-08-2008, 22:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2010, 13:09 PM ja muutjaks oli ryblik1.)
tutvustan rahvale siis ühte järjekordset projektialust.
tegu on siis Dseeria opel rekordiga,mille sünniaastaks võib kirjutada 1977 ja mis on eestis alates 1989a ja millel on säilinud nõukaaegne pass,passis on huvitav see et auto toodi siia mingi komsijoni loaga ja ei ole lubatud ilma selle komisjoni loata edasi ka müüa.passi vahel oli ka veel blankett 1997a ark ülevaatuse kohta.ning ringi sõitis ta veel veneaegse numbriga.kuni seisma ta jäi.
auto leidsin kui ma ei eksi siis vist siitsamast foorumist ligi 3 aastat tagasi ja omanik soovis seda jalust ära saada kuna tal polnud enam viitsimist teha seda autot.oli omale uuema japsi kupee ostnud ja see vist pani asja paika.
auto oli minu ostu ajal pea sama pulkadeks lahti harutatud kui ta liivapritsi minnes oli.vb mõned väike asjad olid küljes mis ma veel maha võtsin.
samas vahepeal oli ka omal tüdimus peal,kuid kuna sõber Alo mind vaimselt veenis et võiks vaadata äkki annab teha siis panime ühel soojal suveõhtul kahekesi ka auto olemasolevatest tükkidest kokku ja samas vaatasime ka mitu juppi võiks puudu olla.selgus et polegi midagi puudu.seega tekkis idee et peaks ikkagi selle ilusa vanasõiduki jälle radadele saama.
seega klaasid eest ja auto jälle pulkadeks ja liivapritsi.
liivapritsis jäi küll paar väikest kohta kahe silma vahele kuid lõpptulemus oli oodatust parem.kartsin et prits sööb rohkem plekki ära.kuid hea uudis oli see et kerega on teha palju vähem tööd kui kartsin.
eks nyyd lähema kuu jooksul üritan leida mitme teise projektitöö vahelt aega ja kere ära lappida ja hakata siluma uue värvi jaoks.
õnneks on plekid suhteliselt sirged ja auto on avariivaba.
põhja läheb plekiks 1,0 ja poolraamid on valmistatud 1,6mm metallist.poolraami valtsplekid said kunagi tehtud respos ja neid on väheke veel järel.
ning lisan siinkohal siiamaani tehtud pildirea.
http://www.album.ee/album/30018480/50122398
tegu on siis Dseeria opel rekordiga,mille sünniaastaks võib kirjutada 1977 ja mis on eestis alates 1989a ja millel on säilinud nõukaaegne pass,passis on huvitav see et auto toodi siia mingi komsijoni loaga ja ei ole lubatud ilma selle komisjoni loata edasi ka müüa.passi vahel oli ka veel blankett 1997a ark ülevaatuse kohta.ning ringi sõitis ta veel veneaegse numbriga.kuni seisma ta jäi.
auto leidsin kui ma ei eksi siis vist siitsamast foorumist ligi 3 aastat tagasi ja omanik soovis seda jalust ära saada kuna tal polnud enam viitsimist teha seda autot.oli omale uuema japsi kupee ostnud ja see vist pani asja paika.
auto oli minu ostu ajal pea sama pulkadeks lahti harutatud kui ta liivapritsi minnes oli.vb mõned väike asjad olid küljes mis ma veel maha võtsin.
samas vahepeal oli ka omal tüdimus peal,kuid kuna sõber Alo mind vaimselt veenis et võiks vaadata äkki annab teha siis panime ühel soojal suveõhtul kahekesi ka auto olemasolevatest tükkidest kokku ja samas vaatasime ka mitu juppi võiks puudu olla.selgus et polegi midagi puudu.seega tekkis idee et peaks ikkagi selle ilusa vanasõiduki jälle radadele saama.
seega klaasid eest ja auto jälle pulkadeks ja liivapritsi.
liivapritsis jäi küll paar väikest kohta kahe silma vahele kuid lõpptulemus oli oodatust parem.kartsin et prits sööb rohkem plekki ära.kuid hea uudis oli see et kerega on teha palju vähem tööd kui kartsin.
eks nyyd lähema kuu jooksul üritan leida mitme teise projektitöö vahelt aega ja kere ära lappida ja hakata siluma uue värvi jaoks.
õnneks on plekid suhteliselt sirged ja auto on avariivaba.
põhja läheb plekiks 1,0 ja poolraamid on valmistatud 1,6mm metallist.poolraami valtsplekid said kunagi tehtud respos ja neid on väheke veel järel.
ning lisan siinkohal siiamaani tehtud pildirea.
http://www.album.ee/album/30018480/50122398