Küsimus TÜV kohta
#1

Üks tegelinski hakkas mulle väitma, et auto ei lähe TÜV-st läbi kui esimene numbrimärk on natukene räsitud. See tähendab, et ta on korralikult ees ja loetav, aga ühest otsast on väikese kõksaka tõttu haamriga sirgeks tagasi löödud ja seetõttu natuke lainetab. Kas vastab tõele?
Vasta
#2

See sõltub kahjustuse ulatusest ja ülevaatajast. Numbrimärk ei tohi olla kahjustatud, kõik kirjed peavad olema selgelt loetavad. Kusjuures ise värviparandusi teha ei tohi. (seaduse silmis on numbrimärgi ise ülevärvimine võrdne näiteks paberraha "ilusamaks" joonistamisega). Väikese kriimu pärast ei hakka tõenäoliselt küll ükski ülevaataja probleemi tegema.
Vasta
#3

Kulunud musta värvi numbritel korduvalt parandanud - pole kellelgi kunagi midagi selle kohta ütlemist olnud... Numbripõhja reflektorkatet muidugi üle värvima ei hakka Smile
Vasta
#4

Minu Opeli esimene numbrimärk on nii pikkust kui laiust pidi laineline, aga mitte mõlkis, ning siiani pole see kedagi morjendanud. Ma usun, et ükski normaalne ülevaataja ega politseinik ei hakka väikese laine või täkke pärast kobisema.
Vasta
#5

Üks Tiki treiler jäi ette ja number sai räsida, 2 päeva hiljem läks TÜV-st ilma suurema kobinata läbi. Stange sai sirgemaks ja natuke musta värvi peale. Hiljem sai muidugi kindlustuse arvelt uue numbri.
http://galerii.bj40.ee/algis/BJ_v_Tiki


Vasta
#6

oxygen Kirjutas:Üks tegelinski hakkas mulle väitma, et auto ei lähe TÜV-st läbi kui esimene numbrimärk on natukene räsitud. See tähendab, et ta on korralikult ees ja loetav, aga ühest otsast on väikese kõksaka tõttu haamriga sirgeks tagasi löödud ja seetõttu natuke lainetab. Kas vastab tõele?

Maailmas on igasuguseid inimesi - sh ka pahatahtlikke ja norijaid. Sama kehtib ka "seadusesilmade" kohta (politsei, ARK, TÜV-töötajad jms) ja selleks tuleb valmis olla. Vahel saab neid vältida (TÜV ja ARK omavad Eestis mitmeid punkte), vahel ei saa (trassipolitsei) ja siis tuleb nad lihtsalt ära kannatada.

Mis numbrimärki puutub, siis soovitan lähtuda nn "kainest mõistusest" - kui vigastused (mõlgilisus, värvi mahatulek/kustumine, mustumine vms) on numbrimärgi loetavust halvendanud, siis sellise numbrimärgiga sõita ei tohi ja see tuleks vahetada või korrastada.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Mul ei ole kahjuks hetkel näidata olukorrast pilti, aga numbrimärgi niiöelda oluline osa, ehk siis numbrid ja tähed on täiesti loetavad ja ka täiesti sirged. Veidi lössi on vajutatud vaid see riigi tunnuse osa ja selle lössi kavatsen ma välja lüüa.
Vasta
#8

Kui päeval on 40 m kauguselt kõik numbrimärgil olevad elemendid loetavad, ei tohiks probleeme veel olla. Eks see parasjagu subjektiivne asi ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne