oleks vaja abi iz 56 elektriga... (1959a)
#1

kas keegi oskaks seletada kuidas tuleb juhtmed panna et pärast ergutus voolu(akupealt otse süüte pooli) ära võtmist säde les jääks....
keegi äkki oskab midagi täistest ja nii edasi rääkida ja kuidas saaks kenekat kontrollida vb mul see ei tööta....

sai suht segane küsimus aga loodan et minu murest on aru saada....

ette tänades lauri!

iz 56 1959a
Vasta
#2

laurigt Kirjutas:kas keegi oskaks seletada kuidas tuleb juhtmed panna et pärast ergutus voolu(akupealt otse süüte pooli) ära võtmist säde les jääks....
keegi äkki oskab midagi täistest ja nii edasi rääkida ja kuidas saaks kenekat kontrollida vb mul see ei tööta....

Lehelt http://www.izhmoto.fora.pl/powitalnia,11...z,732.html leiad nii mitmeidki IÞi manuaale ja detailikatalooge. Seal väljas olev IÞ-56 manuaal on küll poolakeelne, aga elektriskeemist saad vast ehk siiski aru (mina küll sain, juhtmete värvustest saab nt igaüks aru, kes vene keelt oskab).

Hiljem leidsin venekeelse 56 manuaali ka - http://fotki.lv/mehanikis/comments_14003243/

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

sellel venekeelsel skeemil + ja - omavahel vahetuses ?
Vasta
#4

martvl Kirjutas:sellel venekeelsel skeemil + ja - omavahel vahetuses ?

Mismõttes vahetuses?

See tava, et pluss on keres ja miinus liigub mööda juhtmestut, on vanasõidukite korral ju ülitüüpiline. Mingi viimased 30-40 aastat ehk siis üsna moodsate sõidukite korral ju on vastupidi käitutud, st et miinus on keres.

Ka IÞ-56 on selle ajastu sõiduk, kui ikka veel plussi tavatseti keresse panna.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

valdo Kirjutas:
martvl Kirjutas:sellel venekeelsel skeemil + ja - omavahel vahetuses ?

Mismõttes vahetuses?

See tava, et pluss on keres ja miinus liigub mööda juhtmestut, on vanasõidukite korral ju ülitüüpiline. Mingi viimased 30-40 aastat ehk siis üsna moodsate sõidukite korral ju on vastupidi käitutud, st et miinus on keres.

Ka IÞ-56 on selle ajastu sõiduk, khttp://forum.automoto.ee/images/smilies/rolleyes.gif
Rolleyesui ikka veel plussi tavatseti keresse panna.

väga huvitav....minu omal läheb küll miinuskereseRolleyes

iz 56 1959a
Vasta
#6

laurigt Kirjutas:See tava, et pluss on keres ja miinus liigub mööda juhtmestut, on vanasõidukite korral ju ülitüüpiline. Mingi viimased 30-40 aastat ehk siis üsna moodsate sõidukite korral ju on vastupidi käitutud, st et miinus on keres.

Ka IÞ-56 on selle ajastu sõiduk, khttp://forum.automoto.ee/images/smilies/rolleyes.gif
Rolleyesui ikka veel plussi tavatseti keresse panna.

väga huvitav....minu omal läheb küll miinuskereseRolleyes
[/quote]

Siis on keegi tõenäoliselt millalgi midagi ringi teinud. Näiteks võis olla põhjuseks asjaolu, et paigaldati uuemate sõidukite detaile, mis toimisid juba niipidi. Ega ma muud ei oska soovitada, kui lugeda minu poolt viidatud raamatud korralikult läbi ja võrrelda kõiki komponente enda ratta peal olevatega.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

kui päris aus olla siis nüüd mul pea sassis!
Et kas peaks siis aku pealt plussi hoopis minusesse viima ?
suht noor ja algaja sellel teemal
Vasta
#8

martvl Kirjutas:kui päris aus olla siis nüüd mul pea sassis!
Et kas peaks siis aku pealt plussi hoopis minusesse viima ?

Nagu ma eelnevas juba mainisin, vaata, kas Sinu sõidukil on kunagi elektrisüsteemi polaarsust vahetatud. Ainsad seadmed, mis on nii vanal mootorrattal nn "polaarsus-tundlikud", on generaator ja relee-regulaator - kui need on kunagi mingi uuema isendi detailide vastu vahetatud, on muudetud ka kogu elektrisüsteemi polaarsust.

Kui Sa annaksid siin foorumis teada nii generaatori kui ka relee-regulaatori täpsed margid, oskavad kindlasti paljud kaasfoorumlased Sind aidata, st öelda, millise isendi ja millise polaarsusega seadmed need on. Sama saad kindlasti ka ise välja kaevata vanade IÞidemanuaalidest ja kataloogidest (nt see Poolas asuv arhiiv), kuid see on veidi suurem töö.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

Vahet pole mispidi see aku sul seal on,kui valesti siis laadimist ei toimu .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne