Marsruuttakso embleemid
#1

Kunagi sai sadu kordi istutud Tallinnast Viru Väljakult marsruuttaksosse RAF 2203 "Latvija". Kahjuks on kõik kerele kantud embleemide asukohad peast pühitud ja kahjuks ei suuda ka kusagilt leida ühtegi pilti marsruuttaksodest.

Kas keegi aitaks identifitseerida Taksopargi embleemi asukoha? Kas see oli esimese ukse peal või hoopis keskmise osa peal ja kas tagaluugi peal oli ka? Või oli hoopistükkis mootorikattel?
Garaazinumber oli igastahes peegli all juhiuksel.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#2

Polnudki Tallinna taksodel keredel mingit embleemi,gr oli jah peegli juures ja ka armatuurlaua parema poole nurgas.Ja walgetel plafoonidel oli tagaküljel ringi sees kolm ruutu.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#3

Niipalju kui mina mäletan oli ainult ees armatuuril valgustatud tabloo numbriga osadel oli katusel ka plafoon ruudukestega.
Vasta
#4

Minagi olen korduvalt suristanud sel ajal ülimoodsa Raf'iga suunal Viru Väljak - Väike-Õismäe aga samuti ei mäleta aparaadi külgedel/ustel mingeid erilisi embleeme.. Mälulüngad?!? (aastaid selleks ju juba oleks...)
Vasta
#5

Tawataksodel alul walged plafoonid ,ees kiri takso,pärast oraanzid (nii eest kui taga ruudud). Marsadel linnaliinidel rohelised ilmakirjade ja ruutudeta.Linnadewahhelistel walged.Esiaknal kasti sees valgustatud liininumber ja tolle all sõidu siht koht. Näituseks 9 Õismäe.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#6

10 läks Kärberisse ja 12 Ümerasse . Minule on ainult siiani mõistatuseks need peatuse postide otsas olnud tulukesed? Dizpetseri putkat ka mäletan ...
Kuigi olid vist mingid kindlad graafikud siis suuremate järjekordade korral graafikud ei kehtinud.

Kuskil peaks olema isegi üks rull pileteid (isa töötas Virus ja oli ostnud kunagi ette omale )
Vasta
#7

Wiru lõpppeatuses oli kahte moodi walgustablood.Üks oli sääne kus kirjas kõik liinid.Dispetser siis jagas neid kutsikaid wastavalt reisijate hulgale peatuses.Juht nägi määnse liini tuli põlema hakkas ja tollele liinile ta läkski.Teised valgustablood olid peatuses,igale liinile oma(järjestikku olid vist 3 liini).Neil kirjas kutsika teekond.Ja nende teiste ottes wäike foor.Toda juhtis ka dispetser.Kui auto täis(juht kustutas plafooni) sai ta siis rohelise tule.Ja sõitma hakkasid kutsikad sõitma kella 3 päewal.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#8

PETSS Kirjutas:Wiru lõpppeatuses oli kahte moodi walgustablood.Üks oli sääne kus kirjas kõik liinid.Dispetser siis jagas neid kutsikaid wastavalt reisijate hulgale peatuses.Juht nägi määnse liini tuli põlema hakkas ja tollele liinile ta läkski.Teised valgustablood olid peatuses,igale liinile oma(järjestikku olid vist 3 liini).Neil kirjas kutsika teekond.Ja nende teiste ottes wäike foor.Toda juhtis ka dispetser.Kui auto täis(juht kustutas plafooni) sai ta siis rohelise tule.Ja sõitma hakkasid kutsikad sõitma kella 3 päewal.

Tänan valgustamast nüüd hakkan ise ka hoomama mis süsteem seal toimus. Meenub jah, et kui kutsikas peatusesse tuli siis vahetas juht mõnikord tabloos oleva numbri ja nii mõnigikord sai paraja tünga kui näed, et sinu number tuleb aga läheb hoopis teise posti allaSmile
Vasta
#9

Tänu kod. Taruvarasele (Taruvargale) on mul olemas valge katuseplafoon, kus on Pärnu ATP embleem ja on ka roheline tuluke. Liininumbrid nokitseme ka piimjast plastist valgustatud plekkkarbikusse. Aga ikkagi kummitab kusagil peas, et vist oli ikkagi esimese ukse peal 2203-el taksopargi embleem ja seda valge triibu peal? Kui kellelgi pilte leiduks.
Põhimõtteliselt võiks Rafikuga juba liinile lennata, aga midagi tundub nagu puudu olevat.

Minu marsruuttakso reisija staaz algas 977 -tega ja neil olid mälujärgi valged taksopargi logod, 2203-edel aga musta värvi. Või nägin ma neid embleeme unes???

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#10

Väravamehaanik Kirjutas:Minu marsruuttakso reisija staaz algas 977 -tega ja neil olid mälujärgi valged taksopargi logod, 2203-edel aga musta värvi. Või nägin ma neid embleeme unes???

Mul algas 198? embleem oli vast tabloopeal koos numbrigaRolleyes
Vasta
#11

Tallinna omadel polnud 100% Tallinna Taksopargi mingeid logosid.Küll olid need olemas teiste linnade plafooni tagaküljel.Kui nüüd õigesti mäletan tiibadega A ,tolle all kiri vastawalt asukohale.Näituseks Tartu ATP.Tartu ja Eesti muude linnade taksode ja kutsikate usteembleemide kohta kaasa kõnelda ei julge.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#12

Kaevasin siis täna vanematekodus raamatuid ja jäid pihku ilusad värviliste läikivate piltidega kaaned. Marsadel tõesti polnud 1985 aastal peale plafooni ning tuuleklaasil oleva numbrialuse muid eritunnuseid. Üks ilus aerofoto on ka Laulupeost kus rafikud peal. Huvitav on see, et osadel raf idel katustel valged triibud . Kas oli see mingiks eritunnuseks ?
Vasta
#13

Nii imelik kui see ka nii pika aja takka ei tundu - ei olnud ju midagi ja kui oli, siis varastati seegi ää - võiks ma kyll väita, et näit 'unises garnisonilinnakeses' Emajõe kallastel ja ka päikselises 'õitseb roos rannaliivas'-linnas olid marsad justnimelt kaunistet selle lendavate tiibadega logokesega. Vist siis tähekesega A, mõikan. Kui nüüd mitte valesti ei mäleta, siis oli see selle ainsa normaalmõõtmetega ukse, e siis reisijate uksel, kustkaudu sai end punastele istmetele heita ja momentaalselt silma kinni lasta.

A nagu juba eelkirjutajad on targalt maininud, pole võimatu, et päris palju teadmisi unehõlmas viibides /er vanematel inimestel/ teinekord juurde tekib Rolleyes

A kui läheb jaa-ei tyypi viktoriiniküsimusena selles teemas pakkumiseks, siis ma hääletaks kindlalt selle poolt, et logod olid.


[quote='kalacompany' pid='238315' dateline='1260648955']
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne