Rover Mini ei pääse heitgaaside tõttu ülevaatuselt läbi
#21

Kas selline ettevõte, nagu Allmakes ei suuda diagnostikaga aidata?
http://www.allmakes.ee/?id=1&keel=ee
Vasta
#22

Me saime siin sõbraga paar aastat tagasi ühe mondeoga (millel oli katalüsaator läbi) üv niimoodi tehtud et panime 5liitrit bena paaki ja sellele otsa liiter piiritust ning uuesti ülevaatusele ja saime üv tehtud,pold mingit jama.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#23

Tasub olla ettevaatlik igasugu vanakooli meestega!!
Endal paar halba juhust, põhjus selles et mõnedel autodel spetsiifilised lahendused ja kui neid ei tea siis võib midagi untsu minna. Endal lasti vanema porsche tahho selle pärast läbi süüdistada ei ole kedagi, veel vähem raha nõuda.
Tee restart ja postita oma mure mõnesse välismaa suuremasse foorumisse, seal liigub mudeli kohast infot kordades rohkem.
Vasta
#24

Kommentaariks eelpool antud lingile, et kaks aastat tagasi, kui renoveerimstööd käsil olid, siis küsisin sealt juppe ja see sama kontaktisik, kes seal lehel on, see saatis mu esimese telefonikõnega kuu peale, et mis ma neist hindadest pärin, et ma nagunii ei osta!? Võttis mu soovid küll vastu, aga hindu ta mulle ei saatnudki. Väga lahe suhtumine.
Hetkel jäi auto homseni selle mehe juurde keda ainukesena mulle eelpool soovitati ja homme olen siis targem.
Mõtlesin, et äkki põrutaks Soome teenindusse, aga kas ma ilma ülevaatuseta üle piiri pääsen? Kes mind usuks, kui ütlen, et lähen Soome teenindusse, ükski normaalne inimene vist ei usuks..
Et asi pole mitte ülevaatuselt läbi pääsemises vaid soov teada saada, et mis kamm on, kui auto koosneb praktiliselt uutest juppidest ja see ei tööta.
Vasta
#25

Mõtlesin, et lõpetan oma kunagi alustatud teema ära.
Kuna Eestist siiski abi ei saanud, siis sõitsin üle lahe Helsingisse Rovereid hooldavasse töökotta. Kogu probleem oli kollektori tihendis. Vahetati kollektori tihend ja pandi uus katalüsaator. Vana katalüsaator oli küll tutikas ja läbi sõitnud vaid 300km (ühest remondikohast teise), aga oli juba jõudnud vahepeal seest tühjaks põleda
Arvet nähes sain aru, miks soomlased eestis autot remontimas käivad - 24K. Ainus lohutus on see, et mul polnud muud väljapääsu... Nüüd on kõik korras, mis ongi ju peamine..
Vasta
#26

mine näita nüüd seda arvet nendele, kes mootorit kapremontisid.....
ja polte pingutada ei oska....... või pole seda tihendit auto eluaja jooksul vahetatudki
sel juhul muidugi tunnen kaasa

vanakooli austaja
Vasta
#27

Kusjuures.. eelmine aasta remonditi mootor. Sügisel panin mootori peale ja see lasi lahinal õli välja.. kevadel läks mootor remonti tagasi.. tegija ütleb, et tihend kehva.. tihendimüüja ütleb, et kehvalt pingutatud.. ma ütlen... midagi ei oska öelda..
Vasta
#28

Kui mul oleks müts, võtaks maha sellise järjekindluse ees (kaasaarvatud kord alustatud foorumiteema lõpetamine)! Smile
Aga kuidas see kollektori tihendi puudulikkus suutis 300km jooksul katalüsaatori kõlbmatuks muuta? Kas tõesti törts lisaõhku niimoodi mõjub? Ja sel juhul, kas TÜV-punkt heitgaasis hapnikku ei loendanud?
Vasta
#29

TeeTL Kirjutas:Kui mul oleks müts, võtaks maha sellise järjekindluse ees (kaasaarvatud kord alustatud foorumiteema lõpetamine)! Smile
Aga kuidas see kollektori tihendi puudulikkus suutis 300km jooksul katalüsaatori kõlbmatuks muuta? Kas tõesti törts lisaõhku niimoodi mõjub? Ja sel juhul, kas TÜV-punkt heitgaasis hapnikku ei loendanud?

Törts lisaõhku võrdub lisaküttega ajupoolt ja see omakorda suure põlemise katis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne