Otsin sobiva ülekandega käigukasti
#1

Vaja oleks ühe masina jõuülekandesse paigutada lisaks tagaveolise sõiduauto või väiksema veoka käigukast,mille 1.käigu ülekanne ei oleks kiirem kui 4,5. Paraku ei tule pähe ühtegi autot, millel teaks sellist olema.
Pole kursis ka enamuse lääne autode käigukastide ülekandearvudega. Vene masinatest minu kasutuses olevate andmete järgi on suurim mulle teadaolev Uazil 4,12, mis aga ei sobi ja sellest aeglasema ülekandega kasti ei tea, kui suuremad Gazid jne välja jätta. Pole mõtet ka mingit suht haruldast kasti sinna panna, sest kui see mingil hetkel järgi peaks andma, oleks levinuma kasti leidmine kiirem.
Kui kellegil on sellekohast infot, kust sellist käigukasti leida, või oskab juhatada, kust sellist infot saada, oleksin väga tänulik.
Vasta
#2

Ma küll ei leidnud neid ülekandearve täpselt, aga minu meelest tasuks uurida näituseks Ford Transiti kasti... Teine asi, mis pähe tuli, siis ehk ka Toyota Pickupi kast? Kiire guugeldamisega praegu ei leidnud kummagi käigukasti ülekandearve, ainult tagasildadest räägitakse igal pool. Igatahes on vaja seda kasti otsida selliste liikurite seast, mis peavad suurt koormat tassima, aga samas ka vajadusel üle 90-e edasi minema...

Muidugi, jah, Transiti puhul jääb võimalus, et tehti kõik käigud aeglaseks ehk peaülekanne lihtsalt sobiva arvuga.
Vasta
#3

Toyota PickUp = Hilux
Vasta
#4

Style Kirjutas:Toyota PickUp = Hilux
Nonäed, hoopis teine tera kohe, kui Hiluxiga proovida... Aga nagu Wikist selgub, on sellele pandud ainult kaste, millel edemene umbes nelja kanti, seega see variant ei sobi kah.
Vasta
#5

Pane 69 vahekast sinna tavalise kasti ja tagasilla vahele, üle aeglusti kannatab jupp aega kulutada enne kui otsa saab. On muidugi imekaste ka 4,5 allapoole aga need maksavad juba niisama palju raha MB 260D ntx.

Dad.
Vasta
#6

dad Kirjutas:Pane 69 vahekast sinna tavalise kasti ja tagasilla vahele, üle aeglusti kannatab jupp aega kulutada enne kui otsa saab. On muidugi imekaste ka 4,5 allapoole aga need maksavad juba niisama palju raha MB 260D ntx.

Dad.
Iseenesest sellise lahenduse peale juba mõelnud. Selle kasti otsimise mõte ongi selles, et vältida sinna vahele veel ühe lisakasti(loe; vahekasti) paigaldamist. Muidugi annab selline lahendus veel lisamänguruumi väiksemate kiiruste suunas + veel olemasolevad topelt Rolleyes . Kui sellise sobiva kasti leidma peaks normaalses korras ja eelarvega, siis on hästi. Kui aga ei leia,siis tulebki minna variandile, kus jõuülekandesse läheb ka vahekast... Kui kellegil peaks see Gaz-69 vahekast mõistliku hinna eest saada olema, siis pakkumised on teretulnud.Smile
Vasta
#7

VW LT käigukastis väidetakse esimese käigu ülekandeks 5,01 (4+1) või 6,17 (5+1).

Rohkem inffi: http://forum.automoto.ee/archive/index.p...15544.html
Vasta
#8

Neolux Kirjutas:VW LT käigukastis väidetakse esimese käigu ülekandeks 5,01 (4+1) või 6,17 (5+1).

Rohkem inffi: http://forum.automoto.ee/archive/index.p...15544.html
Läks kohe nende numbrite peale tuju heaks hommikul kui arvutisse vaatasin...
Uurin saadavust ja hindu...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne