diiselmootor ei jaksa minna.
#1

jama sis selline , et kohapeal gaasi andaes tundub ergas olevat , ag akui s6itma hakata , siis 100 saab kätte 30+ sekundiga..

samas tagant ei tule kiirendamise, ega muul ajal mingitki suitsu , veelvähem tahma nagu peaks tulema...?

kiirendamise ajal isegi kui rahulikult kiirust lisada , siis näitab kyttekuluks 15-20l/100km..Sad , kui 90 sees , siis yhtlasel kiirusel kulub umbes 6l.

Mida näppida tasuks ja mida mitte?Big Grin kahjuks diiselmootorist ei jaga ei ööd , ega mytsi...

autoks 89a bmw 524 td(85kw) ja automaatkastiga(eriti r6ve kooslus)...

st , et kui turbo vilisemist /undamist on kuulda gaasi mahalastes , siis see tähendab , et ta käib ringi ja peaks töötama eks?

aitähh abi ja vihjete eest ette!

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Alusta kütusefiltrist.
Vasta
#3

Kütuse ja õhufilter peaksid olema esmased, mis vahetusse lähevad. Mõnel masinal on ka paagis filter, seegi vajaks puhastamist.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Väga lihtne: kohapeal annad tuuri ja teise käega katsud turbost (või vahejahutist) sisselaskesse minevat lõdvikut.

Kui on tunda, et lõdvik läheb käe all "paksuks", siis ülerõhk tekib ja turbo töötab.

Kui rõhku ei teki, siis keerleb ta niisama tühja ja ülerõhuklapp on lahtisesse asendisse kinni jäänud.
Vasta
#5

rohkem siiski siis kütusefilter. kui õhufilter umbes või lihtsalt liiga must on siis on see ka kohe tagantpoolt visuaalselt tuvastatav. ja turbo koha pealt on nii nagu eespool juba kirjutati
Vasta
#6

vw sharanil sama asi iga paari aasta tagant, õhuandur...too sureb ära ja 90 - 100 lagi ning kiirendusel võib jalaga hoogu juurde lükata...



Vasta
#7

Mis siis, et 524 bemmil õhukulu mõõtjat polegi....Cool
Vasta
#8

nonii, väike progress on olnud , iseasi mis suunasBig Grin

ei viitsind hakata selle paagi ja filtritega mässama , aretasin yhte pudelisse pool liitrit kytust ja siiski....

ka ei miskit...

proovisn ka korra turbol6dviku lahti v6tta ja kui natukene gaasi anda , siis kätt ees ikka ei hoia niisama...

l6puks tegin yhe julge teo , liigutasin seda pumba kaant mm salongipoole ,niikui käivitus visakas tuurid p6hja ja jätsin kohe seisma , s6ber veel nägi , et tagant oli igavene pahmaks musta ka tulnud..

liigutasin kaane seal tagsi , kus ta oli ja umbes kymnendik salongipoole uuesti ...minek täitsa normaalne(v6rdlusmomenti pole) aga noh liigub eduliseltBig GrinBig Grin

yhendasin voolikud paaki tagasi ja toimib..

aga..

ökonomeeter(?) näitab yhtlase kiirusega maantepeal kuluks umbes 2-3l/100 , mis ei saa normaalne olla ja kytuse enda seieri j6udsa langemise peale arvan ,et kytet kulub vist palju(ehk umbes 9)...
ja teine miinus on see , et pöörded on nyyd 1000rpm , kruvisin tagasi selle kaane eelmisesse asendisse , siis 800rpm , aga minekut pole ollagi...

Kuid , see kyttekuluasi v6ib tegelt kahe otsaga ka olla , sest ma ei tea , kui täpne see kytuse seier yldse on.

samas minu teooria: kui tagant musta ei tule , siis ilmselt p6leb pihustattav kyte ära ja kulu ei saa ju suur olla...eks? kuhu see yleliigne kulu siis kaob? Kui tahmaks , saaks aru , et asi vale aga..
kas peab mu teooria paika?

ja kas ma saaks kuskilt pöördeid langetada? muidu polekski oluline , aga automaat tahab kohe minema systida , käikk sisse saab

Pole midagi targemat teha
Vasta
#9

Killer666 Kirjutas:ei viitsind hakata selle paagi ja filtritega mässama ...,

Ega siis keegi ka ei viitsi rohkem Su probleemiga tegelda...Cool
Sellised asjad (nagu filtrid jne) on elementaarne, mis peab olema kohe alguses kontrollitud/ammu teada.
Kuusakoski juba ootab Su bemmi...

P.S. Ära kedagi ära killi oma bemmiga 666 korda.
Vasta
#10

ma nüüd vaataks filtrid üle ja kui siis ka positiivset muutust ei tule siis.. äkki on mingi si** sul pumpa välja jõudnud ja pumba peese keeranud juba. või nojah ühesõnaga näita kellegile kes diisli hingeelu mõistab ja kes autot ka kohe näha/katsuda saaks. siin kirja teel on siin ka kambakesi suht raske selgeks teha mis su autol viga on.[/align]
Vasta
#11

stihl Kirjutas:Ega siis keegi ka ei viitsi rohkem Su probleemiga tegelda...Cool
Sellised asjad (nagu filtrid jne) on elementaarne, mis peab olema kohe alguses kontrollitud/ammu teada.
Kuusakoski juba ootab Su bemmi...

P.S. Ära kedagi ära killi oma bemmiga 666 korda.

Käisin nyyd diagnostis ära ja lasin stihli-täistesti teha , turbol6dvik läheb jämmedamaks kyll..

filtritest tuleb kyte läbi ja katse ajaks oli kyte kanistris , kuna miski ei paranenud , siis järelikult filter korras.

ja ei killi kedagi 666 korda , kui siis aint , et ehk jään magama roolis ennem , kui killimiseks piisav kiirus käes.

stihl Kirjutas:Kuusakoski juba ootab Su bemmi...

Mida see peaks tähendama?
Minu "bemmi" ootab järgmine "6nnelik" omanik , mis tema sellega teeb , see pole minu asi , lihtsalt vaja asi v6imalikult odavate vahenitega ISE paremaks(ma ei hakand kirjutama korda) saada. D+A pole minujaoks.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#12

gruppen Kirjutas:ma nüüd vaataks filtrid üle ja kui siis ka positiivset muutust ei tule siis.. äkki on mingi si** sul pumpa välja jõudnud ja pumba peese keeranud juba. on.[/align]

avastasin ukse kyllest selle kleepsu mis teenendused panevad ,kui hooldust teha , 8000 km tagsi 11.06.08.
6lifilter , kyttefilter , 6li ja jahutusvedelik vahetatud.

millal neid nyyd uuesti peaks vahetama , sest aega on aint möödas paar kuud ...?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#13

õlifilter, õli ja jahutusvedelik lähevad sul nagu tavalise hooldevälba järgi ikka. mis puudutab küttefiltrit siis ise olen seda saanud vahetada ka 2000 km tagant. oleneb mis asja on paaki sattunud. ja nagu need eesti tanklad on.. aeg-ajalt pead lihtsalt tankima kuskil kus on võimalik igasuguseid kulleseid paaki saada. või siis juhtub imelisel kombel tankuri filtrist ikka vesi läbi tulema mis siis lõpetab auto filtris... küttefiltri vahetus periood on väga suhteline asi. kahjuks.
Vasta
#14

Täna siis mehhanik vaatas paagi sisseBig Grin
selgus , et s6el oli täiesti olematu ja pump ei teind mingit häält.
sai siis see pump tuppa toodud ja kausi sees loksutatud ,kuni iagst sitta sealt seest välja tuli.Siis lasin veel pumpa kausis m6lemat pidi ringi , kuni enam sitta ei tulnud . uue s6ela meisterdasime kah...aga kaane eelmises asendis ikka minekut pole...

Pole midagi targemat teha
Vasta
#15

Killer666 Kirjutas:Täna siis mehhanik vaatas paagi sisseBig Grin
selgus , et s6el oli täiesti olematu ja pump ei teind mingit häält.

Sellest oleks tulnud alustada, enne seda kui oma häda siin kurta.

On ju elementaarne, et igasuguste toitejamade puhul või sellele viitavate anomaaliate puhul vaadatakse toiteahela liikuvad/ummistavad kohad kõigepealt üle. Eriti vanadel autodel, kus aastate mustus on oma töö teinud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#16

kas ma selle pumbakaane v6in maha v6tta? m6tlesin , et lahkaks seda naljaviluks , aga äkki on seal v6imalik midagi peeti keerata?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#17

Kas vaakumvoolikud kõik korras + õige koha peal?
Meil oli just samalaadne probleem, ei osanud ise enam midagi teha, käisime autoga õisu diislis.
Seal vahetati kahe vooliku asukoht ära ja asi korras. Uuri siis, kas sul need vaakumid kõik õige koha peal...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#18

Killer666 Kirjutas:kas ma selle pumbakaane v6in maha v6tta? m6tlesin , et lahkaks seda naljaviluks , aga äkki on seal v6imalik midagi peeti keerata?


Näpi rohkem seda pumba kaant, sellega reguleeritakse küttekogust, aga seda tuleb väga vähe liigutada.

Aia Racing
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne