Kas RAF-il on perspektiivi???
#1

Kas keegi on üritand RAF bussile mõnda diiselmootorit. Kas see on väga suur jama või täiesti mõeldamatu üritus. Loen et mõned otsivad RAF-i tagavara juppe. Minul on terve suhteliselt heas korras RAF. Aga bensiini kulu on üüratu tänapäeva jaoks. Mida arvad??? Teata erkikuld@hot.ee
Vasta
#2

RAF-il ei ole perspektiivi. Nende tootmise ja ümberehitusega ei ole mõtet tegeleda.
Tegu on ikkagi tänapäevamõistes vanatehnikaga, mis omab nostalgilist väärtust ainult originaalsena ja 12 kohalisena või siis omaaegse ümberehitusena (kiirabi, labor, olümpiateenistus, VDNH jne). Nostalgiat tekitavad punased istmed, nurgas küürutav juht ja kurvides õõtsumine. Kui see kõik valada üle sisuliselt salongis töötava diisli lõginaga ja tagaluugi vahelt immitseva diisli haisuga, siis mina küll käiks sellisest asjast kaarega mööda.
Igapäevaselt RAF bussi tarvitamine on pisut kummaline, kummalised asjad aga peavadki olema kulukamad kui tavalised.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#3

Eelmisega täiesti samal arvamusel. Ei ole mingit mõtet ümberehitada originaalseisus olevat juba täna päeval haruldat bussi. Ainult originaali RAFil on perspektiivi.Smile

Aga mäletasin ka, et kunagi vene foorumilt lugesin sellist juttu mis RAFile oli MB-dieselmootor ümberehitatud:
(nick "shurov")

http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...&start=150
http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...&start=165
Vasta
#4

Tsitaat:Nostalgiat tekitavad punased istmed, nurgas küürutav juht ja kurvides õõtsumine. Kui see kõik valada üle sisuliselt salongis töötava diisli lõginaga ja tagaluugi vahelt immitseva diisli haisuga

Puudu on veel kohustuslik sigaretisuits, soovitavalt Ekstra või Tallinn. Smile
Vasta
#5

Milleks ümber ehitada?

Kui Sa tahad RAF-i, siis on see Sul olemas. Hoia teda korras ja odavamaks ta ei muutu.

Kui Sa tahad odavalt sõitvat diiselbussi, siis mingi terve Transit maksab kindlasti vähem, kui see RAFi ümberehitamine. (vaata kasvõi http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html)
Vasta
#6

Mis mõttes üüratu kulu? Linnas on sama suure mahutavusega uuematel pensubussikutel kulu suurusjärk sama ehk ca 15, külmaga ka rohkem.
ma siiski usun, et Sa talvel rafikuga sõitmist ei plaani. on teine selleks juba piisavalt haruldane, samas ka ebapraktiline.

Maanteel aga langeb kulu pikki otsi rahulikult sõites alla 10 sajale. Mis on täiesti konkurentsivõimeline.

Ühesõnaga, oled Sa ikka kindel, et mootor igapidi korras ja pidurid peale ei jää?
Vasta
#7

ära mootorit ära vaheta jäta niisuguseks nagu ta on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne