Kuulutan välja vähempakkumise!
#1

Muuseumipapa tööautol (VW Caddy-2004) juhtus äpardus : süütevõtmed autos (istmealuses laekas) ja kesklukk rakendus ... Kes teab variante autouste avamiseks? Lisateave : autol on topeltlukustus, st et sisemistest ukselinkidest avada ei saa. Kuulutan välja vähempakkumise uste avamiseks või muuks variandiks, et autot taas kasutada saaks.
Vasta
#2

Aga varuvõtmed?
Vasta
#3

http://lukuabi.eu/

Ehk saavad nemad aidata?
Vasta
#4

ats97 Kirjutas:Aga varuvõtmed?

Kui Sul, ats97, olnuks varuvõtmed ja auto lukus, kas Sa oleksid siis siia abipalve postitanud?!

kooma Kirjutas:http://lukuabi.eu/

Ehk saavad nemad aidata?

Olen kontakteerunud Saksa autoga, Autoabiga ja Lukuabiga. Kõik väidavad justkui ühest suust, " ... et halvim variant, mis üldse olla saab!" Siiski oli Lukuabi nõus tulema ja avama (peale seda kui oli teada saanud, et autol on elektriaknad), aga küsib selle eest kopsaka summa. Seepärast saigi vähempakkumine välja kuulutatud.
Vasta
#5

mis küsib saksa auto uue klaasi eest?
Vasta
#6

muuseumipapa Kirjutas:Lukuabi nõus tulema ja avama (peale seda kui oli teada saanud, et autol on elektriaknad...

Huvitav. Mul nad tegid kunagi Issand Primera niimoodi lahti, et toppisid mingi a´la täispuhutava tennisepalli ukseraami vahele ja siis pumpasid selle täis. Ja kui uks oli pisut eemale paindunud, siis lasid pika vardaga aknanuppu vajutades küljeklaasi alla.
Aga mul olid aknad "otse" ühendatud, s.t. töötasid ka ilma süüteta...Tehaseautodel reeglina nii ju ei ole...?

Kapotialt saab ka, muidugi, süüte sisse ühendada, aga, eitea, kas nad nii arenenud on...


Teine asi: 500seid bemme varastati vanasti niimoodi, et diagnostikapistiku kaudu (jällegi, kapoti pidi ennem traadiga avama) ühendati süüde sisse ja siis koputati puuhaluga küljekarbi pihta, mille küljes oli seespool kokkupõrkeandur, mis avarii puhul uksed avab...
Saksa auto peaks teadma, kas Caddyl on selline andur või mitte.



Siit genereerus ka kolmas uitmõte: kui volkkari diagnostikapistik oleks kapoti all, siis saaks tehasekompuutriga ka vast keskluku lahti...
Aga ta on vist salongis...(nagu audidel-pasatskitel...)
See, muidugi, eeldab treilatamist Saksa autosse; nii hästi läheb neil küll, et nad diagnostikaga mööda vabariiki ringi joosta ei viitsi.
Vasta
#7

Lammutusest tuleks ehk ukseklaas odavam kui lukuabi? Klaasi võiks küll enne sisselöömist veidi üle teipida, muidu leiab veel mitu kuud polstri vahelt väikesi klaasikilde.

Edit: Veel üks asi, millega arvestada: 2000. a Passatil tuli pärast klaasi sisselöömist vahetada aknamootor ja lingihoovastik jäi kergelt jukerdama. Aknamootori vahetus pidi klaasifirma sõnul olema VW-l sellisel puhul suht tavaline. Sellel konkreetsel juhul oli "tööriistaks" muidugi telliskivi, saab ilmselt ka kuidagi peenemalt toksata.
Vasta
#8

NSR: audi 100-ga oli sama lugu, mootor töötas, võtmed sees - imobilisaiser pani uksed lukku. Võeti esivõre eest ja tehti kapott lahti, võeti akuklemmid maha - ei midagi. Ei jäänutki muud üle, kui pidi esiklaasi eest ära kangutama ja tagasi panema.
Mootor jäeti tööle sellepärast, et auto soojaks saada seest.
Vasta
#9

Ma nägin umbes nädal tagasi maja ees sellist tsirkust, et tihendi vahelt aeti sisse umbes 2 mm-ne traat ning õngitseti ligi 2 tundi... Tulemuseks oli vähemalt 10 korda ette loetud "autoremondisõnaraamat" ning edukalt lahti saadud uksed. Eks Sa pead mõtlema, kas nupud käivad piisavalt lõdvalt, et selle meetodiga läheneda... Ja ega nii uue auto puhul pole sealt kapoti alt ka vist midagi õngitseda, sest nii keskluku kui akende juhtmed peaks salongis olema ju.
Vasta
#10

kui kasko olemas, viska tellisega esiaken sisse. pärast kaskos ütled et said kivi... (ok-ok, nihestunud huumorimeel...)

aga kui muud üle ei jää, tasuks kõige odavam aken sisse lüüa küll. ja enamasti ongi selleks esiklaas
Vasta
#11

muhfff Kirjutas:aga kui muud üle ei jää, tasuks kõige odavam aken sisse lüüa küll. ja enamasti ongi selleks esiklaas


Aga oled sa läbi esiklaasi püüdnud autosse tungida?
Ei ole.

Ma olen.
Ja ei soovita isegi vaenlasele mitte.
Kirvega tükk aega tööd (turvakile kahe klaasi vahel on jube vastupidav) + KÕIK kohad on klaasikilde pärast täis.
Mõttetu.


Pigem tekib siit järjekordne uus idee: esiklaas maha LÕIGATA (suruõhunoaga), nii, et ka tihend terveks jääb. Pärast tagasi liimida.
Töö + materjal kokku: max.1000.-eek.

Et saaks ka edaspidi vähimhinda pakkuda, tahaks ka etteantud piiri teada. (vblla küsis Lukuabi mingi 300.-, ei ole täna kursis...)
Vasta
#12

Kas auto käsiraamatut siis pole olemas?
Enamjaolt ju kesklukk on puldiga. Pult omakorda signaali andjana ja auto vastuvõtja olekus. Seega tipa tapa poodi ja uurima palju läheb maksma uus auto pult. Programeerivad nad ikkagi puldi Eestis, vähemalt seda väideti mulle audi a6 2000a kohta. VW omadel usun sama. St kui oskad piisavalt hästi ära seletada, et vaja ainult kesklukk maha võtta, siis teenenduse vennad teeksid selle kindlasti ära. VA juhul kui nad "ei viitsi"
Üldjuhul peaks loogika järgi olema läppar antenniga auto kõrvale ja tuld.
Mäletan mälusopist, et sakslased väitsid et signa signaal on kuigi veel kodeeritud. Kuid on võimalik kuidagi maha võtta ikkagi.

Samas enda auto puhul on ka autouksed "lukus" ja ei saa seestpoolt avada, kuid erandina on juhiuks, mida saab seestpoolt avada- läbiproovitud a6 peal. Kas ka uuemal volksul see on ei oska öelda.

Üldiselt kas auto kapoti alt ei saa kesklukku kuidagi maha? Sissemurdmine bagasnikust on vist "välistatud.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#13

Kas ukselukku puruks ei keera ? See ei tohiks ka kallis olla ju. Muuseas mis see orienteeruv lukuabi pakkumine oli, et seda kalliks peetakse.
Vaata ka www.klt.ee need Caddy klaasid on ju suhteliselt odavad.
Vasta
#14

Kui autol juba toppeltlukk on peal, siis ei keera seda ka südamikust lahti, ainult välja lõhkumisega, et hoovadeni pääseda (+veel njuansid).
Pulte progetakse ikka koos autoga, kus vastuvõtja on protsessi lahutamatu osa.

Kas autol on peal signa (milline?) ja kas see on aktiveeritud?
Vasta
#15

Ohhh... ärge klaase hakake purustama. Heeblitega (värvi rikkumise vältimiseks miski lapp tugikohal all) annab ettevaalikult ukse serva paotada niipalju, et pikk kõver traat uksetihendi vahelt sisse ajada, millega saab mingi ukselingi kallale minna. Olen ise tuttavatel vahel niiviisi autosid avanud. Autoabi teeb samamoodi.

Kui keegi leiab, et minu õpetus on "kompu" autovarastele, siis võib sellke kustutada. Samas - nad teavad/kasutavad seda võtet nagunii...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#16

To Valdo: Minumeelest on ülalpool kirjas, et isegi sisemisest lingist uks ei avane.
Vasta
#17

indrek Kirjutas:To Valdo: Minumeelest on ülalpool kirjas, et isegi sisemisest lingist uks ei avane.

Mingi väljapääs autost peab ohutuse nõuete järgselt olema! Juhul, kui keegi lukustab inimese autos väljastpoolt. Kas keskluku nupp vms. - ei ole VW süsteemiga kursis.
Vasta
#18

võibolla annab kuidagi pagaasnikut avada, näiteks tagumise tule eemaldamisel ning sealt käe sisse ajamisel peaks saama pagassi lahti. Pagassist omakorda salongi ning võtmete järgi, juhul kui iste alla käib.

ostan, müün ja vahetan
Vasta
#19

Caddy on vist kaubik ...

Dad.
Vasta
#20

Aitäh sõbrad nii osavõtliku ja heatahtliku suhtumise eest minu muresse! Kirjutan mõned vastused ja täpsustused.
Alustasime omal käel avamist, aga tulemusteta. Pika oraga siselingi liigutamine ei aidanud (lootsime, et äkki 2004 a veel ei olnud topeltlukustust, aga eksisime) Keskluku nupp käib jah läbi süüte. Kapotikaant pole veel avama hakanud. Vist pole ka mõtet, sest niikuinii ise ei oska juhtmeid õigesti ühendada. Põrkeanduri mõte on hea, üritan uurida. Seda kahjuks ei tea, kus diagnostikapistik on – seni pole vaja läinud. Aga see funktsioon, mis uksed ise suleb, minusugusele superunustajale üleüldse ei sobi. Olen uurinud ja saanud ka lootust, et seda saab maha programmeerida. Käesoleva äpardusega seoses olen kuulnud igasuguseid lugusid. Pean õnnelik olema, et mul veel niigi läks. Ühed olid läinud metsateele “vanainimese asja ajama”, jätnud riided autosse. Uksed tegid klõmps ja nii nad siis teeääres ihualasti hääletasid ...
Caddyl pole õnnetuseks ustes lukustusnuppe, millest vast tõesti avada saaks. Ka juhiukse käepidemest uks ei avane. Tegime katsed naabrimehe samasuguse autoga. Tehasemanuaalis pidavat olema isegi mitu hoiatust, et võtmeid autosse ei jäetaks. Ja veel, et ei lukustataks autot väljastpoolt, kui inimesed sees on, sest mitte mingi valemiga ei saa seestpoolt autot avada. (Kujutagem ette, et võtmed autos ja seal ka üksinda imik!) Säh sulle turvalisus. Loeksin ise oma manuaali, aga see ka autos ...
Lukuabi tegi hinnapakkumise alates 2700.-
Uus pult + kodeerimine kah hea mõte. Kuid millegipärast meenub justkui esinduse meeste jutt, et see käib siiski läbi tehase ja pidi väga aeglane protsess olema.
Autol on tehasesigna ja see lülitub sisse koos kesklukuga.
Käesolev teema ei ole postitatud halamisena. Pigem selleks, et ehk on teistel ka midagi meelde jätta ja teaks ettevaatlik olla. Väike põnevus ju ka – küll teavitan, kuidas operatsioon lõpeb.
PS : just sain info, mis viitab rikkele minu kesklukusüsteemis. Auto ei tohi ise lukku minna kui peale keskluku avamist on ust avatud. Mina ju avasin kui võtmed autosse panin ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne