Riga-11 / 1980.
#1

Tervist, juba augusti algusest olen Riga-11'ne omanik. Suve lõpus hakkasin masinat lammutama ning hakkan värvi maha nühkima. Umbes 3-4 päeva tihedat tõõd ja masin oli värvist tühi. Porilauad värvisin spreyga ning raam läks järgmine päev krundi alla, sama päeva õhtul sai ka esimene kiht värvi peale pandud ning järgmise päeva hommikul veel üks kiht peale. Veel olen jõudnud raami painutamas käia, esihargi laagrid vahetatud, siduri korda teinud, esitule klaas vahetatud, tagutule uue ostnud ning veel nipet-näpet teinud. Paar pilti kah milline ta enne välja nägi :

- Enne
Need esimesed pildid kus tagutuli on, need tehtud enne minukätte jõudmist, niiet kui see minu kätte jõudis siis tagutuld polnud, nüüdseks olen saanud tagutule ja külge kruvitud kuid pilte pole jõudnud teha.

Ning milline ta peale värvimist välja nägi :

- Pärast
Tegu on minu esimese masinaga, mida olen üritanud orginaalina säilitada. Nüüd ka edaspidi tulevad kõik minu masinad orginaaliks. Wink Välimusega jäin väga rahule kuna enne selliste värvimisega tegelenud pole. Praegu seisab masin lukustatud ning kuivas kohas ja ootab suve. Rolleyes

Oleks vaja veel paari juppi täiesti orginaaliks saamiseks :

- Vändad.
- Ketikaitse.
- Peegel. ( vasak poolset, muidugi ei ütleks ära ka parempoolsest Big Grin.)
- Ning seda õige otsaga summutit, praegu küljes vist D4 pärinev summuti.

Parimat,
Kevin. Smile

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#2

Summuti osas saan sind ehk aidata siis.Kahjuks mul ei avand ennem seda pilti,see link msi sa antsid,ma otsin pildi ja sisi panen siia siis ütle missugust sa soovidSmile
Kas siuke summuti`: http://www.htg.tartu.ee/~b5oliver/riga13/IMGP0217.jpg
v siuke : http://img265.imageshack.us/img265/6687/riga11wm8.jpg
Vasta
#3

Seda teist varianti e. lühemat varianti oleks vaja.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#4

mul jah see täitsa olemasSmile
Vasta
#5

On põhjust jälle hõisata! Sest mina müüsin selle masina aasta aega tagasi maha. Täna aga sain Riga-13'ne kõrvale ka selle masina tagasi! Ülihea meel on, et see masin jälle minu majapidamises eksistreerib. Vahepealne omanik on lisanud pedaalajami, orginaalsummuti, paagi vahetanud, karteripooled vahetanud, kolvirõngad vahetanud jne.

Kolm nädalat tagasi, enne minu kätte sattumist nägi masin välja selline.

[Pilt: 047250625ddf5a.jpg]
[Pilt: 04725082719a60.jpg]

Üritan lähipäevil teha ka praegusest seisust pilte.

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#6

Lihtsalt ütlen aga mul tuttava juures hiiumaal käivitasin ka sellist võrri ja sellel jooksis bensu voolik läbi raami tuli välja mootori esimese kinnituse juurest. Siis küsimus kas see oli ise pandud või tehases:? Big Grin
Vasta
#7

Jah, tehasest välja veeredes peaks tõesti jooksma voolik läbi raami. Minul pole see hetkel sellepärast läbi, sest voolik jääb liiga laiaks ning ei mahu sisse. Tavaliselt oli need voolikud sellised kollakad - läbipaistavad ning üpris peenikesed.

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne